Monta asiaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Okei mulla on tässä muutama juttu jolle en kaikille viitsinyt ruveta väsäämään omaa threadia joten ->

Nykyään dippiä tehdessä tuntuu kipua rintalihasten välissä, joten liikettä ei siis voi tehdä ollenkaan. Tätä on jatkunu nyt noin 3 viikkoa ja aina vaan sama kipu. Se alkoi niinkuin vaan tyhjästä yksinkertaisesti. Oon itseasiassa löytänyt rintalihasten välistä yhden sellasen yhdistävän jänteen(?) tms joka näkyy kun venyttää ihoa siitä kohtaa, voisiko se mahdollisesti olla se? Miten pirussa pääsen dippaileen taas?!

Joskus oikein uuvuttavan sarjan jälkeen (esim. kova kyykky/mave) mun silmiin tulee semmonen voimakas väsymyksen tunne joka kestää sitten koko helvetin treenin ajan. Tähän saattaa liittyä myös pieni sekavuus päässä (tai jotain). Saattaako tämä olla kenties pienen akuutin ylikunnon oire, siis tuo silmien väsymys. Onko muilla samaa?

Väliviikkona/palautusviikkona en käy kertaakaan salilla mutta miten on aerobisen liikunnan laita? Mun aerobinen on aina sunnuntai aamuna juoksu (30-60 min)

Aerobinen lämmittely kesällä. Onko kesällä mitään järkeä tehdä tuota lämmittelyä alkuun? Mulla on aina joka treenin alussa 5 minuuttia kuntopyörää jolla tulee kuuma ja vähän hikikin. En oikein näe kesällä tarvetta tuohon koska jo salille tultaessa mulla on kuuma ja hiki :) Mites on?

Tauko vois tehä eetua tohon rintakipuun.Mul oli sama homma tos dipissä, mut meni noin kuukauden dippailutauon jälkeen ohi. Vedin kapeet penaa ton dippitauon ajan.

1. Lepo

2. Mulla kyllä esiintyy sellasta pientä huimausta totella kovan sarjan jälkeen mutta se menee ihan hetkessä ohi. Merkki _jostain_ sen täytyy olla, jos koko loppu treenin ajan on lanttu sekaisin. Vastatkoon viisaammat...

3. Eikös tuollainen kevyt aerobinen vain edistä palautumista. Tuohon vielä venyttelyjä sekaan taukoviikolle, niin a vot!

4. Kyllähän sitä lämmitellä kannattaa vaikka kuinka olis helle. Minä tosin teen kyllä lämmittelyn suurinpiirtein sille lihasryhmälle mitä ko. päivänä treenailen. Kuntopyörää jalkapäivänä jnejne...

1. kokeile vaihtaa oteleveyttä, onhan niitä muitakin hyviä ojentaja liikkeitä, kuin dippi

2.mulla sama juttu, yleensä juuri mavessa tai prässissä ku vääntää ihan tappiin asti ja lähtee jalottelemaan niin huimaa, mutta menee yhtä nopesti pois kuin tulikin

3.kannattaa ehkä lisätä tuota aerobista, yksi kerta on aika vähän.

4.vaikka kesällä olisinkin hiki ja kuuma, niin ei se tarkota että lihakset ovat "lämpimät" ja valmiina rääkkiin..itse ainakin polkisin kuntopyrää tai vastaavaa ennen treeniä kesälläkin..ja venyttelyä pyörän jälkeen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom