MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse menin suoraan The Syndicateen (Sydneyssä) 3 ottelun sopimuksella ja summat oli tälläset:
Signing Bonus : 100
Base Pay : 150
Win Bonus : 200
Kuinka tyhmästi oikeen tein? Eka ottelu on muuten mun veljeä vastaan :D

Signing Bonus : 300
Base Pay : 450
Win Bonus : 250

Tuollaista olisi tarjolla, on tuollanen superraskaiden sarja tuo näköjään.
Minun väkivaltaurheilijalle sopisi hyvin :D

Dodiin, Paypaliin oli näemmä jäänyt pari ropoa, joten pitihän ne vipit hankkia ja myös sali perustaa :D Tarkoitus on kaikinpuolin pätevä sali kehittää ja hinnat pitää mahdollisimman alhaalla. Eli nyt kaikki treenaamaan: Modern Samurais.

Tuotteet on myynnissä.
Sunnuntaina tulee markkinoille jotain mullistavaa ja laadukasta,mutta siitä enemmän kun tuote saapuu. Nyt myynnissä olevista voin suositella myös diet maxia jos on painon kanssa ongelmia tai jää pudotus lähelle ottelua. Saa painon rajoihin nopeammin ja vähemmällä energian menetyksellä.
Linkki vielä myymälään: http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Jaa en voi vetää palkkaria ja massajauhetta samaan aikaan? Noh, ostin joka tapauksessa ottelijoilleni stamina- ja voimajuomia ja yhdelle ottelijoistani diettinappeja.

Ottelijani on tuo 220 paunaa, mutta pelin mukaan voi repiä itsensä 206 paunaiseksi. Repivätkö aina itsensä kireiksi vai miten tuo toimii? Tällä hetkellä siis vain QFC-matseja tulossa. Isompiin matseihin voi varmaan luokkansakin valita?

edit. Olisi toki noiden rahoja voinut vähän kattella :D

Tuotteet on myynnissä.
Sunnuntaina tulee markkinoille jotain mullistavaa ja laadukasta,mutta siitä enemmän kun tuote saapuu. Nyt myynnissä olevista voin suositella myös diet maxia jos on painon kanssa ongelmia tai jää pudotus lähelle ottelua. Saa painon rajoihin nopeammin ja vähemmällä energian menetyksellä.
Linkki vielä myymälään: http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Tämä tuleekin vakiokaupaksi ittelle! Täytyy suosia pakkislaista!:hyvä:

Kyllä, pakkis-syndicatea pystyyn. Eli kertaus:

Nutrition-shopit
TOP MMA Nutrition (Las Vegas) - stamina ja recovery
Extreme Quality Nutritions (Tokio) - voima ja massan lisäys

Kunhan kauppa käy niin pakkislaisille hyvät sponsorisopparit!

Salit:
Tokyo Shooto

Juuri uusi elite BJJ-koutsi.

Pakkohan se oli itekkin tehdä tuunukset ja päästä matsaamaan. Pietariin salille suoraan.

Maanantaille heti buukattu matsi.

Rohdotkin heti kuntoon, hehe.

2009-06-05- Bought I Must Break You (Muscle) for $65
2009-06-05- Bought Cocaine for $80

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tokyo Shootossa mulla on kolme jamppaa. Neljäs kaveri majailee Rio de Janeirossa. Se onkin Bosnia Herzegovinan vahvistukseni.

Kyssäriä pukkaa :)

Pistin äijät eilen hyville saleille. Tänään ostin kaikenmaailman jauhot Top MMA Nutritionista ja kavereiden saldot menivätkin alle 200$. Hyvä minä. Noh, tuossa lukee kavereiden kohdalla "This fighter is not a member of a gym". Treenaavatko nuo nyt tämän viikon tuolla minun pistämälläni ohjelmalla, menivätkö heti duuniin vaikka olen ilmeisesti maksanut viikosta vai mitä tekevät?

edit. Mistä näen milloin ottelijoideni sovitut QFC-matsit käydään? En löydä mosita enää mistään.

Kyssäriä pukkaa :)

Pistin äijät eilen hyville saleille. Tänään ostin kaikenmaailman jauhot Top MMA Nutritionista ja kavereiden saldot menivätkin alle 200$. Hyvä minä. Noh, tuossa lukee kavereiden kohdalla "This fighter is not a member of a gym". Treenaavatko nuo nyt tämän viikon tuolla minun pistämälläni ohjelmalla, menivätkö heti duuniin vaikka olen ilmeisesti maksanut viikosta vai mitä tekevät?

edit. Mistä näen milloin ottelijoideni sovitut QFC-matsit käydään? En löydä mosita enää mistään.

Tuohon ylempään en osaa mitää sanoa, mut matsit näet fight offers-kohdasta ihan alhaalta! siel lukee confirmed fights.

Kappas juu. Tattis.

Ottelijani "The balloon" Suhkis Moirasen p4p rank on näemmä 1910. Aika kovis, kun ei ole yhtään matsia takana :) Vapise Zeizei!

voi perse olis voinu kattoa vähä tarkemmin ottelijoiden masseja ja miettiä noit päiviä paremmin, 2 ottelijaa joutu jo pihalle salilta ja meneen duuniin.

ei näin kyllä mestareita valmenneta.

nyt pitää vissiin venata viikko että ne saa takas treenaamaan? jos en siis keksi jostain massia niille.

Joo, itellä oli sama ongelma. jos massit on alle 200 nii ukko lähtee automaattisesti käveleen gymiltä eikä uuteen voi liittyä -> pakko mennä töihin
Eli tarkkana niitten kulujen kanssa tuhlaajapojat.

Jos ootte vasta alkanu, nii potkikaa noi epäonnistuneet ukot pois ja luokaa uudet. ei tarvi turhaa ekaa viikkoo pilata työskentelemällä

Muistakaa,että voitte potkia pois kerralla yhden ja sen jälkeen saatte odotella aika kauan ennen kuin voittea potkia toisen. Vipeillä se oli vissiin 15 päivän välein ja normi tileillä 30 päivää??
Energia tuotteet myytiin loppuun 8 tunnissa ja muita tuotteita on enää todella vähän jäljellä. Kiitos ostaneille. Sunnuntaina tulee lisää mömmöjä ja sunnuntaina tulee myös uusi energy max 100+ markkinoille. Se oli todella kallis kehittää,mutta tuote on todella laadukas. Vain 1-2 kilpailijalla on laadukkaampaa,mutta huomattavasti kallimpaa tuotetta saatavilla. Ostakaa muscle massia toisesta pakkisliikkeestä ;)
Noi lisäravinteet kestää aina 14 päivää/purkki,joten ostakaa yksi purkki kerralla ja matsakaa vähintään 1-2 kertaa viikossa niin satte tarpeeksi rahaa alussa. Jos voitatte 2-3 ensimmäistä QFC:tä niin saatte hyvät sopparit organisaatioihin ja hyvät sponssit multa toi joltain toiselta.

joo pitääpä antaa jollekkin noista kenkää perseelle, ja katsoa vähän tarkemmin sitä rahankulutusta.

Voisi ensimmäisten matsien jälkeen miettiä potkuja. Ottelijoillahan on näitä piilo-ominaisuuksia kuten sisu, leuka ja loukkaantumismahdollisuus. Näihin voi vaikuttaa vain alun kolmella valittavalla erityisominaisuudella. Olisikohan tuolle minun 1910. rankatulla äijälläni noita ominaisuuksia vähän enemmänkin vai mistäköhän tuo johtuu, että kaikilla muilla aloittelijoilla tuo p4p rank on jossain 5500? Otinkohan ottelijalle bonuksia suosioon alussa? Ei voi muistaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom