Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiä veikkaisin että ei onnistu. Ainakaan seiskapätkää ja 1100 kikseriä ei lasketa kuuluvan samaan mallisarjaan, eli veikkaisin että ei noita Hondiakaan saman mallisarjan vehkeiksi lasketa.Joo kiitos. Just kattelin noita muita lakipykäliä. Jos vain cb 900 on samalla rungolla, kuin 750 niin sitten pitäisi mennä?
. Eipä tosin tuolla AKEssa taida ihan valtakunnan terävimmät kaverit muutenkaan olla hommissa.
Ei kaikessa tarvi olla järkeä ;)tai pakkiksella... :D
Ei kaikessa tarvi olla järkeä ;)
http://www.blocket.se/vi/13151128.htm?ca=1_5_s
Tuosta se fantasia lähti. Noh aina on mahdollisuus myös nakata pyörä Ruotsin kilpiin. Tuttu konttorilla töissä niin voi siltä kysellä tarkemmin sitten.
Mikä tekee peltipakosarjasta paremman kuin valusarjasta?
Jep. Vedättäminen kuluttaa nimenomaan polttoainetta, ja 1500-2000 rpm on kyllä armottoman alhainen kierrosalue valtaosalle bensakoneista. Dieselillä 2000 rpm vielä menettelee.
Pitäskö auton syylärin edessä olevan tuulettimen pyöriä aina auton käydessä?? Mitä siitä voi seurata jos se ei toimi?
Niin sen puhaltimen on tarkoitus jäähdyttää syyläriä ja siellä kiertävää nestettä, silloin kun se ei muuten jäähdy tarpeeksi. Eli pitäisi pyöriä ainoastaan silloin, kun lämpötila-anturin lämpötila on riittävän korkea.
Selkee homma. Auto pitää lämmöt normaalilla tasolla ja kaikki toimii. Tuli vaan mieleen kun kattelin tota tuuletinta.
Volvo C70:ä ei juurikaan näy Suomen liikenteessä, onko niissä jotain perustavaa laatua olevaa vikaa vai miksi näin..
Heittäkääpäs plussia ja miinuksia kyseisestä vehkeestä.
Sulla voi siis olla myös viskoflekti, eikä sähköinen, jota yllä kuvailtiin. Eli mikä auto kyseessä?
-93 honda civic.