Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kilometrejä alla reilut 350km ja ranteet on suht hellänä eilisen ja tämänpäivän ajoista. Kauanko tuossa menee, että ranteet tottuu ajoasentoon? :D
No kieltämättä aika paha valinta tulee olemaan, jos ja kun isompaan pyörään vaihdan vuoden parin päästä. Tuossa zetassa olisi tehojakin enemmän ja kieltämättä vähän massiivisempi & häijympi lookki verrattuna hondaan...Tuo CBR oli toinen mitä ihailin, mutta kyllä tuo Kawasaki iskee paljon kovempaa meikän makuun silti. Tuohon Kawaanko sais vielä tuollasen sinkula takahaarukan mikä CBRssä on, niin se ois vielä paremman näkönen.
Kyllähän mie tuolla olen pari sataa ajanu. Aivan mahtava pyörä.
No kieltämättä aika paha valinta tulee olemaan, jos ja kun isompaan pyörään vaihdan vuoden parin päästä. Tuossa zetassa olisi tehojakin enemmän ja kieltämättä vähän massiivisempi & häijympi lookki verrattuna hondaan...
Melkein pieni morkkis tullut jo kun en suoraan ostanut tonnista, mutta varmaan fiksumpi kuitenkin näin alkuun tuo seiskapuokki. Onpahan luvassa vielä uudestaan uuden pyörän alkuhuuma ja huomaa varmaan eron ajo-ominaisuuksissa yms. paremmin kun on tällä nykyisellä ensin pörötellyt
Uus VMAX on kyllä kiihottavin yämaha tällä hetkellä.
tarkalleenottaen varttimaili:10.8 sec / 125mp/h kiihdytys 200 km/h:10.8 sec :P munakas pyöräOnhan tuo V-max aika legenda. Vanhempi versio varsinkin aikanaan, 80-luvun möhkö muskelipyörä jolla tasan 11s varttimaili
Rahaahan se vaan vaatisi, mut ei oo..
http://www.yamaha-center.fi/Tampere/Tuotteet/2-pyoraiset/Moottoripyorat/Cruiser/Yamaha-VMAX/
mitä tulee kawaan ja cb1k ni muotoilu ei iske yhtään. http://www.streetfighter.ducati.com/jspstreetfighter/studio.jsp toi taas iskee. Muotoilun puolesta. Musta nakupyörässä moottori on yksi tärkeimpiä muotoilu tekijöitä ja ilman V/L moottoria toi ei näytä miltään. Vähän ku ferrari rivi nelosella. Ei toimis vaikka ois miljoona hevosta. Muutenkii runko, takaswingi ja pakoputket ducatis. Silmä lepää.
Mis kunnon väännöt pyöristä . kaikki nyökkäilee miten hieno kawa on ja vmax . Kai mu pitää tehdä poikkeus ja todeta, et vmax on ihan ok ku pukee sen öhlinseillä ja kunnon renkailla ja vanteilla varustetuks, mut siltikii sen jälkeen kuulemma diavel on "ku vmax jossa on ajo-ominaisuudet". Mullahaa ei kokemusta oo, mut toi oli öhlins vmax omistajan suusta diavelin ajon jälkeen lausuttu.
mitä tulee kawaan ja cb1k ni muotoilu ei iske yhtään. http://www.streetfighter.ducati.com/jspstreetfighter/studio.jsp toi taas iskee. Muotoilun puolesta. Musta nakupyörässä moottori on yksi tärkeimpiä muotoilu tekijöitä ja ilman V/L moottoria toi ei näytä miltään. Vähän ku ferrari rivi nelosella. Ei toimis vaikka ois miljoona hevosta. Muutenkii runko, takaswingi ja pakoputket ducatis. Silmä lepää.