Monijakoisella ohjelmalla massaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
noin kuukauden tällä 4-jakoisella, mutta eilen illalla tossa tekasin 2-jakoisen massaohjelman itse. sillä sitten kokeilemaan.:whip:
:david:

Kannattaa vielä ehkä jatkaa tolla 4-jakosella, jos muuten on tullut tulosta.
Usko pois, ei ne kädet kuukaudessa räjähdä kymmentä senttiä millään ohjelmalla.

Jaha, tällä kertaa monijakoinen todettiin paskaksi, koska kädet eivät paisuneet kuukaudessa silminnähtävästi. Ei siinä.
olen treenannu 4kk nyt 4jakosella ohjelmalla, mutta vaihdoin ohjelmaa 1kk sitten, eikä käsissä ole tuon 4kk aikana tapahtunut mitään muutosta.:curs:

olen treenannu 4kk nyt 4jakosella ohjelmalla, mutta vaihdoin ohjelmaa 1kk sitten, eikä käsissä ole tuon 4kk aikana tapahtunut mitään muutosta.:curs:
Aa no sit kannattaa vaihtaa tietysti. Luulin, että 1 kk vaan oot 4-jakosta tahkonnu.
Kannattaa ottaa ennen ja jälkeen kuvat vaikka kuukauden tai parin välein. Tuntuu et ei oo kehitystä tapahtunu, mut kun kuvia kattoo niin huomaa heti kyllä, että onhan sitä jonkunverran kuitenkin tullu :dance:

Aa no sit kannattaa vaihtaa tietysti. Luulin, että 1 kk vaan oot 4-jakosta tahkonnu.
Kannattaa ottaa ennen ja jälkeen kuvat vaikka kuukauden tai parin välein. Tuntuu et ei oo kehitystä tapahtunu, mut kun kuvia kattoo niin huomaa heti kyllä, että onhan sitä jonkunverran kuitenkin tullu :dance:
joo, no nyt oon ottanu 1kk välein. niistä sen selän kehityksen huomas hyvin:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom