joku jeesusjuttu?
on
ilman varmistusta sanoisin, että helluntailaiset pääasiassa käyttää. Voipi olla muitakin suuntauksia. Kyseessä kuitenkin jonkin sortin kristinuskon symboli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joku jeesusjuttu?
on
ilman varmistusta sanoisin, että helluntailaiset pääasiassa käyttää. Voipi olla muitakin suuntauksia. Kyseessä kuitenkin jonkin sortin kristinuskon symboli.
tulisiko kommenttia jos sen kalan laittais esim pää alaspäin?
Se EGR kannattaa ennemmin tukkia kuin kunnostaa. Siitä ei ole mitään hyötyä. Ainoastaan haittaa kun karstoittaa moottorin. 100tKm ajetussa autossakin saattaa olla imusarja ton takia niin paskainen ja tukossa, ettet uskokaan.Onko kukaan koittanut kunnostaa sähköistä (solenoidi) EGR-venttiiliä? Mahtaako ruveta pelaamaan, jos vaan putsaa karstat ja muut kakat pois, olettaen että kela on ok kunnossa?
Joo tästä tukkimisesta olenkin tietonen, niihin myydään ihan merkkikohtasia peitelevyjä tukkimista varten.Se EGR kannattaa ennemmin tukkia kuin kunnostaa. Siitä ei ole mitään hyötyä. Ainoastaan haittaa kun karstoittaa moottorin. 100tKm ajetussa autossakin saattaa olla imusarja ton takia niin paskainen ja tukossa, ettet uskokaan.
Noh,Lähinnä tämän tarkoitus on siinä että 18-vuotiaalle vakuutukset ovat kalliimmat kuin 44-vuotiaalle. Netistä laskeskellessani huomasin että pelkästään ikä vaikuttaa jopa 70 euroa liikennevakuutuksen ja puolikaskon yhteis hintaan.
Onneksi asun pienessä noin 5 tuhannen asukkaan kunnassa joten ei tuosta syystä tule lisähintaa vakuutukselle. Missä on enemmän ihmisiä ja liikennettä sattuu myös enemmän onnettomuuksia, tällä tavalla vakuutusyhtiöt luultavasti ajattelevat.Noh,
Työkaverin kanssa huomattiin että kun asuu 20km kaempana kuin minä niin pelkästään saman liikennevakuutuksen hinta oli 120euroa vähemmän vuodessa kuin mulla. Menestystä vakuutuskikkailuun.
Onko muita Volvoja, joissa on laatikkona m90 kuin 940 ?
Löytyykö Suomesta mistään hyllystä "sovituspalaa" jolla ton laatikon saa b23 perään, ilmeisesti niitä Svedumaassa olisi... ?
M90 löytyy ainoastaan 940/60 mallista. Sovituspalasta ei tietoa, mutta esim. Ausseista Dellow Automotivelta saa B21/23/230:een sovitetun Supran laatikon.
Mikä auto?
Olen tässä omaa autoa ostamassa ja kaikin keinon yritän kuluja pienentää. Pystynkö ottamaan autoon vakutuuksen isäni nimellä, mutta auto olisi silti minun nimissä? Eli periaatteessa isä omistaisi vakuutuksen mutta minä auton.
Lähinnä tämän tarkoitus on siinä että 18-vuotiaalle vakuutukset ovat kalliimmat kuin 44-vuotiaalle. Netistä laskeskellessani huomasin että pelkästään ikä vaikuttaa jopa 70 euroa liikennevakuutuksen ja puolikaskon yhteis hintaan.