Moottoripyörä?

Sateesta huolimatta tuli sutastua reilu 100km lenkki. Mites muut, ajatteko sateessa vai onko moottoripyöräily kuivan kelin hommaa?

Pyörät on siitä jänniä apparaatteja, että se on mulle samalla harrastus, rentoutumiskeino sekä kulkuväline. Ajan prätkällä kelistä riippumatta.

Pyörät on siitä jänniä apparaatteja, että se on mulle samalla harrastus, rentoutumiskeino sekä kulkuväline. Ajan prätkällä kelistä riippumatta.

Sama täällä. En minä minnekään ollut menossa, ajoin 100km mutkateitä ja tulin takas himaan. Autolla ei tulis mieleenkään.

Sateella en moottoripyörällä aja kuin äärimmäisen pakon edessä, auto on sadetta varten. Hyötyajoa tulee moottoripyörällä aika vähän, muutamia satoja kilometrejä vuodessa maksimissaan.

btw, jos jollain on myynnissä rengaslämppärit 120/190-koossa ja muuta sopivaa ratahärpäkettä, saatan ostaa.. Pyöränä se 04 zx-10r.

Minun pyörä:

Liitteet

• 242756_231620986864202_100000489086891_1016129_4840962_o.webp
    242756_231620986864202_100000489086891_1016129_4840962_o.webp
    331,3 KB · Katsottu: 779
Kyllä on komea. Tekisi itsekin mieli ajaa kortti ensikesänä, mutta taidan budjettisyistä kallistua tieliikennemönkijään..

Komea Zeta :thumbs: Tainnu motöripyöräkärpänen viedä Marden mennessään :D

Minkäs tyyppistä ajoa on tullut? Onko enempi kaupunkiräppäilyä vai ihan mutkatiellä naatiskelua? :)

Sateesta huolimatta tuli sutastua reilu 100km lenkki. Mites muut, ajatteko sateessa vai onko moottoripyöräily kuivan kelin hommaa?

Ei se sade estä ajamista, mutta en ihan huviajeluita lähde sateella ajamaan. Nyt vähän jännittää tuo juhannuksen sää, kun pyörällä pitäisi liikkua. tai liikutaan, oli sää mikä tahansa.

Minun pyörä:
You have a good taste, sir! :D

Itelläkin on samanmoinen harmaana ja vähän vanhempana tuossa pihassa. :) On kyllä uskomattoman mainio pyörä, mutta pakko myöntää että joissain tilanteissa katteita toivois kyllä lisää. :)

You have a good taste, sir! :D

Itelläkin on samanmoinen harmaana ja vähän vanhempana tuossa pihassa. :) On kyllä uskomattoman mainio pyörä, mutta pakko myöntää että joissain tilanteissa katteita toivois kyllä lisää. :)

Kieltämättä reippaassa moottoritiemarssivauhdissa meinaa vähän kaula väsyä ku pitää päätä roikottaa mukana. Toisaalta nuppi on kumminki puhtaassa ilmavirrassa, niin ei se kumminkaan pahin mahdollinen liene.

Tänään ruokatauolla käytiin ukon kanssa katsomassa yhtä Brutalea. Perhana että onkin kuumetta, vaikka rahaa ei oikein olisikaan. Tai alunperin mentiin katsomaan ukon vanhaa pyörää muuten vain, mutta se Brutale kutsui ovelasti.

Innostuin tuossa ottamaan katteista föönin avulla tarrat pois, mutta nyt pinta on tahmainen ja liimajälkiä on paljon. Kuinka saada ne pois?

Mardella asiallisen näköinen kampe!

Kai tuo jollain vahalla lähtis pois?

Nyt tuli selailtua vähän tarkemmin toisia foorumeita, niin vois koittaa crc:llä tai ruokaöljyllä aluksi, pitäis kuulemma toimia. Sen jälkeen pesut ja vahaus.

Tuli eilen käytyä koejamassa Ducati Diavelia ja en kyllä suosittele... Siis koeajoa, tulee äkkiä halu sellainen hankkia :D
Oli kyllä pirun hyvä hyvä ajettava. Ajosento oli ainakin kyykkypyörään tottuneelle todella rento ja mukava. Ja olihan se kiihtyvyys aika järkyttävää. Tuntui oma pyörä aivan mopolta tuon koeajon jälkeen.

Ainoastaan motari vaihdissa (yli 150km/h) ajonautinto väheni, kun tuntui että pää lähtee irti. Tosin asiaan saattoi katteettomuusen lisäksi vaikuttaa myös eilen ollut kova tuuli.

Harmi vaan että jokin siinä ulkonäössä vielä mietityttää. Täysin se ei miellytä silmää. Tosin harva pyörä täysin vakiona miellyttää.

Itekkin oon Diavelia kuolannut, en tietenkään ostotarkotuksessa rahatilanteen takia mutta muuten vaan. On tuohon Z750:seen verrattuna aika karu peli, tehoa 60hp ja vääntöä 50Nm enemmän. :D Varmasti pirullinen peli kun tuo Ztakin on näin alottelevalle motoristille mukavan ärhäkkä. :)
Ois aika mielenkiintosta päästä koeajamaa moista... :rock:

Back
Ylös Bottom