MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä treenistä saa parhaiten speediä?
Ei oikeen tuolta .infosta nää, että mistä saisi parhaiten.
Circuit treenaa kaikkia ilmeisesti täysin(?) tasapuolisesti. Weights parantaa ensisijaisesti voimaa ja toissijaisesti spiidiä. En tiedä kumpi treenaa nopeampaa. Siinä missä olen saanut painoharjoittelulla 70-90 strenaa, olen saanut alle 20 spiidiä, että ei ehkä se paras vaihtoehto.

Monta settiä pitää vetää circuittia suunnilleen, että joku kyky nousee yhden pykälän? Onko tästä jotain tarkempaa tietoa?

edit: siis elite coutsin kanssa ja 2-3 tyyppiä samaan aikaan ittensä lisäksi treenaamassa

Sehän vaihtelee ihan ottelijan oppimisnopeuden mukaan, joten kokeilemalla selviää.

Fyysiset ominaisuudet nousevat joka ottelijalla käsittääkseni samaa tahtia.

Eikös ottelijan ikä vaikuta fyysisten ominaisuuksien kehittymiseen? Tein kolme uutta ottelijaa, joista kaksi on 18 ja yksi 22. Hinkkasin kaikilla ensimmäisen viikon pelkkää cardioo samaan aikaan ja sama staminamömmö käytössä. 22-vuotiaan kunto nousi 9 treenin aikana woeful-- -> respectable- ja 18-vuotiaiden woeful-- -> proficient+

Oon nyt testannut mun superraskaalla, että kuinka monta pikamatsia se pystyy vetämään perä jälkeen. Huomenna ois neljäs. Ekassa tuli turpaan, kaks seuraavaa voitti. Kaikki, niin voitot kuin häviökin, tullut ekassa erässä tyrmäyksillä. Ekasta tais tulla se kolmen päivän loukkaantuminen, mikä meni muutenkin matsia välissä. Reenaamaankin se on kerennyt muutaman kerran välissä. Jos tekis tästä Tycoonin Travis Fultonin. :D

Kokeillaans siipiä salin vetäjänä. Avasin Hiloon tällä hetkellä nyrkkeilyyn ja painiin keskittyvän salin, valmentajat tottakai eliteä ja sparrissakin on jo valmiina wonderfulit nyrkkeilijä ja painija. Jos sijaintisi on siis Hilo ja ottelijasi kaipaa vahvistusta painin ja/tai nyrkkeilyn puolelle kannattaa tsekata CNG -Chuck Norris Gym!

-----> http://mmatycoon.com/gympublic.php?gmid=556

Tänks :dance2:

Kokeillaans siipiä salin vetäjänä. Avasin Hiloon tällä hetkellä nyrkkeilyyn ja painiin keskittyvän salin, valmentajat tottakai eliteä ja sparrissakin on jo valmiina wonderfulit nyrkkeilijä ja painija. Jos sijaintisi on siis Hilo ja ottelijasi kaipaa vahvistusta painin ja/tai nyrkkeilyn puolelle kannattaa tsekata CNG -Chuck Norris Gym!

Ainaki kova nimi salilla. :D:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Noniin, tuli liityttyä tuonne. Itellä on äijä, jolla proficient boxing ja proficient wrestling.

Mitäs mieltä jengi on sääntömuutoksista? Mun mielestä tuo vähän realismia ettei parhaita lisäravinteita saa aivan polkuhinnalla enää ostettua.

Perustin tuossa lisäravinnefirman ja ei ole vielä tarvinnut saranoita kulumisen pelossa uusia kaupasta, mutta onhan tuota kauppaa jonkun verran ollut. Toivotaan että sääntöuudistus vilkastuttaa kävijämääriä.

http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=937 Saa käydä ostamassa :D Tuloja tarvitaan että saisi kehitettyä parempaa roinaa.

PS. Pitäisi varmaan jaksaa tehdä jotain kaupan graafiselle ilmeelle, nythän nuo logot ei kovin myyviä ole.

Tokiossa on kyllä hirveä lisäravinnetarjonta (ei pahalla, Hirvikolari :D). Löytyykö yhtään yli Q100 tuotetta? Firmoja on seitsemän ja tarjonta aika olematonta.

Heh, en loukkaanu. :D

Siksi mä sinne firman puskinkin kun ajattelin jos hetken päästä saisi vähän laadukkaampaa kamaa puskettua ulos niin voisi olla hyvät markkinat.

Yllätyin, kuinka mun ottelija (blue belt) submittas purple beltin, ja pärjäs muutenkin matossa sitä vastaan. Eli onks noi vyöarvot kovinkaan suuntaa-antavia? Tosin on mun ottelijalla Sub-offense strong.

btw. Millä tyylillä jengi lähtee tekee uutta ottelijaa?

Yllätyin, kuinka mun ottelija (blue belt) submittas purple beltin, ja pärjäs muutenkin matossa sitä vastaan. Eli onks noi vyöarvot kovinkaan suuntaa-antavia? Tosin on mun ottelijalla Sub-offense strong.

btw. Millä tyylillä jengi lähtee tekee uutta ottelijaa?
Siellä on niin paljon niitä muuttujia ettei toi ole edes hirveen harvinaista. Oon nähny ku blue beltti subbaa brown beltin.

Ai millä tyylillä? Mitäs tarkotat? Mulla on itellä 15 ottelijaa ja oon yrittäny rakennella niitä vähän eri tavoin. Ainoo varmaan mikä kavereita yhdistää on se, että yritän alkuun panostaa puolustukseen enemmän ja että fyysisistä ominaisuuksista strenght ja cardio on alkuun aina pienellä. Tosin, nyt kun treenisysteemi muuttunu ni seuraavan ukon joutuu tehä varmaan vähä erilailla.

Siellä on niin paljon niitä muuttujia ettei toi ole edes hirveen harvinaista. Oon nähny ku blue beltti subbaa brown beltin.

Ai millä tyylillä? Mitäs tarkotat? Mulla on itellä 15 ottelijaa ja oon yrittäny rakennella niitä vähän eri tavoin. Ainoo varmaan mikä kavereita yhdistää on se, että yritän alkuun panostaa puolustukseen enemmän ja että fyysisistä ominaisuuksista strenght ja cardio on alkuun aina pienellä. Tosin, nyt kun treenisysteemi muuttunu ni seuraavan ukon joutuu tehä varmaan vähä erilailla.

Siis lähinnä just tota, että mihin skilleihin panostaa. Onko siitä hyötyy jos jättää BJJ esim. abysmal aluks, mutta laittaa defensive grappling skilleistä esim. proficient? Oon saanu semmosen käsityksen, että esim. jos on vaikka on abysmal wrestling niin ei oo hyötyy jos skilleissä takedown-defence on strong.

Kelasin tässä tehdä kohta uuden äijän missä hinkkaisin ottelijan fysiikan kokonaisuutena ainakin superb tasolle. Oletko sitä mieltä, että kannattaisi jättää juuri voima ja cardio pienelle? Ainakin nopeuden ajattelin pistää maksimiin kun sitä on vaikea kehittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom