MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aijai 7-1-1 jampalle kellä on kaikki voitot tullut putkeen tarjottiin 15-10-11 sopparia muttei voi hyväksyä kun pitää fysiikkaa hioa :P

Ei ole rahasta puutetta oikeasti niin enpä hyväksynyt, hion maltilla ja pokkaan sopparin kun aika on kypsä. Mielestäni raha aika nopeasti tässä pelissä kuitenkin menettää arvonsa.

Tää raha on aika jännä tässä pelissä, parhaalla ottelijallani sitä kyllä sen verran on että voi reenata kaikessa rauhassa ja ottelee parin-kolmen viikon välein. MUTTA, tilanne on kyllä toinen managerilla :) Salia olen pyörittänyt nyt viikon verran ja koska olin niin kunnianhimonen etten halunnut lähteä siihen perinteiseen(ehkä myös järkevämpään) linjaan että keskiverto koutseja ja pikkuhiljaa etiäppäin. Näitä saleja kun mun mielestäni on joka kylä täynnä niin lähdin sitten suoraan elite koutseilla ja vaikka pystyn tarjoamaan sparreihinkin joka kerta wonderful ottelijan tai bjj brown beltinkin niin ei vielä ole kuin parisenkymmentä ottelijaa salilla. Toki, nyt voidaan tarjota älyttömän nopeata kehitystä kun ottelija/valmenta-suhde on kohdallaan mutta jotta voisin rekrytä lisää elitejä, tarvitsemme auttamattomasti lisää jäseniä kun en usko että salimaksun nostaminen vielä olisi hyvä vaihtoehto. Nyt se on kuitenkin maltillinen 200...

Kärsivällisyyttähän tämä kysyy koska kyllähän Chuck Norrisin on Hilo`ssakin toimittava :david:

Pistä suoraan vaan jotain 350 viikossa ja heti kun siltä tuntuu niin 600 per viikko.

Rahaa kertyy yllättävän nopeasti ukoille, kun kokemusta alkaa kertymään. Periaatteessa munkin kaikki vähänkään pitempään otelleet ukot ovat jo sen verran rahoissaan, että voivat maksaa sen maksimisumman salivuokraa. Sopparit ovat sellaisia, että ottelusta tulee 1-2,5t ja jos voittaa niin 1-4t lisää. Tilille tulee myös 3-4 ottelun välein 2-15t allekirjoitusbonareita. Eli periaatteessa jos ottelee kerran kuukaudessa ja voittaa puolet/häviää puolet, niin neljässä kuukaudessa tulee tilille minimissään 8tonnia eli 500 viikossa. Vähän managerin apua tai yksi matsi lisää, niin huonoinkin ukko voi treenata parhaalla salilla ja matsata suhteellisen harvoin. Käytännössä mun ukot matsaavat noin 3viikon välein eli tuo on vähän alakanttiin laskettu.

Lisäksi orgit tuntuvat takovan aikalailla rahaa, mutta muut bisnekset eivät oikein pääse siitä osalliseksi eli tavallaan pelin talous on sillä tavalla epätasapainossa. Nythän lisäravinne ja paitakauppoja yritetään jelppiä erillaisilla säännöillä ja rajoituksilla jatkuvasti. Veikkaan, että salien vuokriin kohdistuun nousupaineita seuraavaksi. On paljon ottelijoita, joiden orgit pystyvät maksamaan niille sellaista palkkaa, että 1000-1500 viikkomaksutkin onnistuisivat helposti.

Dream Team Vegas muuttuu massa-salista väliinputoajien ninjatehtaaksi.

Ennen: 100$ viikko
Kapasiteetti: 290 treenaajaa

Nyt: 300$ viikko
Kapasiteetti 110 treenaajaa

Tämä siksi kun kyllästyin lukuisiin pyyntöihin tiputtaa porukkamäärää ja saada useampia (double) elite valmentajia joka ei ollut mahdollista muutaman tuhannen voitolla viikossa.

Jatkossa tulee lisää valmentajia ja treenaajien määrä teoriassa valmentajaa kohden tippuu yli puolella korkeahkosta 36:sta 15:een.

