Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Inssi läpi :dance2: Tuo käsittelykoe oli naurettavan helppo, eikä 3v autolla ajaneena inssissäkään ollut ongelmia. Nyt omaa pyörää hakemaan hallilta ja kilometrejä alle ->


Gz mate! Viikon päästä itellä, kylläpä osaa mennä aika hitaasti...
 
:kuola:

Itellä sama, eri väri vaan.

E: orggis peileistä ei nää paljon mitään, oon miettinyt jotain vaihtoehtoa niille, tangonpää peilit?

Nuo mitkä tuossa omassa on helvetin hyvät. Ei tärise eikä vipata yhtään. Ainoa mahdollinen miinus on, että joutuu katsetta hieman painaa alas ku kurkkaa, mutta tottuu kyllä nopeasti.

Kalpenee oma seiskapuokki aika pahasti tälle.... Noh ensi kesäksi sitten valkoinen CB1000R :)

katso liitettä 80587

Tästä ei nimittäin (vakio)pyörä paljoa kauniimmaksi voi muuttua, imo ehram :)

Tuo CBR oli toinen mitä ihailin, mutta kyllä tuo Kawasaki iskee paljon kovempaa meikän makuun silti. Tuohon Kawaanko sais vielä tuollasen sinkula takahaarukan mikä CBRssä on, niin se ois vielä paremman näkönen.

Pyr0: Minkäs vuotinen Zeta kyseessä, oletko ehtinyt jo testaileen?


ps. Taisin myydä mun pyörän tänään vahingossa :D

2010 on vuosimalli. Tämä on sitä hopeamustaa mallia. Tuossa pyörässä on hopeiden osien päällä ammattilaisella laitetut mattamustat teipaukset.

Kyllähän mie tuolla olen pari sataa ajanu. Aivan mahtava pyörä.
 
Ekat 100km takana omalla pyörällä, JUMALAUTA! Tuo on ihan uskomatonta puuhaa, ei meinaa saada naamaa normaalilukemille millään. :dance2: Jatkuva hymy näkyy porukalle varmaan peilivisiirinkin läpi, nyt tuntuu siltä että on löytyny oikea harrastus!
 
Tänään tuli pestyä ja vahattua mopo, rapiat 500 kilsaa tälle kesälle tullu ja pyörä oli paskanen ku mikä. Nyt kiiltää ku papin mulkku.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen alkoi siis kausi ja tähän mennessä vajaa 400km ajettu.
Onneksi tuli ostettua tonninen viime syksynä heti ekaksi pyöräksi. Suositeltiin sitä jopa kusiaisia, mutta hermohan sellaisen kanssa olis palanu :)
 
^Ai kun suoralla ei pääse niin kovaa ja voi lähteä vauhilla valoista? Mutkille kun lähtee menee vähän toisin ja kusiaisella vois olla vaarana jopa oppia ajamaan. Mä jopa miettinyt vaihtamista pienempään, nyt alkaa muistaakseni kaheksas kesä mopon kanssa. Ja näistä neljä ja puol tonnisella.
 
^Ai kun suoralla ei pääse niin kovaa ja voi lähteä vauhilla valoista? Mutkille kun lähtee menee vähän toisin ja kusiaisella vois olla vaarana jopa oppia ajamaan. Mä jopa miettinyt vaihtamista pienempään, nyt alkaa muistaakseni kaheksas kesä mopon kanssa. Ja näistä neljä ja puol tonnisella.

Pienemmän koneen parhaita puolia on nimenomaa toi että sitä moottorin potentiaalia voi/pystyy/pitää käyttää paljon enemmän kuin isommalla. Nytkin jo harmittaa kun ei vitsi kovin montaa vaihdetta oikoa rannetta noilla mutkapätkilllä ennenkuin ollaan jo (aivan)liian kovissa nopeuksissa, tonnisella varmasti sekin nautinto olisi poissa. Ihan sama onks nollasta sataan 4 vai 3 sekkaa, paljon kivempi ajaa kun pitää ajaa ja runkkaa niitä vaihteita :)
 
Alkaa itselläkin kesän ensinmäiset tonnit täyttymään pian. Mutkateitä on painettu niin maan pirusti, nopeusrajoitusten mukaan tietenkin :)

