Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijai 7-1-1 jampalle kellä on kaikki voitot tullut putkeen tarjottiin 15-10-11 sopparia muttei voi hyväksyä kun pitää fysiikkaa hioa :P
Ei ole rahasta puutetta oikeasti niin enpä hyväksynyt, hion maltilla ja pokkaan sopparin kun aika on kypsä. Mielestäni raha aika nopeasti tässä pelissä kuitenkin menettää arvonsa.
Eli näemmä voi lainailla muille vipeille rahaa 50k asti. Organisaatio pyörii hyvin, joten olisin itse lainaamaan jollekin konkurssin partaalla heiluvalle yrityspomolle rahojani jos kiinnostusta löytyy.VIP managers can now loan eachother money. If you go to the company finances page, you will find a manager to manager loans link. You can take part in up to $50k in loans at any one time. Hopefully this will help bail out people who get into financial trouble with companies and also give new companies a few more options.
Oota hetki viel ku mä perustan sen organisaation... ;DEli näemmä voi lainailla muille vipeille rahaa 50k asti. Organisaatio pyörii hyvin, joten olisin itse lainaamaan jollekin konkurssin partaalla heiluvalle yrityspomolle rahojani jos kiinnostusta löytyy.
Osta Hugsy samantienOota hetki viel ku mä perustan sen organisaation... ;D
No hemmetti. Pitäskö vaihtaa firmoja päittäin? =)Osta Hugsy samantien
Ei oikein riitä kiinnostusta enää tuohon organisaation pyörittämiseen täysillä, joten olen vähän miettinyt tuon myymistä.
Hei!
Minua neuvottiin laittamaan tänne viestiä, että tavoittaisin mahdollisimman monta suomalaista, jotka pelaavat. =)
Kuten monet varmaan tietävät, Lucio Linhares ottelee 12.12. UFC:ssä.
Minulla on myynnissä Lucio-paitoja tuolla Takomossa: http://www.mmatycoon.com/clothingpublic.php?cid=694
Tarkoitus olisi käynnistää kampanja, jossa jokainen suomalainen manageri laittaisi ottelijoilleen Lucio-paidan ennen UFC 107:ää.
Saataisiin Luciolle lisää hypeä tosimaailmassa. =)
Kiitoksia!
Yritän uudistaa mallistoa ainakin yhdellä uudella tuotteella viikossa. Olen huomannut, että jos pitää vain samoja kamoja myynnissä koko ajan, myynti laskee...
Niin ja otin niistä Lucio-paidoista 10$ hinnasta pois, ettei tule liikaa rasitusta ottelijoiden budjetteihin. =)