Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"On epäselvää, mitä tapahtuu sellaisessa tilanteessa, jossa tarvikeäänenvaimennin on asianmukaisesti hyväksytty ja E-merkitty, mutta katsastuskonttorilla (tai tienvarressa) mitattu melutaso ylittää valvonta-arvon enemmän kuin 5 dB(A). Periaatteessa näin ei pitäisi tapahtua, mutta omien mittaustemme perusteella tuo 5 dB(A) toleranssi voi joutua koetukselle jo alkuperäisilläkin pakoputkilla."

http://www.mmaf.fi/forum/index.php?PHPSESSID=0472knp9i4gissei33u2e9vlg5&topic=1186.0

Niinhän sen pitäis..

Voi kyllä vitutuskäyrä olla melkoinen ku joku sinipukunen kyrpä rupee virittelee niitä mittausvehkeitä.

Tankista otin ruiskuun bensaa ja ne on uudet, eli niissä ei ongelmaa. Jos olisi mopo kyseessä, olisin jo ottanut kaasarin irti ja puhdistanut läpikotaisin. Tuossa vaan on eri asia, kun niitä on 4kpl ja ne on niin perkeleen ahtaassa paikassa, ettei sinne saa edes ruuvimeisseliä väliin.

Ok, tuskin bensassa sitten vika tosin kaasareissa saattaapi olla vanhaa paskaa bensaa. Tee tuo sama muutaman kerran uudestaan et lykkäät sinne imukaulaan vielä lisää bensaa niin että käy pidemmän aikaa ja ne kaasarit saa sitä uutta bensaa. Tämä siis ihan mutua et voiko vika olla siinä. Tuskin kuitenkaan kaikki kaasarit tukossakaan voi olla, tuohan pitäis käydä parillakin pytyllä jollain lailla, kolmella ainakin käy jo. Bensaletkun/suodattimen oot varmaan kattonu et kaasarit saa bensaa?

Ok, tuskin bensassa sitten vika tosin kaasareissa saattaapi olla vanhaa paskaa bensaa. Tee tuo sama muutaman kerran uudestaan et lykkäät sinne imukaulaan vielä lisää bensaa niin että käy pidemmän aikaa ja ne kaasarit saa sitä uutta bensaa. Tämä siis ihan mutua et voiko vika olla siinä. Tuskin kuitenkaan kaikki kaasarit tukossakaan voi olla, tuohan pitäis käydä parillakin pytyllä jollain lailla, kolmella ainakin käy jo. Bensaletkun/suodattimen oot varmaan kattonu et kaasarit saa bensaa?

Bensaletkuun ainakin suodattimelle asti menee bensaa, täytynee vielä ensi kerralla tarkistaa että menee myös siitä eteenpäin. Lähinnä mietityttää, kun nämä oireet tuli kuukausi sitten täysin yhtäkkiä. Ryypyllä käytin konetta lämpöiseksi, käänsin typeränä vähän kaasua jonka johdosta sammui. Tämän jälkeen ei enää lähtenyt käyntiin. Kokeilen seuraavalla kerralla ampua paineilmaa kaasareihin luistin ollessa ylhäällä, jos ei auta niin otan kaasarit pöydälle keinolla millä hyvänsä ja putsaan. Jos ei pelitä, ainoa vaihtoehto on rikkinäinen bensapumppu?

Bensaletkuun ainakin suodattimelle asti menee bensaa, täytynee vielä ensi kerralla tarkistaa että menee myös siitä eteenpäin. Lähinnä mietityttää, kun nämä oireet tuli kuukausi sitten täysin yhtäkkiä. Ryypyllä käytin konetta lämpöiseksi, käänsin typeränä vähän kaasua jonka johdosta sammui. Tämän jälkeen ei enää lähtenyt käyntiin. Kokeilen seuraavalla kerralla ampua paineilmaa kaasareihin luistin ollessa ylhäällä, jos ei auta niin otan kaasarit pöydälle keinolla millä hyvänsä ja putsaan. Jos ei pelitä, ainoa vaihtoehto on rikkinäinen bensapumppu?

Ekaks kannattaa kattoa se bensapumppu ehdottomasti, paljon pienempi vaiva ja todennäköisempi syy...

Miten sen toiminnan/toimimattomuuden saa tarkastettua?

Ota kaasariin menevä bensaletku irti ja starttailet, näkee ainakin meneekö sinne kaasariin mitään. Toi bensapumppu voi olla kyl sökö mut sen näkee tolla ku ottaa yhdestä kaasarista letkun irti ja starttaa, jos ei tule kunnolla bensaa on pumppu paskana.

Pyörä tosiaan haettu säilöstä ja jokunen kilometri tuli ajettuakin. Etujarrun käyttö vaatii taas vähän totuttelua kun takanen nousi jarrutusharjoittelussa :D Tulipa taas huomattua kuinka rassaavaa on autot jotka pysähtyy valoissa sinne 20m päähän edellisestä ja sitten alkaa valutella vasta, tosi "hyvä" taktiikkaa varsinkin keskusta-alueella missä niitä jonoja syntyy. Autollakin ajaessa tämä ottaa päähän mutta pyörällä vielä enemmän ;)

Vituttaa kyllä jo etukäteen melko rankasti jos joutuu tollasiin saatanan melumittauksiin. Vittu mikä maa tää suomi on voi persereikä.

Mun puolesta saisi joka ikinen "harlikka" ja jokunen sporttipyöräkin saattaa pakolliseen melumittaukseen, vituttaa tuollaiset "hei katsokaa MINUA, mulla on mopo" mölyt kaksipyöräisissä!!

Pyörä tosiaan haettu säilöstä ja jokunen kilometri tuli ajettuakin. Etujarrun käyttö vaatii taas vähän totuttelua kun takanen nousi jarrutusharjoittelussa :D Tulipa taas huomattua kuinka rassaavaa on autot jotka pysähtyy valoissa sinne 20m päähän edellisestä ja sitten alkaa valutella vasta, tosi "hyvä" taktiikkaa varsinkin keskusta-alueella missä niitä jonoja syntyy. Autollakin ajaessa tämä ottaa päähän mutta pyörällä vielä enemmän ;)

Mie oon protestiks aina jääny siihe oottelemaa, mistä se urpo alottaa sen vitun tyhmän valutuksen ja mielessäni kokenu suurta ylemmyyden tunnetta. Sekä tietysti konkreettisesti huutanu sille pellelle autoni ratissa miten idiootti se on :) Trying to drive economically - Doing it wrong.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun puolesta saisi joka ikinen "harlikka" ja jokunen sporttipyöräkin saattaa pakolliseen melumittaukseen, vituttaa tuollaiset "hei katsokaa MINUA, mulla on mopo" mölyt kaksipyöräisissä!!

Miulla ei Trumppa varmaan menis ees vakiopöntöillä läpi tommosista mittauksista. Asian oon varmistanu arrowin slipareilla. Kyllä ääntä maailmaan mahtuu, ei meistä kaikki ajele 500cc kymcon herrasmiesskoottereilla, kuten sinä ;)

Pitäiskö tässä kohta huolestua kun ei vieläkään ole tullut mitään vakuutusmaksuja postissa vaikka pyörän laitoin vakuutuksiin melkein 2kk sitten. Kauanko noissa yleensä kestää?

Pitäiskö tässä kohta huolestua kun ei vieläkään ole tullut mitään vakuutusmaksuja postissa vaikka pyörän laitoin vakuutuksiin melkein 2kk sitten. Kauanko noissa yleensä kestää?

Tsekkaa Finderista onko pyörälläsi vakuutusta? Kai noissa maksuissa voi aikansa mennäkkin että laatikkoon pamahtaa tai sitten voi toki soitella virkalijalle.

2kk ei kannata vielä huolestua. Monessako erässä maksoit? Minä otin joulukuussa autoon vakuutuksen ja lasku tipahti luukusta pari viikkoa sitten.

Itseä ei moottoripyörien pärinä haittaa yhtään jos ei nyt jollain kisarännillä revittele kaupungissa, mutta nämä viritetyt 2 tahti mopot ja kevarit! Jumalauta se perkeleen pirinä ottaa korviin!!!!

Moottoripyörän ääni on kevään merkki!! :) mopojen pirinä se melua on.

Äsken katsomassa StuntFreaksShow esitystä ja ääntä lähti!! Ja kyllä pyörä pysy käsissä kuskeilla nätisti. Muutamia pikku kaatoja vesisateessa, mutta show meininkiä. Parista pyörästä polttivat takanakit paskaks :) Tykkäsin meiningistä!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom