Jep. Siks me marmatetaanki täällä. :ENo höh ilmeisesti muillakin tämä on nurin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Siks me marmatetaanki täällä. :ENo höh ilmeisesti muillakin tämä on nurin?
No höh ilmeisesti muillakin tämä on nurin?
Foorumeille siguun mainosta ja threadia firmasivulle. Mainosta saliasia vaikkapa ruskeavöisillä BJJ-sälleillä sun muilla jos näitä löytyy. Laske ottelijakattoa alas, vaikka haluaisitkin lopulta tuon 100. Näyttää paremmalta.Hei mites olette salien omistajat saaneet populaa riveihinne? Meinaan, että tuntuu aika pitkältä ajalta saada esim. 100 ukkoa salille. Viikossa nyt tullu 27 ottelijaa.
Onko jotain mainostuskikkaa olemassa? Joku ainakin mainosti kerran minulle saliaan lähettämällä yksityisviestiä. Onkohan se OK? Vois luulla vähän wittumaiseksi.
Jes noin plus ku mä laitoin Tokyo Shootfighterssin pystyyn ni laitoin viestiä kaikille Cozad MMA salilla nujuaville. Se on tosiaan se default sali ja tosi paska sellanen. Sieltä sitten vähitellen alko valumaan porukkaa. Se on kyl näätää jos rupee toisen salilla olevia kosimaan.Foorumeille siguun mainosta ja threadia firmasivulle. Mainosta saliasia vaikkapa ruskeavöisillä BJJ-sälleillä sun muilla jos näitä löytyy. Laske ottelijakattoa alas, vaikka haluaisitkin lopulta tuon 100. Näyttää paremmalta.
Eiku näin se just on. Menee muuten hetki ennenku pääsee wonderful -> sensational. Joku sano että ~60 sparria veti ennenku vyön väri vaihtu...Sensational- taitaa olla mustan raja, en ole ihan varma, korjatkaa jos olen väärässä.
No lol tietty päivitin itteni VIP:ksi ja ostin luonnollisesti kaikki lisäpaikat:D
Oonkohan mä nyt käsittänyt oikein eli vain yhtä lisäravinnetta voi vetää kerralla?
Heheh aika paha. 24:30 kaikki tuomarit. :wtf:Matsi.
Mun ukko sai kyllä niin pahasti selkäänsä, että se on jo eeppisessä mittakaavassa..
Ei vittu. Ei yhtään lyöntiä läpi. Ei yhtään mitään suorituksia läpi. Turpaan vaan kolme erää. Ja jotta homma olisi tarpeeksi noloa, niin PYYSIN ITSE TUOTA MATSIA!!!! Halusin nimittäin revanssin.. :dance: :dance2::dance2:
:lol2:
Heheh aika paha. 24:30 kaikki tuomarit. :wtf:
Heheh aika paha. 24:30 kaikki tuomarit. :wtf:
Itellä meni tittelimatsi vähä puihin eilen. Vastustaja spammas alasvientejä 17(3) ja matossa sitte pelkkää lukkoa 20(0). Ottelu tuomittiin Majority Draw:ksi. Syletti ku pientä paviaania tio vastustajan taktiikka ja, että se riitti sitten tasuriin. Noh rematch jo hyväksytty. Lyödään kaveri hassuks ens kerralla.
Matsi.
Mun ukko sai kyllä niin pahasti selkäänsä, että se on jo eeppisessä mittakaavassa..
Ei vittu. Ei yhtään lyöntiä läpi. Ei yhtään mitään suorituksia läpi. Turpaan vaan kolme erää. Ja jotta homma olisi tarpeeksi noloa, niin PYYSIN ITSE TUOTA MATSIA!!!! Halusin nimittäin revanssin.. :dance: :dance2::dance2:
:lol2:
Muutaman osuman sun ukko ottanut :D 98 kappaletta 3 erän aikana :wtf: