Kallistuksenvakaajan englanninkielinen nimi?
Sway bar tai anti-roll bar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kallistuksenvakaajan englanninkielinen nimi?
Audi, BMW vai Volkkari (passat)? Diesltekniikallla.
Jos huomioon otetaan ulkonäkö, huoltojen hinnat, ajomukavuus ja hinta.
Hintaluokassa alle 10k€
Darwinfish.com ainakin. Tosin en nopsaan vilkaistuna löytänyt sieltä sellaista missä ei lue mitään.Mistä saa ostaa niitä Darwin-kaloja, jonka voi laittaa autonsa perään? Siis niitä jeesus-kaloja vastaavia jalallisia malleja. Hakusessa on sellanen, jossa EI lue sisällä Darwin.
Nyt tulee niin helvetin tyhmä kysymys että en tiedä edes kehtaanko kysyä. Eli riittääkö tankatessa, että moottori on sammutettu, vai pitääkö virratkin olla kokonaan pois (avain pois) ? Olen nimittäin aina (varmaan autokouluvaiheessa opetettu) ottanut avaimen kokonaan pois, ja nyt havahduin että onko se edes tarpeellista?
Nyt tulee niin helvetin tyhmä kysymys että en tiedä edes kehtaanko kysyä. Eli riittääkö tankatessa, että moottori on sammutettu, vai pitääkö virratkin olla kokonaan pois (avain pois) ? Olen nimittäin aina (varmaan autokouluvaiheessa opetettu) ottanut avaimen kokonaan pois, ja nyt havahduin että onko se edes tarpeellista?
Eli pointti olikin nyt se, jos käytetään nyt esimerkkinä "normi-avaimella" varustettua autoa, että tarviiko ne virrat kääntää siihen asentoon, että avaimen saa poijes, vaiko riittääkö se keskimmäinen asento. Ja tossa lagunassa, tarviiko avainkortti ottaa pois lukijasta, vai ei?
No totta helvetissä mä niin tekisinkin jos tossa autossa olis normi avain. Ja teen jos ajan normi avaimella varustettua autoa. Mutta entäs ton avainkortin kanssa, siitähän tässä oli kyse. Tähän mennessä olen sen aina ottanut pois, kiinnostaisi vaan tietää että onko se "välttämätöntä". Eikä siitä nyt sinänsä vaivaa ole ottaa pois, mutta saa kai sitä kysyä, kiinnostaa ton tekninen toteutus.Voi herranjestas, eikö se oo avain sama kääntää ne virrat kokonaan pois, eikä jättää niitä virtoja päälle? Kai ne voi päällekkin jättää jos jostain kumman syystä haluaa.
Mistään helvetin avainkorteista en kyllä tiiä mitään. :D
Repäsin ooppelista repsottavan ovilistan pois ja pitäisi saada se liimanauha pois kyljestä. Millähän aineella se lähtee?
Ns. toffeelaikalla jonka saa porakoneeseen kiinni. Tolla oon listojen ja merkkien liimat poistanu, eikä vahingoita maalipintaa. Biltemasta ainakin löytyy muutamalla eurolla.