Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän tyhmä kysymys: Mikä on kyseinen autovalmistaja? Alla on tuo sen logo. Joskus nappulana vielä muistin sen :D
No liikennevakuutusta lähinnä tarkoitin, mutta mikä kasko noihin on viisainta ottaa? Riittääkö osakasko? Mulla kun ei ikinä oo ollu omissa nimissä minkäänlaista moottoriajoneuvoa ettei hirveesti oo kokemuksia noista vakuutuksista. Tänään olisin käyny toimistosta kyselemässä, mutta paskiaiset löi ovet kiinni nenän eestä. :jahas:Tarkoitatko nyt normaalia liikennevakuutusta vai täyskaskoa?
Kannattaa varmaan ensimmäisenä lähteä liikkeelle siitä haluaako nesteen vai föönin
olis kevarissa kipinä hukassa, olisko vinkkejä mistä ja missä järjestyksessä alkaisin etsimään, tulpan jälkeen.......
Kulkupelini (Lada 2105 vm91) nopeusmittari väpättää ajon aikana jonkin verran. Minua enemmän autoista tietävä isäni väittää että ko. väpätys kertoo siitä että kytkin sanoo sopimuksensa irti koska tahansa. Tarua vai totta?
Saan auton huomenna, Miten mun tulee menetellä. muuta kuin laatia luovutuskirja nykyisen omistajan kanssa.
Jääkö minulle mitään "todisteita" , että olen kyseisen auton nykyinen omistaja
sinä saat auton ilmoitusosan itsellesi myyjältä johon luovutus päivä merkataan. et sinä sillä luovarilla mitään tee vaan myyjälle se on tärkeä ja sekin vain silloin jos ostaja eli sinä et rekisteröi autoa omiin nimiin 7päivän kuluessa katsastuskonttorilla.Saan auton huomenna, Miten mun tulee menetellä. muuta kuin laatia luovutuskirja nykyisen omistajan kanssa.
Jääkö minulle mitään "todisteita" , että olen kyseisen auton nykyinen omistaja
jos ei tiedä mistään mitään niin kannattaako edes yrittää neuvoa.Jää sulle todiste siitä, että olet maksanut sen, kun teet kuitin sen myyjän kanssa. Muutenkin on ihan hyvä tapa; sulle rahat, mulle kuitti.
Rekisteriotteen otat tietysti myös, ja siitä ilmoitusosa lähetetään ark:lle vai mikäsenytonkaan nykyään.
Maksoin vuoden dieselveron kerralla tuossa keväällä. Muutama viikko sitten sattui hirvi juoksemaan tielle ja auto lunastukseen. Minulle tulee siis palautuksia dieselverosta? Ja jos tulee niin tuleeko ne nyt jo vai vasta vuoden lopussa?
Veron palauttaminenMaksoin vuoden dieselveron kerralla tuossa keväällä. Muutama viikko sitten sattui hirvi juoksemaan tielle ja auto lunastukseen. Minulle tulee siis palautuksia dieselverosta? Ja jos tulee niin tuleeko ne nyt jo vai vasta vuoden lopussa?
Ykköseltä kolmoselle? Ei saatana. Ite oon oppinu, että ykkösellä ei muuta kuin lähdetä liikkeelle ja vaihdetaan hyvin nopeasti kakkonen. Tällä kiihdytetään tavoitenopeuteen ja kytketään siihen sopiva vaihde. Ja kaupinkiajossa kolmonen on melkein millä vaan autolla liian pieni. Nelonen tai vitonen on hyvä, riippuen ajetaanko neljää- vai viittäkymppiä."ripeä" kiihdytys ja loppumatka rullaten. Ykköseltä suoraan kolmoselle.