- Liittynyt
- 13.6.2005
- Viestejä
- 200
- Ikä
- 44
Ei se stumppaaminen haittaa. Vilkku päällä köröttely on paljon nolompaa..
molempia oon jo kerenny tekemään.. :face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se stumppaaminen haittaa. Vilkku päällä köröttely on paljon nolompaa..
Inssi läpi :dance2: Tuo käsittelykoe oli naurettavan helppo, eikä 3v autolla ajaneena inssissäkään ollut ongelmia. Nyt omaa pyörää hakemaan hallilta ja kilometrejä alle ->
molempia oon jo kerenny tekemään.. :face:
Itellä sama, eri väri vaan.
E: orggis peileistä ei nää paljon mitään, oon miettinyt jotain vaihtoehtoa niille, tangonpää peilit?
Kalpenee oma seiskapuokki aika pahasti tälle.... Noh ensi kesäksi sitten valkoinen CB1000R
katso liitettä 80587
Tästä ei nimittäin (vakio)pyörä paljoa kauniimmaksi voi muuttua, imo ehram
Pyr0: Minkäs vuotinen Zeta kyseessä, oletko ehtinyt jo testaileen?
ps. Taisin myydä mun pyörän tänään vahingossa :D
täällä rupee olemaan kawasakeja sen verran että saa pian miitin pelkiskä kawoista :D
^Ai kun suoralla ei pääse niin kovaa ja voi lähteä vauhilla valoista? Mutkille kun lähtee menee vähän toisin ja kusiaisella vois olla vaarana jopa oppia ajamaan. Mä jopa miettinyt vaihtamista pienempään, nyt alkaa muistaakseni kaheksas kesä mopon kanssa. Ja näistä neljä ja puol tonnisella.
Pienemmän koneen parhaita puolia on nimenomaa toi että sitä moottorin potentiaalia voi/pystyy/pitää käyttää paljon enemmän kuin isommalla. Nytkin jo harmittaa kun ei vitsi kovin montaa vaihdetta oikoa rannetta noilla mutkapätkilllä ennenkuin ollaan jo (aivan)liian kovissa nopeuksissa, tonnisella varmasti sekin nautinto olisi poissa. Ihan sama onks nollasta sataan 4 vai 3 sekkaa, paljon kivempi ajaa kun pitää ajaa ja runkkaa niitä vaihteita