Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omaan silmään vaan näyttää roof hyvältä.. Eivät ole mun silmään edes fyysisesti niin isoja, kuin normi potat. Käy sovittamassa jossain ja tilaa sitten halvan hinnan toivossa ulkomailta..

Joutuu sanomaan, että saat valita minkä otat, mutta ääni Rooffille. Siihen joku kyrväkäs maalaus, niin herättää huomiota :D
 
Alkaa ens kauden pyörävalinta kallistua Z1000 puolelle. Onkohan tuossa nyt riittävästi potkua? 40hv enemmän, kymppi vähemmän painoa plus vääntö verrattuna nykyiseen (Z750), josta kyllä hyvin nopeasti loppui teho kesken. Täällä muistaakseni useammalla tuo Z1000 on tai on ollut, mitä ootte tykänneet? Pyr0? :D
 
Miksei speed triple 1050? Siinon hienoin moottori mitä ite oon ajanu.
 
Ei nappaa triple sitte yhtään! Näyttää ihan kärpäseltä, hehe. Kotarin superduke on toinen mitä oon harkinnut, mutta halvemmallahan sitä pääsisi jos tuon tonnisen zetan hommaisi.
 
eqqu hommaamassa pakasta vedettyä? Honda CB1000r?

Ei varmastikkaan kawassakaan mitään vikaa..
CB1000R:n kävin muuten koeajamassa loppukesästä. Kyllähän se ihan kivalta peliltä tuntui verrattuna nykyiseen, mutta silti pientä lisäpotkua siitä jäi kaipailemaan. Tuossa zetassa on kuitenkin melkein 15 heppaa enemmän kuin tuossa hondassa ja paino ajokunnossa taitaa olla sama. Zetan lookki iskee jotenkin enemmän myös. Tuo honda on yllättävän pienen näköinen fillari tonniseksi mopoksi.
 
Ei nappaa triple sitte yhtään! Näyttää ihan kärpäseltä, hehe.

Käyppä ajamas niin mieli muuttuu. On meinaa peli! Ylivoimasesti kovinta kuumetta on mulle aiheuttanu ko. pyörä.
 
Moisen omistaneena ja kaikkia muita nakuja Ducatin Märkäunifighteria lukuunottamatta testanneena voin sanoa, et toi triple on aivan helvetin kyrväkäs peli, muut ei tuu lähelläkään - ihan ämmälaitteita.
 
Alkaa ens kauden pyörävalinta kallistua Z1000 puolelle. Onkohan tuossa nyt riittävästi potkua? 40hv enemmän, kymppi vähemmän painoa plus vääntö verrattuna nykyiseen (Z750), josta kyllä hyvin nopeasti loppui teho kesken. Täällä muistaakseni useammalla tuo Z1000 on tai on ollut, mitä ootte tykänneet? Pyr0? :D

Kunhan hommaat 2010 tai uudemman, tais tuossa vaihtua moottori+runko kokonaan. Mukavan räyhä laitehan se on, ajaa tarvittaessa kivasti moottoritienopeuttakin. Leveempi stonga yms kiinni niin rupeaa olemaan aika hauska peli kaupungissa. :p
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Samaa mieltä Pukan kanssa. Se nykyistä generaatiota edeltävä malli oli ehkä lussuin ja hengettömin tonninaku millä olen koskaan ajanut. Kuminauhamainen motti pilaa koko vehkeen.
 
Itsellä oli viime kesänä tuo uusin Z1000 eli vm.-10. Ihan kiva peli se oli, en siitä mitään muuta huonoa löydä, kuin sen ikuisen, lisää tehoa!!

:)
 
tossa uudessa Z1000:ssa oli semmonen ihme kierroskone, joka syö sitä tehon tuntua. Triplessä taas ollaan pannuhuoneessa aivan eri tasolla hereillä vaihteesta ja kierroksista riippumatta ja siitä tulee sitä aitoa voiman tuntua, sekä ajamisen iloa. Itse petyin aikalailla tohon Z1000:n moottoriin, joka oli luonteeton ja tuhnu, vaikka yläkierroksilla tehoja on ihan perkeleesti. Sen ajo-ominaisuudet olivat mukavat ja pyörä tuntui pieneltä ja näppärältä kaupungissa, olematta kuitenkaan mikään rimpula. GSR750 puolestaan oli just semmonen rimpula ja halvan tuntunen muovikasa, etten rahojani siihen tuhlais. Onneks sitä ei olla ilmeisesti harkittukaan. Suosittelen kyllä todellaki 1050 triplen koeajoa ennen ostopäätöstä - ei siitä välttämättä pidä, mutta makuasioitahan nämä vain... joillain se maku on huonompi! :)
 