Ainoastaan lantaa levittävät jyväjemmarit vähän vituttaa, meinasi Saariston rengastiellä käydä kylmät... Ja vaikka itse teki kaikki huollot, mitään ei ole vielä tippunut/löystynyt/hajonnut :hyper: Ensinmäinen kyydityskin on takana ja kyllä tuo Cebari vaan on vielä parempi kun on kaksi päällä

Huomaa kyllä että moottoripyörät jakaa käyttäjiä, toinen tykkää kawasta toinen hondasta, yhdelle vain 600:en on oikea toinen haluaa 1400:Sta... Makuja on monia... ensikesäksi tälläinen: XX
 
Eilisen aikana tuli ajettua 400km ja kyllä oli mukavata. Ei kyllä harmita yhtään kaikki autotallissa talven aikana käytetty aika, kyllä nimittäin käy ja kulkee nätisti kawavanhus :dance: Ens talven aikana pitää sitten ulkonäköpuolta ehostaa kun kone on kaikin puolin läpikäyty ja melkein uusittu talven aikana :rolleyes:
 
Osaakos kukaan arvioida hintahaitaria jos talven tullen vien johonkin maalaamoon maalattavaksi tankin ja kaksi pientä muovin palaa mitä pyörän kyljestä löytyy. Tankki siis metallia (en tiedä onko mitään merkitystä) ja sitten pari pientä muovin palasta. Itse en jaksaisi alkaa mitään pohjatöitä tekemään. Candy punaisella ajattelin maalauttaa.
 
Pienemmän koneen parhaita puolia on nimenomaa toi että sitä moottorin potentiaalia voi/pystyy/pitää käyttää paljon enemmän kuin isommalla. Nytkin jo harmittaa kun ei vitsi kovin montaa vaihdetta oikoa rannetta noilla mutkapätkilllä ennenkuin ollaan jo (aivan)liian kovissa nopeuksissa, tonnisella varmasti sekin nautinto olisi poissa. Ihan sama onks nollasta sataan 4 vai 3 sekkaa, paljon kivempi ajaa kun pitää ajaa ja runkkaa niitä vaihteita :)

Itsellä ollut katupyöriä tehohaarukalla 45-170 takarengashevosvoimaa ja kyllä kaikkissa on ollut puolensa mutta kyllä tonnisella on kaikista levein hymy naamalla. Kuussatasella kierroskoneella oli ihan kiva vinguttaa noita vaihteita kadullakin ilman että vauhtia oli ihan vitusti mutta rata-ajeluiden myötä alkanut tuntumaan noi mutkapätkä kaahailut vähän laimeilta vaikka kuinka olis meteliä ja kierroksia.

Sen sijaan kilosella on hauska ajella kadullakin kun on voimaa millä pelleillä, ei tarvitse esimerkiksi kuussatkulla paljoa moottoritiellä kevenellä eturengasta tai haaveilla kumin poltosta kunnon vauhdista. Radalla kilonen on tavallaan hauska ja tavallaan ihan vitun pelottava, itse kumminkin tykkään :rock:
 
Mä pidän tonnista radalla liian pelottavana mulle (vaikkakin käyn kyllä edelleen). Kusiaisella siellä oli paaaaljon kivempaa. Ja sillä uskalsi vähän toisella tavalla opetella sitä ajamistakin siellä.
 
Itse en kyllä keksi miten tonnisen teho haittaisi oppimista radalla tai kadulla. Ainakin radalla tonnisella ajamisen koen ainakin itse opettavampana kun pitää nähdä vähän ajatusta avauksiin ja suorillakin on enemmän ohjelmaa, jarruttaessa ja mutkaan tultaessahan sillä ei ole mitään väliä paljon sitä paukkua on ulostuloa varten jemmassa. Toki kilosella saa suoralla raivottua mahdollisesti mutkissa menetettyä aikaa kiinni mutta ei se mielestäni estä sitä mutkienkin kunnolla ajamista. Kilosen aavistuksen suurempaa painoa tai vähän rauhallisempaa alustaa en näkisi kovin merkittävänä seikkana radalla ajoa opeteltaessa esimerkiksi verrattuna siihen että on alustan säädöt edes sinne päin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom