Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt alakaa jo melekeen jännittää... Melekeen... :wtf:

Oijoi! En ole näin innoissani ollut mistään sitten... En muista mutta ei sitä tiiä! :wtf: :wtf:

Ei tarvi enää jänskättää! NYT POJAT/TYTÖT ALAKO KESÄ!! Välittäjä tsekkas pyörän saksanmaalla ja lähteepi rahtaa sitä kohti Suomea! :wtf: :dance2: :dance: :rock: :dance: :worship: :hyper:
 
Tulipa käytyä vähän koeajamassa uutuus pärriä tänään. Tai toinen ei nyt niin uutuus enään ollut mutta kumminkin.

Ekana pärränä kävin testamassa uutta husqvarnan nudaa. Kovat oli odotukset ja siinä parkkipaikalla kaikki tuntuikin vielä hyvältä, pyörä oli ihan kevyen ja ketterän oloinen ja ajoasento oli hyvä. Plussat myös tasaisesta satulasta jossa oli helppo liikkua. Moottori oli kumminkin täys floppi ainakin omasta mielestä. Oli liian selvät juuret tourinki bemariin, veto tuli tuollaiseen pyörään liian pehmeästi eikä sitä paukkuakaan ollut ihan tarpeeksi.

Sitten kävin testaamassa aprillia rsv4:sta, koko mallinimeä en muista mutta se oli se paras mahdollinen. Pyörässä oli ihan järjetön määrä säätömahdollisuuksia aina moottorin sijainnista lähtien. Elektroniikka pakettikin oli ihan kunnioitettava ja tällä kertaa sitä pystyi jopa ajon aikana säätämään ihan ok helposti. Ajo-omaisuudet tuntuivat olevan ihan ok ja ajoasentokin oli mukavan kompakti. Noista nyt varovaisessa katuajossa osaa sanoa sen kummempaa. Moottoria ja elektroniikkaa sen sijaa motarilla pystyi härnäämään ihan kivasti ja se paketti toimikin kyllä ihan hämmentävän hyvin. Vanhaan kunnon vm.04 10r:ään tottuneelle oli ihan käsittämätön kokemus, että litrasella pyörällä pystyi vetämään ykkösen kaasu pohjassa kokonaan läpi ja jopa ohjaamaan siinä sivussa pyörää ihan sujuvasti :O

Yhteenvetona voin todeta että aprillian dorsuado, vai mikä onkaan, ja ducatin hypermotard ovat selkeästi tuota husqvarnaa parempia tuon kategorian pyöriä. RSV4:stä ei sen sijaan löydy pahaa sanottavaa ainoa mikä vähän mietityttää, että onko se nyt niin paljon parempi että kannattaisi pistää 15.000€ lisää tohon kawaan verrattuna.
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.

Mie oon niin nuubi näissä hommissa, että viittiikö edes sanoa mutta eka pyörä oli Yamaha XVS(Dragstar) 650 -97. Tulossa olevan hieman uudempi...
 
No niin, työt on tiedossa ja laina sovittu pankissa. Ajovarusteet hankittu ja nyt enään pyörä, itse siis arvon fz1-n ja z1000 välillä. Pitää käydä ens viikolla vielä kattomas tuollaista zetaa ja sitten ostan sen kumpi itseä ajaessa miellyttää enemmän, pian saa siis kesä tulla :)
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.

Itsellä oli budjettina 3k€, päädyin hankkimaan lopulta vuoden -99 honda CBR 600 F4:n. Sain tingittyä vielä sen verran, ettei budjettikaan täyttynyt.
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.

Z1000, 2010 malli eli uusin malli. Ostin tuon viime syksynä ja jotain pari tonnia ajettu oli. Syksyllä ei päässyt kuin hiukan kokeileen, mutta vapusta lähtee eka täysi kausi.

E: n. 12 000 makso toi lelu
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.

4 vuotta sitte ostin ekaks isoks pyöräks -97 vuoden gsx-r 600:n. Hinta tais olla jossain neljän tonnin paikkeilla, ei ainakaan juuri yli. Jos nyt oikein muistan. Toissa kesänä sitte vaihtu -99 R1:een. Ja pyörän tosiaan piti olla kyykky, niin ei siinä sitten muunlaisia ees tullu kateltua :D
 
Itsellä oli budjettina 3k€, päädyin hankkimaan lopulta vuoden -99 honda CBR 600 F4:n. Sain tingittyä vielä sen verran, ettei budjettikaan täyttynyt.

Joo tuntuu että kolmen tonnin tienoolla alkaa olla hieman jo valinnanvaraa vuosituhannen vaihteen 600-kuutioisissa peruspyörissä. Ajokuntoisia saa kyllä jo 2-2.5k luokassa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loud pipes save lives!
Niinpä. Melkosta paskaa kyllä nämä meluratsiat. Mulla ois tietty EU-hyväksytty slipari, mutten taida jaksaa käydä muutoskatsastamassa enkä laittaa noisekilleriä kiinni. Kuulemma kilvetkin saattaa lähteä jos lähtee liikaa melua, ihme pelleilyä.
 
Tulipas avattua ajokausi, siitä todisteeksi kännykuva Otalammen Nesteen terassilta: http://www.kahvipannu.fi/~puka/paste/otalampi.jpg

Oli kivaa, oli taas mopossa tehoa talven jäljiltä, hymy korviin asti. Höhötin psykopaattinaurua kypärän sisällä sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran nypännyt keulan kunnolla ilmaan... :p
Huonojakin puolia oli, tiet huonossa kunnossa, ja talvella ostettujen uusien ajosaappaiden toinen vetoketju ei toimi kunnolla, aukes muutaman kerran.. Pitää käydä kitisee liikkeessä.
 
Tulipas avattua ajokausi, siitä todisteeksi kännykuva Otalammen Nesteen terassilta: http://www.kahvipannu.fi/~puka/paste/otalampi.jpg

Oli kivaa, oli taas mopossa tehoa talven jäljiltä, hymy korviin asti. Höhötin psykopaattinaurua kypärän sisällä sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran nypännyt keulan kunnolla ilmaan... :p
Huonojakin puolia oli, tiet huonossa kunnossa, ja talvella ostettujen uusien ajosaappaiden toinen vetoketju ei toimi kunnolla, aukes muutaman kerran.. Pitää käydä kitisee liikkeessä.

Mitkä saappaat??
 
Mie oon niin nuubi näissä hommissa, että viittiikö edes sanoa mutta eka pyörä oli Yamaha XVS(Dragstar) 650 -97. Tulossa olevan hieman uudempi...

Mitäs vikaa Dragstarissa on ettei viitsi sanoa. Varsin näyttävän näköinen kustomi on kyseessä. Ite kattelin pitkään juuri Dragstareja kun olin kustomia ostamassa. Hieno pyörä on, usko huvikses.


edit. Olipa nätti ilma tänään ajella.
 
Minkä hintaluokan ja ikäluokan pyöriä porukka täällä kattelee ensimmäisiks pyöriks? Tai minkä on ostanu ensimmäiseks pyöräks? Tuntuu siltä, et kaikki tutut ketkä nyt kattelee pyöriä, on ostamassa jotain 90 luvun kyykkypyörää tai nakupyörää. Tosi halvallahan tommosen tietty sais, mut itte kyl en niin paljoo välitä noitten laatikoitten ulkonäöstä, et viitteis ostaa noin vanhaa päristintä.


Eka pyörä viime kesänä, hondan cbf 600s vuodelta 2006. hintaa oli noin 4.000 e tai aavistuksen päälle. ite koitin kömytä noiden kyykkyjen niskaan niin A, en nää peileistä mitään muutaku itteni, tarviiko niistä nähdäkään.. ja B, ajo asento on jotenki puolivammainen ittelle, en tuu siis toimeen semmoisessa asennossa. Tossa cbf'ässä on vähän pystympi asento mielestäni joka soveltuu paremmin. ja ihan kivasti kulkee mielestäni ekalle vuodelle. nyt kyllä tekis mieli uutta.. :D
 
Ihmettelen vaan kuinka se vetoketju voi aueta!?!? Itseltä saappaat vielä puuttuu, luultavasti tulee joko alpinestarsin tai sidin racingit.

Vasemmasta saappaasta se vetoketju niinkuin ratkeaa keskeltä auki, yleensä kun vaihtaa vaihdetta ylöspäin.. Todnäk vaan paska vetoketju sattunut siihen yksilöön, ei kestä taittumista..
 
Mitäs vikaa Dragstarissa on ettei viitsi sanoa. Varsin näyttävän näköinen kustomi on kyseessä. Ite kattelin pitkään juuri Dragstareja kun olin kustomia ostamassa. Hieno pyörä on, usko huvikses.


edit. Olipa nätti ilma tänään ajella.

Hehe, eihän siinä mitään vikaa ole, olenhan minä sen nähnyt tuolla tallissa. ;) Nyt varsinkin kun se on "työn alla" niin valmiiksi tullessaan vielä hienompi. Haluan vain hieman eriä pyörältä kuin mitä se pyörä antaa. Ja tuo "ei viitsi sanoa" oli lähinnä viittaus omaan piikkiin, kun täällä on niin kokeneita kuskeja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom