Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tollasesta 04 vm. passatista saa nollattua näytöstä sen "service now" tjsp tekstin kun tosiaankin sitä ei oo missään merkkipajoilla käytetty missä ne sen ottasivat poijes? Saako sitä ylipäätään muuten pois?
Mikä on kaksoismassavauhtipyörä? Joku manuaalivaihteen osa? Voisin toki googlettaakin.
Periaatteessa tavallinen vauhtipyörä, mutta painavampi. Tulee moottorin ja vaihdelaatikon väliin. Sit vauhtipyörän ja vaihdelaatikon väliin tulee kytkin.
Aika mielenkiintoinen määritelmä. Vähän vähemmän yksinkertaistaen, mutta silti kansankielisesti ilmaistuna: kaksoismassavauhtipyörän voi ajatella koostuvan kahdesta vauhtipyörästä, jotka on kytketty toisiinsa jousisysteemillä. Pointtina on, että tällä tapaa saadaan vaimennettua moottorin oskillaatiosta aiheutuvaa värinää yms. voimansiirtopuolella. Säästyy sitten painoa siellä puolella ja vaihteensiirto pitäis olla helpompaa.
Keksintönä siis hieno, mutta toteutus ei taida olla vielä kovin vakuuttava kestävyyden suhteen.
Tämmöistä vikakoodia pukkaa ludessa:
Right hand front modulator solenoid valve
Eli mikä palikka siellä on kakkana
Ei tartte sanoa, et kato vittu googlesta.. Pari päivää oon ahkerasti ettinyt tietoa, enkä ole yhtään viisaampi :D
Oon tässä puolihuvikseni miettinyt auton vaihtoa. Mitään en ole vielä tosissani miettinyt mutta tossa kun kattelin niin huomasin että Mazda rx-8:a myydään aika kohtuu hintaan. Mietin vaan että mikä tollaselle wankel-koneelle mahtaa olla kipuraja, että milloin sen voi sanoa olevan liian paljon ajettu? Jos puhutaan tavallisista moottoreista niin yli 250 tkm ajettua en edes vilkaise ja sekin on jo helvetin paljon. Mieluummin reilusti alle 200 tkm. Miten wankel noihin suhteutuu?
Millähän saan irti semmosen puristettavan letkunkiristimen? Halkasijaltaan n. 10mm
Tuossa kuva http://www.anzor.co.nz/exonet/image/Ear hose clip.jpg
Mikä hyöty sadetunnistimesta on? Se, ettei tarvi omia sormia käyttää kun laittaa pyyhkijät päälle? Jos näin, niin ihan kiva, muttei kuulosta kovin tärkeältä varusteelta. En minä tosin valittaisi jos sellainen olis.
Ei sitä osaakkaan arvostaa ennen kun sellainen on. Itselle kyllä aivan ehdoton varuste, pyyhkii tuulilasin aina juuri oikealla hetkellä eikä päästä lasia liian märäksi tai pyyhi kuivaa.