tossa uudessa Z1000:ssa oli semmonen ihme kierroskone, joka syö sitä tehon tuntua. Triplessä taas ollaan pannuhuoneessa aivan eri tasolla hereillä vaihteesta ja kierroksista riippumatta ja siitä tulee sitä aitoa voiman tuntua, sekä ajamisen iloa. Itse petyin aikalailla tohon Z1000:n moottoriin, joka oli luonteeton ja tuhnu, vaikka yläkierroksilla tehoja on ihan perkeleesti. Sen ajo-ominaisuudet olivat mukavat ja pyörä tuntui pieneltä ja näppärältä kaupungissa, olematta kuitenkaan mikään rimpula. GSR750 puolestaan oli just semmonen rimpula ja halvan tuntunen muovikasa, etten rahojani siihen tuhlais. Onneks sitä ei olla ilmeisesti harkittukaan. Suosittelen kyllä todellaki 1050 triplen koeajoa ennen ostopäätöstä - ei siitä välttämättä pidä, mutta makuasioitahan nämä vain... joillain se maku on huonompi! :)

Tuo juuri tekee pyörästä helposti laiskan tuntuisen, kun siellä ylärekisterissä tehoa on hullun lailla verrattuna alarekisteriin. Perus japsien rivinelonen.

Suosittelen koeajamaan KTM SuperDuken. Itse rakastuin siihen ensimmäisellä koeajolla.
 
tossa uudessa Z1000:ssa oli semmonen ihme kierroskone, joka syö sitä tehon tuntua. Triplessä taas ollaan pannuhuoneessa aivan eri tasolla hereillä vaihteesta ja kierroksista riippumatta ja siitä tulee sitä aitoa voiman tuntua, sekä ajamisen iloa. Itse petyin aikalailla tohon Z1000:n moottoriin, joka oli luonteeton ja tuhnu, vaikka yläkierroksilla tehoja on ihan perkeleesti. Sen ajo-ominaisuudet olivat mukavat ja pyörä tuntui pieneltä ja näppärältä kaupungissa, olematta kuitenkaan mikään rimpula. GSR750 puolestaan oli just semmonen rimpula ja halvan tuntunen muovikasa, etten rahojani siihen tuhlais. Onneks sitä ei olla ilmeisesti harkittukaan. Suosittelen kyllä todellaki 1050 triplen koeajoa ennen ostopäätöstä - ei siitä välttämättä pidä, mutta makuasioitahan nämä vain... joillain se maku on huonompi! :)

Katalysaattori kannattaa noista heittää meneen ja laittaa esim. Akran putki, pitäis tuoda siihen keskialueelle tuntuvasti lisää tehoa..
 
Koeajoa vaan kehiin. Heppoja on turha tuijottaa, nekun ilmenee erilailla pyöärästä riippuen. Kusiaisen tehotkin riittää suomessa niin mieluummin muita juttuja siitä tonni-nakusta tuijottaa. Vaikka sitten niitä säätöjä, abseja, sopivuutta itselle ja fiilistä mikä siitä tulee.
 
kai toi teho on, et mitä hakee. Tuppee ku kääntää ni eihän mikään tunnu miltää ku suoraan ampuu. Mul o kai alle 60 heppaa ja supermoto tosiaankii. silti perässä ei oo pysynyt paljon (niinku 10 kertaa) enemmän ajokokemusta omaavia tyyppejä. Yksikii frendi jolla ei päätä paljoa pakota totes, et ei mitään mahista ku kuulemma rupes voblaa nii pahasti pyörä:). Toinen frendi ei aja munkaa enää:). Paria nopeeta katupyörää kokeilin viimekesänä ja tietty vieraanpyörän sarviin ku lähtee ni ei sitä sillee kanttailla ku omaa mut ainakii oma tuntemus esim. nudasta oli, et hemmetin hieno pyörä, mut ku painan oman pyörän kanssa kuskeineen melkein yhtä paljon ni tuntu kyl et tiukat kihara mutkat ni supermoto taipu vaa kivemmin.

Pyöriä pitäis olla 3. kyykky, supermoto ja joku aivan tolkuton naton ohjus jolla paskat tulis housuun ku kääntäis kaasua. yhellä ei vaa pärjää. Supermotolla ei mihinkää reissuus lähetä ja motarilla ei pysy opel astran perässä ees. mutkatiellä aivan järkyttävän kova peli ajaa http://www.youtube.com/watch?v=_r-1t6D5E6U ei kukkahattuiluja 4 min jälkee alkaa meno. Tulis jo kesä ja kärpäset.
 
Tosiaan tuossa Z1000 tulee tehot esiin vasta kun kierrättää kunnolla. Tekisi kyllä mieli joskus koeajaa SuperDuke ja joku triple. Tosiaankin varmaan aika erilaiset pyörät vs. joku rivinelonen.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom