Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli eilen käytyä koejamassa Ducati Diavelia ja en kyllä suosittele... Siis koeajoa, tulee äkkiä halu sellainen hankkia :D
Oli kyllä pirun hyvä hyvä ajettava. Ajosento oli ainakin kyykkypyörään tottuneelle todella rento ja mukava. Ja olihan se kiihtyvyys aika järkyttävää. Tuntui oma pyörä aivan mopolta tuon koeajon jälkeen.
Ainoastaan motari vaihdissa (yli 150km/h) ajonautinto väheni, kun tuntui että pää lähtee irti. Tosin asiaan saattoi katteettomuusen lisäksi vaikuttaa myös eilen ollut kova tuuli.
Harmi vaan että jokin siinä ulkonäössä vielä mietityttää. Täysin se ei miellytä silmää. Tosin harva pyörä täysin vakiona miellyttää.
->
oon miettiny et jos joku päivä sais tommosen H-D:n poistettua niin pitääkö semmonen väite paikkaansa että niitä saa korjata enemmän kesällä kun ajaa ?
tuollasella Diavelilla nyt jonkinverran ajaneena...
ei kyllä kokemuksen jälkeen hirveenä iske enää pikkupärrät....
mut oma moka..ei taida olla paluuta pienikuutioisiin motareihin..

Pitäs ruveta kohta hommailemaan uusia renkaita mopottimeen ja oon tässä pähkäilly, että kannattaisko niitä tilata jostain ulkomailta vai mennä vaan suoraan johonkin liikkeeseen vaihdattamaan. Mitenkäs täällä porukka rengasostoksia hoitelee, onko ulkomailta tilaamisessa järkeä?
^ Tuolta http://www.mynetmoto.com/
Jos oot Pirkanmaalta niin voin tilata yhden renkaan kanssa. Kolme rengasta sisältyy yhteen postiin.
edit. Tuli muuten heitettyä lipat tänään :jahas:
Aika usein käy vaan niin, että rengas on halvempi ja jos ei itse pysty gummia vaihtamaan, niin vaihtotyöstä saa sitten pulittaa tuplahinnan verrattuna siihen jos olisit ostanut renkaan liikkeestä missä renkaan vaihdat (ei aina näin, mutta valitettavan usein).
Oi vitsi toi VMAX on kyllä cooooli laite![]()
edit. Ihtekkin täytys renkaat vaihella varmaan kohta puoliin. Taidan sijottaa Michelin Pilot Road 3:siin seuraavaks kun kehuivat biken testissä niin maan perkeleesti.