MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mit... Viis tuomareille mennyttä voittoa putkeen? :D

Aika paha vastus tulossa. Valkovöisenä välttäisin mattoa purppuravyötä vastaan vaikka kaverilla onkin strong boxing. Clinchissä voisi olla mahis. Katso noita aikaisempia matseja ja yritä päätellä missä tuo on oikeasti hyvä ja mitä se on vain sparrannut.

Joo vähä tylsiä otteluita ollu :rolleyes:

Edellinen vastus oli superb boxaaja eikä saanu mun jätkää rockedia. Ehkä siinä nyrkkeilysä olis lievä mahis. Matosa on tullu vietyä kaikkia 5 edellistä vastusta, mutta kukaan niistä ei ole ollut mikään lukkospesialisti. Treenais defensive grapplingiä varmuuden vuoks. Ja mun ukon painimistaidot on vain respectable vain siksi että takedown defence on heikko :itku:

En oo yhtään varma että oliko edes moista ikärajaa määrätty missään. On vaan ollut puhetta, että kun ottelija vanhentuu tarpeeksi, niin se ei enää opi mitään, hidastuu ja on alttiimpi tyrmäyksille. Mutta ei siitä kannata olla huolissaan, kun niin hitaasti ne äijät kumminkin ikääntyy ja voisi kuvitella että lähelle neljääkymppiä vielä voi otella.
OK. Kuinkakohan vanhoja ovat pelin vanhimmat ottelijat? Varmaan ovat aika well-roundedeja. :D
Teinpä nyt kymmenennen ottelijan. Gameplanina nyt eka kuukauden aikana vääntää cardio exceptionaliin asti ja muutenkin treenata vain fyysisiä taitoja. Lajitreeniä ei ollenkaan.
Ekaa matsia sitten vasta myöhemmin, vois raapasta 5 voiton streakin QFC:stä ja sit haetaan kunnon soppareita!

Näin tosin oon "luvannu" tehdä jo parin muunkin ottelijan kanssa, mutta oon sitten sortunu hyviin sopimuksiin. Katotaan miten käy.
Tavoitteena on saada sellainen cardio, jolla on mahdollista treenata viikossa about 10-12 kertaa ihan ookoolla energiatasolla. Onkohan moinen edes mahdollista?

Alussa oli mahdollista luoda 25 vuotiaita ottelijoita, ne on nykyään 27. En oo ite ainakaan nähny vielä yhtään 28 vuotiasta.

Itella on parilla takulla expectional cardio, lähes kaikilla muilla wonderful. Kerran tai kaks joutuu ottaa lepoa viikossa sunnuntain lisäksi. Riippuen mitä reenaa. Sparrit ja circuit kuluttaa enemmän kuin ohjaajan kanssa harjoittelu. Itse oon sitä mieltä että tosta ylemmäs jos haluaa kunnon niin sitä täytyy treenata niin paljon että niiden treenikertojen takaisin kuromiseen menee liian kauan. Kun ei siitä kumminkaan on niin paljon hyötyä.

Omaa lupaustani:
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=28437

Vaikka häviö löytyykin. Piti vähän testailla alussa :) Tosta on pakko tykätä, vaikkei matsia ottaisikaan, kun oppii niin nopiaan:)

22 boxailusparria
18 lyöntitreeniä
14 väistelytreeniä
->
Proficient boxing
Respectable punching
Respectable striking defence

Alussa boxing ja punches useless, striking defence woeful.

No nyt piti rekisteröityä tähänkin, heti vip käyttöön, heti monenlaisia ottelijoita, ei kyllä hirveästi hajua mihin kannattaisi aluksi panostaa...Oma salikin heti pystyyn jotta tekemistä riittäisi. Nyt sitten pitäis kolme päivää odotella, ei malttaisi :D

http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=937
Ja häpeilemätön oman firman mainostus saa jatkua, nyt nimittäin sain valmiiksi tuotteen jota voi joku jopa ostaa. Q146 recovery tuli tehtyä, eli kirkkaasti Tokion paras (2. paras on 145:D)

Myös logot meni uusiksi, siitä iso kiitos Ring Girlille jonka käsialaa nuo uudet on.

edit. Katsoinpa huvikseni että Q159 tekeminen maksaa vain ja ainoastaan $640000. Eli hetki menee että sinne päästään. Tosin tuossa 160 lähestyttäessä alkaa hinnanousu olee melkoinen, esim sadalla tuhannella dollarilla saa 153.6 laatuista.

My pleasure:)
Harmi vain, että joutui kovalla kiireellä tekemään, kun asuntoon tuli remonttimiehiä, eikä siellä voinut samalla oikein olla...:(

Jee, ensimmäinen champion tuli viikonloppuna! http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=27049 Olin kahden vaiheilla, annanko tuolle ottelijalle kenkää, mutta se pääsi titteliotteluun ja onnistui voittaa se, joten se saa jäädä. Taitaa olla ensimmäinen ukko, jonka olen peliin tehnyt. Huimalla 300/350 sopparilla tuolla HEC:ssä....

http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=57990

Tuli iso voitto Peter Parkerille. Peter on nyt voittanut kolme eri organisaation (hallitsevaa) mestaria putkeen ja seuraavaksi saa vastaansa Rolando Garcian, joka on hallitseva CoV champpi.

Krusty oli voittanut kaikki edelliset matsinsa ensimmäisessä erässä näytöstyyliin, mutta Peter ei ottanut koko matsissa edes yhden iskun vertaa damagea viidessä erässä.. :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää olla VIP,että pääsee allianceen. Tai ainakin ennen piti olla....

Miun ottelijoilleni voi pistää sponssia kuin spossia. Suku Laku (4497). Otan noita vaikka hyväntekeväisyytenä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom