MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Cardio ja strena ovat niin helppoja nostaa, että hinkkaan ne aina n. superb-tasolle. En ole muuten hirveästi panostanut fyysiseen puoleen. Ehkä voisi.

Mun pitää kyllä tunnustaa, että mulla ei ole yhdelläkään ukolla Strong tasoa kovempia noi Cardio ja Strenght ominaisuudet. Proficient riittää minusta aivan hyvin. Treenailee aina välillä pari kertaa silloin tällöin, niin saa ajan kanssa ne tasot sinne korkeammalle. Ja ihan ok nuo ukot ovat pärjänneet. Mulla on ollut nyt 6/10 ottelijasta tittelimatseissa. Ja olen managereista parhaassa prosentissa eli 99% on tavallaan "pelannut huonommin". No nyt kun kirjoitin tämän, niin tulee tietysti 10 ottelun tappioputki.. :rolleyes:

Tietääkö kukaan muuten miten saisi nopeutta kehitettyä? Sillä tuntuisi olevan yllättävän paljon merkitystä. Tiedän, että voimatreeni kehittää sitä ainakin vähän. Olisiko jokin muu tapa olemassa?

Kumpaa suositte mielummin, ihan perus circuit trainingia vai, että hinkkaa voima/cardo/yogaa erikseen?

Riippuu siitä kuinka paljon on treenaamassa samaan aikaan valkun kanssa. Itse en laita koskaan ukkoja treenaamaan valmentajan kanssa, jos samalla tunnilla on enemmän kuin 4 treenaamassa. Jos se ei ole mahdollista, niin silloin laitan yleensä koko päivän joko voimaa tai cardiota ja voima/cardio-mömmöt kehiin sille päivää. Circuitit vedän recovery-mömmöllä. Tämä muuten pätee kaikkiin valmentajan avulla treenattaviin juttuihin. On ihan turhaa työntää ukkoja treenaamaan samoille tunneille kymmenen ukon kanssa. Ennemmin vaikka lepää. Treeneissä kun kannattaa pitää energiat aina yli 80% ja mieluummin lähempänä 90%. Yogasta sanovat, että energian tulisi olla yli 95%, jotta olisi tehokasta.

Leevi sanoi:
Voiko skillit tai fyysiset ominaisuudet laskea jos niitä ei treenaa?
Käsitykseni mukaan ainoastaan cardio laskee ja sekin aika hitaasti.

Adamantium skull?

Olikohan tolla vastustajalla adamantium kallo vai lyökö mun kaveri vaan yksinkertaisesti noin hiljaa. Osuneita kyynärpäitä ja polvia about 100 ja muutaman kymmentä lyöntiä ja potkua päälle. Lyöjältä löytyy kuitenkin ihan kohtuullisesti kokoa ja voimaa. Mä kattelin ottelun edetessä että ei ****u jos vielä ton tosta voittaa... siis vastustaja =) Voitto tuli mutta kun tota selostusta seuraa, niin ei noi ihan 10-9 eriltä näytä 8D.

Täytyy vissiin miettiä jatkosuunnitelmaksi tolle mun ottelijalle panostamista enempi grapling-puolelle? Onneksi toi sattuu olemaan noita harvoja jokapaikan höyliä mun tiimistä.

http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=57349

Paljon strenghtiä ukollas? Clinchissä varmaan eniten vaikuttaa voima ku siellä ei ole damage vs accuracy sliderii ollenkaan.

Strong ja ohan sillä kokoakin aika reilusti tohon painoluokkaan. 199 >> 185. Kyllähän sen siitäkin huomas että voima/kokoeroa oli reilusti kun ei vastustaja saanu edes vedettyä guardiin vaikka sitä useamman kerran yrittikin. Mietin että vaikuttaisko väsymys noin paljoa? Mun ukko kuitenkin pudottaa painoa sen verran paljon ettei sillä oo hirveen suuri minimienergia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Swing seconds: Jos ottelijasi on tappiolla, niin kuinka monta sekuntia ennen matsin päättymistä heittää gameplanin nurkkaan ja tekee mitä voitavissa on matsin voittamiseksi.

No voi kehveli ku se on vieläki down. Menee yhet treenit pipariks ku en saa vaihdettua pirtelöitä. :|

:D

Heh, mun mielestä noi pirtelöt pitäis voida etukäteen säätää samaan tapaan kuin treenitkin. Samalla tavallahan ottelijalla voi olla ravintosuunnitelma kuin treenisuunnitelmakin. Ei niitä erikseen joka päivä päätetä =) Ainakin mun mielestä toi nykyinen malli ei mitenkään "palkitse", aiheuttaa vaan turhaa säätämistä ja sekoilua.

Varsinkin nyt kun noi treenisysteemit ovat muuttuneet/tulevat muuttumaan ja treeniohjelmista täytyy tehdä vaihtelevampia.

Itekkin sen verran koukussa peliin että harmittaa jos yksiinkin treeneihin menee väärät ravinteet =)

Heh, mun mielestä noi pirtelöt pitäis voida etukäteen säätää samaan tapaan kuin treenitkin. Samalla tavallahan ottelijalla voi olla ravintosuunnitelma kuin treenisuunnitelmakin. Ei niitä erikseen joka päivä päätetä =) Ainakin mun mielestä toi nykyinen malli ei mitenkään "palkitse", aiheuttaa vaan turhaa säätämistä ja sekoilua.

Varsinkin nyt kun noi treenisysteemit ovat muuttuneet/tulevat muuttumaan ja treeniohjelmista täytyy tehdä vaihtelevampia.

Itekkin sen verran koukussa peliin että harmittaa jos yksiinkin treeneihin menee väärät ravinteet =)
Joo hei toi pitääki postaa sinne improvements osiolle foorumille. Hyvä idea. =)

Tosta on ennenkin ollut juttua, ja Mike on perustellut nykyistä systeemiä sillä, että se palkitsee enemmän aktiivisia pelaajia, jotka tulevat joka päivä vaihtamaan ravinteitaan.

Tosta on ennenkin ollut juttua, ja Mike on perustellut nykyistä systeemiä sillä, että se palkitsee enemmän aktiivisia pelaajia, jotka tulevat joka päivä vaihtamaan ravinteitaan.

Heh, saman tien treenitkin vois laittaa samaan malliin. Kyllähän mä pikkusäätöjen teosta tykkään ja olenkin varmasti näitä aktiivisia pelaajia mutta toi noiden ravinteiden vaihtelu pahimmillaan 2 kertaa päivässä ei vaan ole kovinkaan miellyttävää. Varsinkin kun se hallintatyökalu on niin jäykäksi koodattu. Sekin jo helpottaisi jos kaikille ottelijoille vois kerralla vaihtaa systeemit eikä sivua tarttis ladata aina uudelleen.

Justjust. No eipä se nyt niin hirveesti palkitse. :D Itsä käyn joka päivä pariinki otteeseen neppailee säätöjä tuolla, mutta uskoisin kuitenkin että tollanen muutos vaan helpottais monen elämää. Varsinki nyt kun treenisysteemi vedettiin uusiks ja joutuu miksaamaan enemmän.

Voisi kyllä pistää vipeille jonkin supplement assistentin :P Noh, onhan tuossa suurempiakin asioita hoidettavana :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom