MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hitto sun sali lähti sillo alussa hyvin kehittymään, mut tyydyit sitte tälläseen väliluokan ratkasuun? :( Mun kaverit helsingissä treenaa Broken Halo:lla tällä hetkellä.

Varmanpäälle pelaamista... Nyt olis rahaa tehdä ratkaisuja, mutta ei haluais nostaa treenaja määrää mutta treenimaksut pitää laittaa sitten sinne 400-500 että saa parhaan hyödyn pienemmistä treenaja määristä. Vinkkejä otettaan myös vastaan !! ;)

Varmanpäälle pelaamista... Nyt olis rahaa tehdä ratkaisuja, mutta ei haluais nostaa treenaja määrää mutta treenimaksut pitää laittaa sitten sinne 400-500 että saa parhaan hyödyn pienemmistä treenaja määristä. Vinkkejä otettaan myös vastaan !! ;)
Mun mielestä toi 200 ottelijaa on aivan liian suuri määrä enivei. =) Voihan sitä hiljalleen tiputtaa capacityä ja nostaa hintaa sekä hommata/korvata koutseja. Viikko kerrallaan.

Millä taktiikalla kannattaisi lähteä otteluun 4x wonderful nyrkkeilijällä (boxing, agi, striking def, td defence) otteluun BJJ brown belttiä vastaan, jolla kaikki muut päätaidot paskaa kuten omalla sällilläkin? Kannattaisiko yrittää counterata jos vihu yrittää takedowneja, vai lähteä agressiivisella taktiikalla? Ensimmäisen matsin ottelijani voitti damaget ja agressiot tapissa 14 sekunnissa... Mutta jos vihu saa mattoon kerrankin, tulee ottelijani luultavasti lukotetuksi.
Ja kyseessä on siis Tony "Extensive Submissions" Halama jos jotain kiinnostaa scoutata.

Millä taktiikalla kannattaisi lähteä otteluun 4x wonderful nyrkkeilijällä (boxing, agi, striking def, td defence) otteluun BJJ brown belttiä vastaan, jolla kaikki muut päätaidot paskaa kuten omalla sällilläkin? Kannattaisiko yrittää counterata jos vihu yrittää takedowneja, vai lähteä agressiivisella taktiikalla? Ensimmäisen matsin ottelijani voitti damaget ja agressiot tapissa 14 sekunnissa... Mutta jos vihu saa mattoon kerrankin, tulee ottelijani luultavasti lukotetuksi.
Ja kyseessä on siis Tony "Extensive Submissions" Halama jos jotain kiinnostaa scoutata.
Noita counter-aggressive -vaihtoehtoja on vähän vaikia selvitellä, mutta olen yleensä pistänyt sitä aggressiivisemmat takut mitä huonompi puolustus ottelijallani on. Eli jos oletat, että omalla ottelijallasi on parempi puolustus maahanvientejä vastaan kuin vastustan hyökit, pistäisin ehkä vähän counterille ja hakisin tyrmäystä noista puolustuksista.

Mutmut, toisaalta voisi vain aggressiivisellakin pistää mättämään, kun huonoon pystysälliin saa lähes kaikki osumaan. Damagen puolelle pistäisin lyönnit ehdottomasti. Clinchissä vastustajan luulisi vetävän guardin helpommin, joten sinne en mänis.

Höhöö. Sain ensimmäisen sähköpostini ottelijalta:
"I’m getting a little bored with wrestling all the time. Any chance I could train something else for a bit please?"

Kolme sparria ehdin vetää.

Joo mullaki tuli jo pari. Kuulemma kolmeki sparria putkeen on tällä hetkellä liikaa. Itse pidän treeniaikataulua nyt niin että ottelija vetää kaks sparria, kaks tekuu, kaks sparria jne noin niikuin yleisesti.

Yksi pieni firma olisi nyt valmis sponssaamaan minua, mutta kysyy paljonko minä haluaisin. Minulla ei ole mitään käsitystä kuinka suuria sponssisopimuksia porukka tekee. Millaista kokoluokkaa nuo sopimukset ovat? Edes jotain suuntaviivoja kaivattaisiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi pieni firma olisi nyt valmis sponssaamaan minua, mutta kysyy paljonko minä haluaisin. Minulla ei ole mitään käsitystä kuinka suuria sponssisopimuksia porukka tekee. Millaista kokoluokkaa nuo sopimukset ovat? Edes jotain suuntaviivoja kaivattaisiin.
Omien ottelijoiden sponssit ovat olleet luokkaa 100$ ja pari pakettia heraa :)

Sponsorisopimuksilla korotetaan ainoastaan yrityksen asemaa listalla. Eli mitä enemmän sponsseja, sitä korkeampi hype ja sitä ylempänä yritys on listalla. Tuskin noista siis sen suurempia maksellaan.

Paljos eventissä kannattaa laittaa mainostukseen ja productioniin?
Riippuu eventistä. Ekoissa alle tuhannen katsojan eventeissä riittää muutama tonni mainostukseen. Productionia olen ite pistänyt saman verran kuin mainostusta.

Hei kehtaatteko kukaan paljastaa millaista fysiikkaan teijän ottelijoilta löytyy? Itselläni on alkanut nyt kärsimään ukot hieman tappioita ja mietin, että olisikohan hieman laiminlyömäni fysiikkaharjoittelu syynä?

Tässä on esim erään kaverini statsit

Agi: Med
Flex: Feeble
Speed: Med
Strenght: Comp
Cond: Respect
Balance: Med

Cardio ja strena ovat niin helppoja nostaa, että hinkkaan ne aina n. superb-tasolle. En ole muuten hirveästi panostanut fyysiseen puoleen. Ehkä voisi.

Useasti vaan on saleilla circuit trainerit niin täynnä, ettei viitti laittaa enempää kuin yhden oman äijän kerrallaan, hidasta puuhaa.

Mulla on nyt yks testi painija, joka vetää painoja 159-> 145. Pärjäs ihan hyvin 155 sarjassakin (2-1), saa nähdä miten paljon tuo paino ero sitten tulee auttamaan kevyemmässä sarjassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom