MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti nuo paidat pistävät ihmisten silmiin, suomalaisia managereja on kuitenkin ympäri maapalloa tällä hetkellä, Tokio, Las Vegas jne.

Kaikki jotka pelaavat tätä peliä, seuraavat kuitenkin mma:ta ja pieni Lucio-mainos jää mahdollisesti ihmisten takaraivoon, jos vastustajaa tarkastellessa sattuu vilkaisemaan, mitä sillä on päällä. (Niin minä ainakin teen.. =D)

Joo mä oon kanssa kehissä. Pitääki poistaa 15 paitaa samantien. Pientähän tuo on Lucion kannalta, mutta kaikki on eteenpäin eiks nii? =)

Mitä tarkoitat?

Kyllähän ottelijalla voi olla hallussa enemmän kuin yksi paita/shortsi. Mulla on ukkoja joilla on 4-5 erillaista paitaa, joita sitten vaihtelen. Heitän sitten pois kun menevät alle 100:n pisteen.

Ostin 10 paitaa tännekin päin. En kyllä ole käyttänyt muita kuin valkoisia taikapaitoja paria kokeilua lukuunottamatta. Osaan pitää ottelijani tyytyväisinä ;)

Mitä tarkoitat?

Kyllähän ottelijalla voi olla hallussa enemmän kuin yksi paita/shortsi. Mulla on ukkoja joilla on 4-5 erillaista paitaa, joita sitten vaihtelen. Heitän sitten pois kun menevät alle 100:n pisteen.

Poistaa=ostaa, ma epäilen.

Loistava myynti idea, Ring Girl. :worship:

Sukulaku, kohta joudut säkin ostelemaan paitaa ja shortsia, kun taikapaidatkin kuluvat alle satasen ja moraalit laskee jos käyttää niitä pelkästään. Tommosesta muutoksesta on ainakin ollu puhetta foorumilla.

Sukulaku, kohta joudut säkin ostelemaan paitaa ja shortsia, kun taikapaidatkin kuluvat alle satasen ja moraalit laskee jos käyttää niitä pelkästään. Tommosesta muutoksesta on ainakin ollu puhetta foorumilla.

En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta taikapaidat eivät kulu. Niiden käyttäminen vaan saa kokeneemman ottelijan moraalin laskemaan.

MMATycoon.com forumilta lainattua sanoi:
3. Magic white t-shirt/shorts change.
To generate more clothing sales, the effectiveness of magic white clothing will be decreased. If your fighter has more than 2 fights and is wearing magic white clothing, their morale will slowly drop, to a cap of 130 out of 150. Currently wearing magic white clothing doesn’t increase or decrease morale. This change will not affect fighters with less than 2 fights, to enable newer users to ease into the game. This will be brought into effect in about 2 days, to give people time to buy their fighters some clothes.

Tuo siis 1.11 laitettu, eli on jo voimassa.

Poistaa=ostaa, ma epäilen.

Joo en oo varma mutta saatta olla jo muutettu niin että kun ottelija on ottanut kaks matsia niin taikapaidat alkaa tiputtamaan moraalia tms... Itse ostelen noita paitoja ja shortseja aina varastoon ihan kunnolla ni kaikille riittää.

e.Noni hirvihän sen kerkes jo laittaakkin.

Hih, kiitos Nappi99, mutta ajatus ei ollut alunperin minun, Bloody Gutz-pelinimellä kulkeva herrasmies(/nainen) laittoi minulle postia, kun oli nähnyt nuo paidat minun comppanyssä.
Hän myös neuvoi minua laittamaan tänne postauksen...

Paitoja on mennyt melkein jo 100, joten tällä menolla paitoja on 12.12. liikkeellä aikalailla =)

Jeah. Noi Lucio paidat on hienoja!
Ps. Ring Girl, mäki annoin palautetta Lucio paidoista! Mun manageri nimi on Khai Lu, jos muistat :) Ehdottomasti hienoimmat releet koko stadissa IMO, varsinkin toi Lucio paita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi hesus sentään kun menee hermo ihmisiin jotka eivät vastaa viesteihin kun kyseessä on kuitenkin suoraan ja vain ainoastaan heille esitetty kysymys...

PRKL, mistä löydän salilleni hyvän yhteistyökumppanin, firman tai organisaation jolla on motivaatiota sekä halua saada näkyvyyttä, aktiivisia/näkyviä ottelijoita ja varsinkin orggien omistajille tärkeätä sitä että ottelijat ovat kunnossa sekä valmistautuneita.

Väitän meinaan että harva sali pitää näin hyvää huolta ottelijoistaan, esimerkkinä nyt vaikka se että valvon kokoajan ettei kukaan onneton sparraa yksin yms. yms.

Its hard to be chuck norris...

Just tajusin, että pelissä on peräti 9kpl Peter Parkeria, joista 7:n nick on Spiderman.. :hyvä:

Ja mulla on niistä yksi.. :hyper: Omaperäistä? :rolleyes:

Tuolla voisi kyllä olla jokin esto samojen nimien käytölle.

Tälläinen viesti tuli: "One of your fighters, Matt Miller, attended an amateur MMA show to support cancer research. A popular move amongst local fans."

Mulle ei oo kyllä vielä ainakaan mistään valjennu, mut milloin ottelijat menevät eläkkeelle?
Mikä se ikäraja on?

En oo yhtään varma että oliko edes moista ikärajaa määrätty missään. On vaan ollut puhetta, että kun ottelija vanhentuu tarpeeksi, niin se ei enää opi mitään, hidastuu ja on alttiimpi tyrmäyksille. Mutta ei siitä kannata olla huolissaan, kun niin hitaasti ne äijät kumminkin ikääntyy ja voisi kuvitella että lähelle neljääkymppiä vielä voi otella.

Nyt ois muutaman viikon sisällä titteliottelu mun painijalla. http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=24242

Vastasa tämän näkönen tyyppi. http://www.mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=1631
Aika paljon monipuolisempi, neuvoja otetaan vastaan :puntti:
Mit... Viis tuomareille mennyttä voittoa putkeen? :D

Aika paha vastus tulossa. Valkovöisenä välttäisin mattoa purppuravyötä vastaan vaikka kaverilla onkin strong boxing. Clinchissä voisi olla mahis. Katso noita aikaisempia matseja ja yritä päätellä missä tuo on oikeasti hyvä ja mitä se on vain sparrannut.

Nyt ois muutaman viikon sisällä titteliottelu mun painijalla. http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=24242

Vastasa tämän näkönen tyyppi. http://www.mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=1631
Aika paljon monipuolisempi, neuvoja otetaan vastaan :puntti:

Äkkiseltään katottuna pahalta näyttää, kun vastustaja on kerran kaikissa taidoissa parempi. Se on vissiin näitä himosparrattuja 18 vuotiaita, toissijaiset arvot ei varmaankaan oo kyllä samalla viivalla noiden ensisijaisten taitojen kanssa. Menet vaan sen mukaan mitkä on sun vahvimmat osa-alueet.

Äkkiseltään katottuna pahalta näyttää, kun vastustaja on kerran kaikissa taidoissa parempi. Se on vissiin näitä himosparrattuja 18 vuotiaita, toissijaiset arvot ei varmaankaan oo kyllä samalla viivalla noiden ensisijaisten taitojen kanssa. Menet vaan sen mukaan mitkä on sun vahvimmat osa-alueet.

Itselläni oli vastaava vastus joskus. Todella vaikea voittaa tommosia.

Suositut

Back
Ylös Bottom