Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolmannen sukupolven (1988-1991) Prelude olis kiikarissa ja jos auto vastaa odotuksia niin saattaapa olla muutaman päivän päästä jo tuossa pihassa, nii semmoseen... Koska korisarjaahan sellainen todellakin kaipaa :D Kuukausi sitten olin vielä varma etten autoa laita vaan isomman moottoripyörän mutta joku aika sitten iski autokuume pahemman kerranMihis linttaan sitä sarjaa etit?
Itse olin todella lähellä, etten vaihtanut lagunaani juurikin moiseen Mazdan kutoseen, kutonen on kyllä muuten kaikin puolin hemmetin hyvä, mutta se äänieristys on niin onneton että ei kyllä tähän taloon moista tule. Nastoilla varmaan jo tosi karmeaa, kaikissa yksilöissä joita koeajoin oli joko kitkat tai kesärenkaat (tapahtui keväällä). Meteli sisään oli jo 80 vauhdissa ihan hirveää, suht hiljaiseen autoihin tottuneena. Eikä toi Lagunakaan mikään 5-sarjan bemari ole, mihin ei kuulu pihaustakaan. Accordissa ois ainakin saatanan iso kontti.Hakusessa olisi lapsiperheelle farkku, hintaluokassa 11-14k€. Olen punnitsemassa vaihtoehtoja lähinnä Avensis - Passat - 6 akselilta.
Avensis miellyttäisi eniten tällä hetkellä, ja 6 tuntuu ehkä epäilyttävimmältä tästä kolmen joukosta, tosin se on miellyttävin ajettava imo. Bensavehje pitäis olla. Hakusessa -04 ja uudemmat mallit.
Mitähän tuohon joukon jatkoksi kannattaisi käydä koeajamassa? Hetken mietin myös Corolla Versoa ja Accordia, olisiko noissa kilpailemaan isomman tojotan, volkkarin ja mazdan kanssa perhefarkkujen paremmuudesta?
Itse olin todella lähellä, etten vaihtanut lagunaani juurikin moiseen Mazdan kutoseen, kutonen on kyllä muuten kaikin puolin hemmetin hyvä, mutta se äänieristys on niin onneton että ei kyllä tähän taloon moista tule. Nastoilla varmaan jo tosi karmeaa, kaikissa yksilöissä joita koeajoin oli joko kitkat tai kesärenkaat (tapahtui keväällä). Meteli sisään oli jo 80 vauhdissa ihan hirveää, suht hiljaiseen autoihin tottuneena. Eikä toi Lagunakaan mikään 5-sarjan bemari ole, mihin ei kuulu pihaustakaan. Accordissa ois ainakin saatanan iso kontti.
Voiko autoon asentaa kunnon kuppipenkin niin, että penkin säätö on vielä mahdollista eri pituisille kuskeille?
Paljonko kärsisi pyytää nykyisestä autostani
Riippuu merkistä ja iästä. Joissakin uusissa autoissa ei ole paperista huoltokirjaa enää ollenkaan.Pitääkö merkkiliikkeet rekisteriä huoltamistaan autoista? Eli onko ainakin periaatteessa mahdollista saada huoltokirja uusiksi pitkältäkin ajalta?
Eiköhän. Suojakumien tulee olla ehjät.raidetangonpään suojamuovi näytti olevan vähän keturallaan, itse nivelessä ei ollut ihmeellistä väljää. tuleeko tosta suojamuovista sanomista katsastuksen yhteydessä?
ulommasta rt päästä kyse. onko noihin yleensa saatavissa erikseen niitä suojakumeja? sen tiedän, että hylky tulee ainakin jos alapallon suojakumi on revennyt/rikki, mutta tuosta rt päästä ei ole kokemusta...
eli ite uskaltaisit viedä katsastukseen ?
eihän toi edes olisi paha eikä kallis rasti vaihtaa, mutta sitten pitäs taas suunnata pyöränkulmat kohdilleen..
Jani_88;3001562 begin_of_the_skype_highlighting**************3001562******end_of_the_skype_highlighting sanoi:eihän toi edes olisi paha eikä kallis rasti vaihtaa, mutta sitten pitäs taas suunnata pyöränkulmat kohdilleen..