MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no nih....alkais jo pelittää. :D
Pitäis säätää vähän juttuja tänään....

Hei mites olette salien omistajat saaneet populaa riveihinne? Meinaan, että tuntuu aika pitkältä ajalta saada esim. 100 ukkoa salille. Viikossa nyt tullu 27 ottelijaa.
Onko jotain mainostuskikkaa olemassa? Joku ainakin mainosti kerran minulle saliaan lähettämällä yksityisviestiä. Onkohan se OK? Vois luulla vähän wittumaiseksi.

Hei mites olette salien omistajat saaneet populaa riveihinne? Meinaan, että tuntuu aika pitkältä ajalta saada esim. 100 ukkoa salille. Viikossa nyt tullu 27 ottelijaa.
Onko jotain mainostuskikkaa olemassa? Joku ainakin mainosti kerran minulle saliaan lähettämällä yksityisviestiä. Onkohan se OK? Vois luulla vähän wittumaiseksi.
Foorumeille siguun mainosta ja threadia firmasivulle. Mainosta saliasia vaikkapa ruskeavöisillä BJJ-sälleillä sun muilla jos näitä löytyy. Laske ottelijakattoa alas, vaikka haluaisitkin lopulta tuon 100. Näyttää paremmalta.

Foorumeille siguun mainosta ja threadia firmasivulle. Mainosta saliasia vaikkapa ruskeavöisillä BJJ-sälleillä sun muilla jos näitä löytyy. Laske ottelijakattoa alas, vaikka haluaisitkin lopulta tuon 100. Näyttää paremmalta.
Jes noin plus ku mä laitoin Tokyo Shootfighterssin pystyyn ni laitoin viestiä kaikille Cozad MMA salilla nujuaville. Se on tosiaan se default sali ja tosi paska sellanen. Sieltä sitten vähitellen alko valumaan porukkaa. Se on kyl näätää jos rupee toisen salilla olevia kosimaan.

Sit aina se "ulkonäköseikka". Uskon vakaasti siihen, että jos on vetävä nimi ja logo yms ni porukkaa tulee iisimmin treenaamaan. Mitä salia ja missä pyörität?

Pyöritän stadissa Team Journey nimistä salia.
http://www.mmatycoon.com/gympublic.php?gmid=522

Vois tosiaan kokeilla tuota Cozadilaisille viestitystä :)

Btw. Onko mahdollista tehdä mustavöistä ukkoa heti, vai onko musta vyö vasta treenaamisella mahdollista?
Voisi tehdä semmosen mainoskikan, että laittaa yhden mustavyön Gymin riveihin.

Edit: Eipä näköjään oo mahdollista toi mustavyön tekeminen. Pistin 110 pistettä BJJ:hn ja ruskeavyöhän siitä tuli.
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=41006

Sensational- taitaa olla mustan raja, en ole ihan varma, korjatkaa jos olen väärässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matsi.

Mun ukko sai kyllä niin pahasti selkäänsä, että se on jo eeppisessä mittakaavassa.. :hyper:

Ei vittu. Ei yhtään lyöntiä läpi. Ei yhtään mitään suorituksia läpi. Turpaan vaan kolme erää. Ja jotta homma olisi tarpeeksi noloa, niin PYYSIN ITSE TUOTA MATSIA!!!! Halusin nimittäin revanssin.. :dance: :david::dance2::david::dance2:

:lol2:

Matsi.

Mun ukko sai kyllä niin pahasti selkäänsä, että se on jo eeppisessä mittakaavassa.. :hyper:

Ei vittu. Ei yhtään lyöntiä läpi. Ei yhtään mitään suorituksia läpi. Turpaan vaan kolme erää. Ja jotta homma olisi tarpeeksi noloa, niin PYYSIN ITSE TUOTA MATSIA!!!! Halusin nimittäin revanssin.. :dance: :david::dance2::david::dance2:

Heheh aika paha. 24:30 kaikki tuomarit. :wtf:

Itellä meni tittelimatsi vähä puihin eilen. Vastustaja spammas alasvientejä 17(3) ja matossa sitte pelkkää lukkoa 20(0). Ottelu tuomittiin Majority Draw:ksi. Syletti ku pientä paviaania tio vastustajan taktiikka ja, että se riitti sitten tasuriin. Noh rematch jo hyväksytty. Lyödään kaveri hassuks ens kerralla.

Pakko laittaa ukko kävelemään, koska a)hävettää sen puolesta b)on hidas kehittymään ja nyt on sillä tasolla että ei vaan voi enää pärjätä taktiikalla tms vaan tulee olla hyvät arvot ja skillit.

:whip:

Toivottavasti sun revanssi ei ole noin nolo kuin minun..

Itellä meni tittelimatsi vähä puihin eilen. Vastustaja spammas alasvientejä 17(3) ja matossa sitte pelkkää lukkoa 20(0). Ottelu tuomittiin Majority Draw:ksi. Syletti ku pientä paviaania tio vastustajan taktiikka ja, että se riitti sitten tasuriin. Noh rematch jo hyväksytty. Lyödään kaveri hassuks ens kerralla.

Onneks Suzuki muutti mestaruusmatsit 5-eräsiks, ois voinu tossaki matsissa olla eri lopputulos jos ois jo aiemmin ollu "normaalit" erät mestaruusmatseissa.

12.11 saa Pekko Persvako kyytiä. :peukku:

Matsi.

Muutaman osuman sun ukko ottanut :D 98 kappaletta 3 erän aikana :wtf:

Muutaman osuman sun ukko ottanut :D 98 kappaletta 3 erän aikana :wtf:

Älä. Siellä on ollut varmaan accuracy täysillä ja lähdetty hakemaan pistevoittoa naputtelemalla kevyitä lyöntejä. Hyvä taktiikka oli. Mun ukolla oli kuitenkin lyönnit aika hyvät kuitenkin ja kaikki sai se väistettyä. Jos vertaa tuota matsia tähän edelliseen niin vaikka paperilla näyttäisi edellinen vihu jopa kovemmalta, niin kyllä Kulminaattori pisti Ike koulubussiin.. :wtf:

Orgin omistajalta tuli osaaottavaa kommenttia + uusi 2000/2000/2000 soppari lohdutukseksi.. lol..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom