Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt on kilometrejä alla reilut 350km ja ranteet on suht hellänä eilisen ja tämänpäivän ajoista. Kauanko tuossa menee, että ranteet tottuu ajoasentoon? :D
 
Tuo CBR oli toinen mitä ihailin, mutta kyllä tuo Kawasaki iskee paljon kovempaa meikän makuun silti. Tuohon Kawaanko sais vielä tuollasen sinkula takahaarukan mikä CBRssä on, niin se ois vielä paremman näkönen.
Kyllähän mie tuolla olen pari sataa ajanu. Aivan mahtava pyörä.
No kieltämättä aika paha valinta tulee olemaan, jos ja kun isompaan pyörään vaihdan vuoden parin päästä. Tuossa zetassa olisi tehojakin enemmän ja kieltämättä vähän massiivisempi & häijympi lookki verrattuna hondaan...

Melkein pieni morkkis tullut jo kun en suoraan ostanut tonnista, mutta varmaan fiksumpi kuitenkin näin alkuun tuo seiskapuokki. Onpahan luvassa vielä uudestaan uuden pyörän alkuhuuma ja huomaa varmaan eron ajo-ominaisuuksissa yms. paremmin kun on tällä nykyisellä ensin pörötellyt :)
 
No kieltämättä aika paha valinta tulee olemaan, jos ja kun isompaan pyörään vaihdan vuoden parin päästä. Tuossa zetassa olisi tehojakin enemmän ja kieltämättä vähän massiivisempi & häijympi lookki verrattuna hondaan...

Melkein pieni morkkis tullut jo kun en suoraan ostanut tonnista, mutta varmaan fiksumpi kuitenkin näin alkuun tuo seiskapuokki. Onpahan luvassa vielä uudestaan uuden pyörän alkuhuuma ja huomaa varmaan eron ajo-ominaisuuksissa yms. paremmin kun on tällä nykyisellä ensin pörötellyt :)

Ite tykkään juurikin tuosta uuden tonnisen zetan aggressiivisesta ja eteenpainottuvasta lookista. Mutta tuo CBR paranis belly panilla jo huomattavasti.

Niin en tiedä fiksuudesta mitään, mutta eka pyörä joka mulla oli siis viime kesältä on tosiaan se Dragstar jossa hepuleita on kaikki 29kW, josta sitten tämän kesän ajopeliin hypättiin suoraan 101,5kilowattiin. Mutta ei se oikeastaan näy missään että tehoja on enemmän. Varmasti olis joku pienempi kuutioisempikin riittänyt. Osaan ajaa rauhallisesti nykyäänkin. Ei ole riskinotot lisääntyneet tai mitään. Tuolla on vain yksinkertaisesti helvetin mukava ajaa. Tehot oli mulla täysin sivuseikka kuten myös kuutiot.

Hienohan se on tuo sun pyörä ja tehoakin varmasti ihan nokko. Tuohon vain hommaat jostain saksasta tonnizetan nuo etuhilppeet, niin sehä on helevetin hieno. ;)
 
Itsellä oli cb1000r vuoden päivät ja tonnista zetaa olen ajanut pariin otteseen, aika samanlaiset pyörät ajoltaan ja ulkonäkö on ihan mielipide kysymys. Isoimmat erot ehkä ajoasennossa ja moottorissa, zetassa on kauttaaltaan aavistuksen enemmän paukkua koneessa mutta hondan ajoasento ja alustan geometria oli ainakin omaan ajoon valovuoden edellä. Leveä ja hieman kankea zeta tuntuu ihan joltain matkasohvalta kapeaan ja ketterään hondaan verrattuna, kannattaa käydä koeajamassa molempia. Hondassa on muuten tosi kiva pyörä mutta radalla kallistusvara loppuu turhan aikasin, silmämääräisesti katsottuna kyllä sama ongelma kawassa...
 
Tänään lähti kuri pois omasta moposta. 25kw>92kw.. Olihan se metka tunne kun suoralla kutosella ajettaessa veti tasakaasusta tupin nurin, alko perse valuman taakkeppäin, mitarit vilisemään ja mopo piti kunnon mökää :hyper: Oli muuten pelkkää testoa mitä sieltä putkesta tuli ulos :rock:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tuo V-max aika legenda. Vanhempi versio varsinkin aikanaan, 80-luvun möhkö muskelipyörä jolla tasan 11s varttimaili :)
 
Onhan tuo V-max aika legenda. Vanhempi versio varsinkin aikanaan, 80-luvun möhkö muskelipyörä jolla tasan 11s varttimaili :)
tarkalleenottaen varttimaili:10.8 sec / 125mp/h kiihdytys 200 km/h:10.8 sec :P munakas pyörä

Sedälläni oli ennen tuollainen ja oli ensimmäinen piikkiä isompi jota pääsin kokeilemaan. Ei tiennyt olisiko pitänyt itkeä vaiko nauraa kun käänsi kahvasta
 
Uus Vmaksi olis kyllä sellanen että sen vieressä melkein nukkuiski yönsä..
Mutta yli 30k moposta on paljon rahaa.

Oma on vanhempaa lookkia, vuodelta -99. Täystehoinen tietenkin, ja kun kahvaa kääntää niin se on ilon ja itkun sekoitusta. (varsinkin 6000rpm jälkeen kun Vboosti aukee.. hohooooo!)
 
Mis kunnon väännöt pyöristä :). kaikki nyökkäilee miten hieno kawa on ja vmax :). Kai mu pitää tehdä poikkeus ja todeta, et vmax on ihan ok ku pukee sen öhlinseillä ja kunnon renkailla ja vanteilla varustetuks, mut siltikii sen jälkeen kuulemma diavel on "ku vmax jossa on ajo-ominaisuudet". Mullahaa ei kokemusta oo, mut toi oli öhlins vmax omistajan suusta diavelin ajon jälkeen lausuttu.

mitä tulee kawaan ja cb1k ni muotoilu ei iske yhtään. http://www.streetfighter.ducati.com/jspstreetfighter/studio.jsp toi taas iskee. Muotoilun puolesta. Musta nakupyörässä moottori on yksi tärkeimpiä muotoilu tekijöitä ja ilman V/L moottoria toi ei näytä miltään. Vähän ku ferrari rivi nelosella. Ei toimis vaikka ois miljoona hevosta. Muutenkii runko, takaswingi ja pakoputket ducatis. Silmä lepää.
 
mitä tulee kawaan ja cb1k ni muotoilu ei iske yhtään. http://www.streetfighter.ducati.com/jspstreetfighter/studio.jsp toi taas iskee. Muotoilun puolesta. Musta nakupyörässä moottori on yksi tärkeimpiä muotoilu tekijöitä ja ilman V/L moottoria toi ei näytä miltään. Vähän ku ferrari rivi nelosella. Ei toimis vaikka ois miljoona hevosta. Muutenkii runko, takaswingi ja pakoputket ducatis. Silmä lepää.

Eikös tuo olekkin reilun kymppitonnin kalliimpi kuin kawa tai cb1k?
 
Tuo Ducati ei ole ikinä napannut, en tosin ole ikinä IRL nähnyt. Liikaa kaikkea, tykkään pelkistetymmistä muodoista.
 
Mis kunnon väännöt pyöristä :). kaikki nyökkäilee miten hieno kawa on ja vmax :). Kai mu pitää tehdä poikkeus ja todeta, et vmax on ihan ok ku pukee sen öhlinseillä ja kunnon renkailla ja vanteilla varustetuks, mut siltikii sen jälkeen kuulemma diavel on "ku vmax jossa on ajo-ominaisuudet". Mullahaa ei kokemusta oo, mut toi oli öhlins vmax omistajan suusta diavelin ajon jälkeen lausuttu.

mitä tulee kawaan ja cb1k ni muotoilu ei iske yhtään. http://www.streetfighter.ducati.com/jspstreetfighter/studio.jsp toi taas iskee. Muotoilun puolesta. Musta nakupyörässä moottori on yksi tärkeimpiä muotoilu tekijöitä ja ilman V/L moottoria toi ei näytä miltään. Vähän ku ferrari rivi nelosella. Ei toimis vaikka ois miljoona hevosta. Muutenkii runko, takaswingi ja pakoputket ducatis. Silmä lepää.

Tarviiko sitä ny väkisten vääntää? Uusi vmax ja diavel on molemmat hienoja pyöriä mut kyl silti yamaha on miehisemmän olonen vehje. Sitä paitsi eihän nykypyörällä tee mitään ellei siinä oo 200hv, eihän?? Kuten kaikkiin nykypyöriin, niin myös vmaxiin pitäis vaan perkeleesti avarammat tötteröt laittaa että höpinä kuuluu. Naurettavan näköistä kun tommosesta powercruiserista tulee etusormen kokoset ulostulot ryää!! Mitä nyt ihan vakavissaan tulee kaiken maailman teknisiin ominaisuuksiin niin eipä niillä kauheasti ole merkitystä loppupelissä. Ainoastaa sillä minkälaisen fiiliksen se pyörä saa aikaan kun sitä katsoo ja rattastaa..

Vaikka vmax ja diavel olis molemmat tyrkyllä niin silti valitsisin uuden 1400ZZR tai uuden MV Agusta F4 RR väliltä lopulta kawaan päätyen, koska on monipuolisempi ja väännökkäämpi mopo. Kuitenkin tirauttaisin kyyneleen Agustan kauneudelle ajaessani kawalla pois... 1198 ducati ois kans hieno mutta V2 kuullostaa munattomalta versus tehokas rivinelonen imo.

Emmä tiiä. Köyhän Biken lueskelijan ja internetlapsen mietteitä ilman todellista kokemusta em. mopoista. Honda on kuitenkin aina Honda!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom