Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhut paskaa. Tai sitten et oo kovin montaa autoo vielä kerinny ostaa.
Puhut paskaa. Tai sitten et oo kovin montaa autoo vielä kerinny ostaa.
joo oon paska jätkä, mutta mitä tekemistä taas tällä kyseisellä asialla on sen kanssa, että montako autoa minä olen kerinnyt ostamaan??!! onko siinä sun mielestä autoa vaikka vuodeksi tai kahdeksi, jos ei myyjällä ole hitonkaan hajua mitä remppoja tai millon johonkin autoon on tehty?
Mistäs mää nyt sit tiän mitkä sytytystulpat ostan autooni? Motonetistä pitäs hakee (tilata), mutta vaihtoehtoja mun autolle on ihan perkeleesti tuolla. Autona on Fiat Brava 1.6 -97.
Katsoisin, jos sellainen olisi.Katsot käyttöohjekirjasta.
Niin, siis tuollahan ne vaihtoehdot mun autoon jo löytyy. Lähinnä kaipailisin vinkkejä onko mitään eroo kympin ja neljän euron tulpilla. Iridiumeja en ihan tollaseen paska-autoon viitti tunkee.Jos otat rekisteriotteen mukaan kun meet niitä ostelee niin myyjän pitäs osata sulle oikeat antaa niillä tiedoilla. Ainut mihin ite joudut vaikuttaa on se että minkä valmistajan tulpat haluisit.. Sunkin autoos on varmasti kolmea merkkiä
Ihan sama. Kunhan käytät sitä soviterengasta sitten, etkä hukkaa niitä kausisäilytyksen aikana. Ne on melko tärkeät sen kannalta, että pyörä keskittyy varmasti hyvin navalle.Kannattaako hommata vanteet joissa on sama keskireikä kuin autossa vai onko täysin sama käyttää soviterengasta?
Audi A4 B8:n keskireikä on 66,6mm ja ei hirveän monissa vanteissa näytä olevan valmiina tuota keskireikää.