Sama meininki jatkuu kun on päästy vastaavaan tilanteeseen ja tavoite onkin saada huippusali jossa on paljon kovia tekijöitä treenaamassa ja huipputyypit valmentamassa. Sali myös jatkaa VIP:n omaamattomien managereiden jeesaamista kertomalla kerran viikossa milloin treenataan eniten ja mitäkin (kaksi korkeinta treenimäärää per laji).

Jos joku treenailee salillani niin pistäkää kommenttia ja palautetta jos jokin painaa mieltä.

VIP managers can now loan eachother money. If you go to the company finances page, you will find a manager to manager loans link. You can take part in up to $50k in loans at any one time. Hopefully this will help bail out people who get into financial trouble with companies and also give new companies a few more options.
Eli näemmä voi lainailla muille vipeille rahaa 50k asti. Organisaatio pyörii hyvin, joten olisin itse lainaamaan jollekin konkurssin partaalla heiluvalle yrityspomolle rahojani jos kiinnostusta löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oota hetki viel ku mä perustan sen organisaation... ;D
Osta Hugsy samantien :)

Ei oikein riitä kiinnostusta enää tuohon organisaation pyörittämiseen täysillä, joten olen vähän miettinyt tuon myymistä.

Hei!

Minua neuvottiin laittamaan tänne viestiä, että tavoittaisin mahdollisimman monta suomalaista, jotka pelaavat. =)

Kuten monet varmaan tietävät, Lucio Linhares ottelee 12.12. UFC:ssä.
Minulla on myynnissä Lucio-paitoja tuolla Takomossa: http://www.mmatycoon.com/clothingpublic.php?cid=694

Tarkoitus olisi käynnistää kampanja, jossa jokainen suomalainen manageri laittaisi ottelijoilleen Lucio-paidan ennen UFC 107:ää.

Saataisiin Luciolle lisää hypeä tosimaailmassa. =)

Joo. Miksipä ei. Eipä tuo taloudellisesti mikään mahdoton investointi ole.

PS. Huomenna saapuu liikkeeseeni (linkki) 100 kappaleen setti palkkaria. Kun varasto on myyty kamasta tyhjäksi saan kehitettyä uuden tuotteen. Luultavasti Q140 recoveryn. Tarkka laatu vielä päättämättä, mutta vähintään toi 140 tulee.

Hei!

Minua neuvottiin laittamaan tänne viestiä, että tavoittaisin mahdollisimman monta suomalaista, jotka pelaavat. =)

Kuten monet varmaan tietävät, Lucio Linhares ottelee 12.12. UFC:ssä.
Minulla on myynnissä Lucio-paitoja tuolla Takomossa: http://www.mmatycoon.com/clothingpublic.php?cid=694

Tarkoitus olisi käynnistää kampanja, jossa jokainen suomalainen manageri laittaisi ottelijoilleen Lucio-paidan ennen UFC 107:ää.

Saataisiin Luciolle lisää hypeä tosimaailmassa. =)

Loistava toi FUUUUUUUUU!! paita :D
Ja se Lucion paita on myös hieno.

Kiitoksia!

Yritän uudistaa mallistoa ainakin yhdellä uudella tuotteella viikossa. Olen huomannut, että jos pitää vain samoja kamoja myynnissä koko ajan, myynti laskee...

Niin ja otin niistä Lucio-paidoista 10$ hinnasta pois, ettei tule liikaa rasitusta ottelijoiden budjetteihin. =)

Kiitoksia!

Yritän uudistaa mallistoa ainakin yhdellä uudella tuotteella viikossa. Olen huomannut, että jos pitää vain samoja kamoja myynnissä koko ajan, myynti laskee...

Niin ja otin niistä Lucio-paidoista 10$ hinnasta pois, ettei tule liikaa rasitusta ottelijoiden budjetteihin. =)

Mä ostan 10 niitä joulukuussa ennen eventtiä :D

Mukana ollaan!

Muistakaa ostaa paidat ajoissa, jos ostatte ne managerille ja jaatte sitä kautta ottelijoille (mikä on kuitenkin helpointa). Sillä menee aikaa kun tavaraa toimitellaan eri kaupunkeihin. Muistaakseeni 3 päivää?

Suositut

Back
Ylös Bottom