MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla olis vipit muttei firmaa, voin yöllä töiden jälkeen viritella organisaatioo jos porukalla olis kiinnostusta?
Yeah hyvä homma. Laitetaan se organisaatio pyörimään vaikka minimirahoilla kuhan saadaa omat ottelut käyntiin, eikö niin? Voihan sitä sitten vaikka myöhemmin laajentaa. Mä oon ainaki heti mukana. :D Pitäis varmaan sopia myös painoluokka ja base mihin ottelijat tehdään. Miten olis 205 ja vaikka Pietari (aikaeroa vain tunti suomeen)?

Toisaalta lähes kaikki ovat Tokiossa. Pietariin siirto vaatisi rahaa tai uuden ottelijan.

Helkkarin mielenkiintonen peli! Tässähän vanhakin ihan innostuu, tästä riittää hupia vielä pitkään. Joku kolmikosta Tommy Rock, Alexei Karelin, Lee Cheung Pak nousee painoluokkansa huipulle, usko on kova,ja säästetään se neljäs ottelija pakkiksen omaan organisaatioon...

Minkäkokosella porukalla pitäs koittaa lähteä liikkeelle? 10-20?
Miten toi lainojen takasin maksu sitten hoituu?
Onko muita huomioitavia asioita?
Keskiraskas olis varmaan asiallinen sarja ja base Pietari tai Lontoo?
Ehdotuksia ja neuvoja otetaan vastaa. :)

Toisaalta lähes kaikki ovat Tokiossa. Pietariin siirto vaatisi rahaa tai uuden ottelijan.
Niin tarkotuksena oli ainakin mulla alunperin että tosiaan tehdään uudet "minä itse" ottelijat tohon pakkiksen organisaatioon. Mulla on tossa yksi 0-2 ottelija, jonka voin tiputtaa millonvaan ja tilalle teen sitten Dan "savucha" Early ja keskiraskaan sarjan titteli mulle. ;D

Mobb sanoi:
Minkäkokosella porukalla pitäs koittaa lähteä liikkeelle? 10-20?
Miten toi lainojen takasin maksu sitten hoituu?
Onko muita huomioitavia asioita?
Keskiraskas olis varmaan asiallinen sarja ja base Pietari tai Lontoo?
Ehdotuksia ja neuvoja otetaan vastaa.
Tarviiko sitä määrää sitten rajoittaa? Laitetaan silleen että palkkiot on kohtuullisia niin menotkaan ei ole hirvittävän suuret. Itsellä ei ole yhtään kokemusta organisaation pyörittämisestä. Vois vähän käydä ihmettelemässä tuolta tycoonin wikistä. Tais olla että evetit on rajotettu 1/viikko per organisaatio. Jos sulla riittää innostusta niin voithan sä tossa ohella pyörittää ihan normisti joillain muilla painoluokilla eventtejä. Lukotetaan vaan se 205 tai vaikka 135 sarja pakkislaisille. Koolla ei kumminkaan ole merkitystä silleen paitsi että 135 ottelijoita on paljon vähemmän.

Lukotetaan....vaikka 135 sarja pakkislaisille. Koolla ei kumminkaan ole merkitystä silleen paitsi että 135 ottelijoita on paljon vähemmän.

Samaa mieltä,ja vaikka meillä EGOT on superraskaassa, niin kropat meillä kai kaikilla kuitenkin kulkee siellä alle 135 paunasissa (bantamweight). Kuka On Kääpiöiden Kingi!!!???

Ehdotan pietaria, niin oliko kellään salia siellä?

Ei taida omia saleja olla mutta mun ainoo pietarin ottelija treenaa Dynastyllä, joka vaikuttais olevan mainio sali ja kehittyy kokoajan. Siellä tais olla vielä muutama paikkakin avoinna. :]

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nooh, voisihan sen huonoimman jossain vaiheessa lempata. Kattoo nyt kuka alkaa tippumaan :) Toivottavasti se on ystäväni Rio de Janeirosta.

edit. Tuo ottelupaino on edelleen vähän mysteeri. Jos teen vaikkapa 150 lb ottelijan tavoitteenani matsata 135 lb sarjassa, ja kaveri pystyykin repimään itsensä vain 137 lb, mitkä ovat vaihtoehtoni?
Diettilääke? Korkeat energiatasot? Mikä vaikuttaa hetkellisesti ja mikä pysyvästi?

Tulipa itekki tehtyä pari urhoollista taistelijaa, toinen Pietariin ja toinen Los Angelesiin. Täysin erityyppisiä ottelijoita. Montakos jamppaa tässä kannattais alkuun tehdä?

Ei hitto, mä oon kyllä ihan täys pahvi, mut kysynpähän kuitenkin. Eli mistä näkee noitten ottelijoiden treenit ja miten niitä pääsee muuttamaan??

Meet oman ottelijas sivulle, siellä melko alhaalla oikeella lukee Currently Gym: xxxxxx ja siitä sit clikkaat, sit sieltä alas ja sieltä pystyt asettaa treenit.

Eli siis sen salin missä ottelija on omalta sivulta alhaalta voit suunnitella treenit kuntoon.

dVz sanoi:
Tulipa itekki tehtyä pari urhoollista taistelijaa, toinen Pietariin ja toinen Los Angelesiin. Täysin erityyppisiä ottelijoita. Montakos jamppaa tässä kannattais alkuun tehdä?
Neljä pystyt tehdä jos et ole vippi. Itse tein heti alussa neljä ja nyt on kymmenen ottelijaa. Tahti tossa pelissä on sen verran hidas, että hyvin pysyy kaikki ajantasalla.

Sukulaku sanoi:
Tuo ottelupaino on edelleen vähän mysteeri. Jos teen vaikkapa 150 lb ottelijan tavoitteenani matsata 135 lb sarjassa, ja kaveri pystyykin repimään itsensä vain 137 lb, mitkä ovat vaihtoehtoni?
Diettilääke? Korkeat energiatasot? Mikä vaikuttaa hetkellisesti ja mikä pysyvästi?
Kun enut on täys näet mihin ottelija pystyy parhaimmillaan leikkaamaan painoa (mikä on automaattista ennen ottelua). Tän jälkeen pystyy siis vielä sen kolme paunaa tiputtaa, mutta se vie energiaa pirusti ni en suosittele. Itse tein ottelijat niin, että pystyy helposti jopa 70% energialla ottelee jos on tarvis, siis painonleikkusmielessä. Mä veikkaan että sun 150lbs ottelija ei tule koskaan ottelemaan 135 sarjassa.

Tyhmä kysymys, mutta esitän sen joka tapauksessa :D
Pitääkö ottelupäiviltä tyhjentää treenit vai pelkästään otteluajankohdalta eli illalta?
Toisin sanoen ottelijallani on matsi 9.6 niin voiko se treenata samana päivänä aamupäivällä?

Mun mielestä voi treenaa samana päivänä. Itse kyllä lopetan energiatason mukaan jo muutama päivä ennen. Mielummin laitan ottelijan fressinä kehään.

Noniin tokyoon tein, oisko vinkkejä alkuun ? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom