MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kylläpä on sekavaa alkuun..
Millon kannattaisi lähteä ottelemaan ja miten ?
Miten saan sponsorin, ja rahaa ?
Mitä minun kannattaisi alkuun tehdä kun olen pistänyt ottelijat salille ?

Kylläpä on sekavaa alkuun..
Millon kannattaisi lähteä ottelemaan ja miten ?
Miten saan sponsorin, ja rahaa ?
Mitä minun kannattaisi alkuun tehdä kun olen pistänyt ottelijat salille ?
Äijät kunnon pelaajan väsäämälle salille. Ei pelin omaan aloitussaliin. Teet myös ohjelmat sparreineen ja valmentajineen.

Ottelujonoon kannattanee äijä pistää heti. QFC on homman nimi. Siellä My Fighters -osiossa taisi olla mahdollisuus tuohon. Rahaa tulee otteluista, sponsseista, duunista jos ei treenaa täyspäiväisesti ja organisaatioiden tarjoamista soppareista.

Sponsseilta tulee tarjouksia jos on tullakseen. Voit toki kysellä ihmisiltä haluaisivatko sponssata juuri sinun ottelijaasi. Esim. tämän foorumin finfighterilla on oma kauppansa Tokiossa, josta kannattaa ostella, jotta tulee sponssia voittaville ottelijoille.
http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Rautakarhulla taisi olla myös kauppoja?

Kun venailet otteluita, on hyvä aika tutustua game planiin.

Kun enut on täys näet mihin ottelija pystyy parhaimmillaan leikkaamaan painoa (mikä on automaattista ennen ottelua). Tän jälkeen pystyy siis vielä sen kolme paunaa tiputtaa, mutta se vie energiaa pirusti ni en suosittele. Itse tein ottelijat niin, että pystyy helposti jopa 70% energialla ottelee jos on tarvis, siis painonleikkusmielessä. Mä veikkaan että sun 150lbs ottelija ei tule koskaan ottelemaan 135 sarjassa.
Lähinnä miettinyt tuota "The violent smurf" Humppa Koisia. Kaveri pystyy vääntämään juuri 206 lb. Eikö keskiraskaansarjan matseihin pääse, vaikka painaisi paunan yli?) Olen pistänyt kaverin diettipillereilla ja näyttäisi, että tuo paino olisi jonkun 0,1 lb tippunut. Pitää seurata tilannetta jos tuon vaikka saisi sinne keskiraskaaseen.

Kannattaa ihan kahlata tämäki thredi läpi niin moni juttu aukeaa. MMATycoonin etusivulta myös löytyy sininen pyöreä merkki oikeelta jossa i keskellä -> info. :]

Rautakarhulla taisi olla myös kauppoja?

Tokiossa EQN.
Muscle Mass-tuotetta tuloo lisää parissa päivässä.
Energyt ja staminat sitten TOP MMA Nutritionsilta Las Vegasista.

HUOMIO aloittelijat! Laittakaa ottelijat aluksi hyvälle salille (Tokiossa Tokio Shooto), ja treenaaminen Part Timelle jotta ette heti eka viikolla menetä ottelijan rahoja alle 200 $. Tällöin ottelija jättää salin ja menee Full Timena töihin viikoksi! Treenauksen voitte valita ko. ottelijan omalta sivulta.

Kannattaako pistää treenit jokapäiväks ?

Osta energytuotteita niin voit treenata joka päivä (kunhan huolehdit ettei ottelijan kassa mene alle 200$ ja sitten et viikkoon treenaakkaan) ;).

Saanko mistään rahaa jos minulla ei ole sponsoreita ?
Eikö ilman energiatuotteita voi reenata jokapäivä ?

ps. Sinullahan oli liike tokyossa, mikä sen nimi oli ? ;)

edit: OHOH, tuplaposti tuli. :S

edit: OHOH, tuplaposti tuli. :S
Lue nyt ihmeessä noita aikasempia posteja. Raha tulee sulle voitoista, sopimuksista, sponsorilta ja työtä tekemällä eli ei treenaamalla. Ilman energiapatukkaa voit varmasti treenata melko pitkään vaikak jokapäivä, mutta enut kyllä loppuu jossain vaiheessa pakostikkin ja treenin laatu kärsii jo suht nopeasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
haha, Dana Valkoisen fighteria vastaan on ottelu ;)

Tällä hetkellä manageri tilasto näyttää 8-1. Mutta ensi yönä tulee pataan kun kaverit eivät palautuneetkaan täysin matsiin. Molemmilla 70-80% energiaa jäljellä. Toivottavasti ei tule pitkiä matseja. Tänään tulee Top MMA Nutritions myymälään hyvät tuotteet. Energy ja Stamina tuotteet ovat kummatkin laadukkaita. Pitäisi olla joskus illalla/yöllä saatavilla.

Tein uuden äijän ja pistin uudelle gymille, rahat menivät mutta äijä ei sitten mihinkään liittynyt, ja nyt kun yrittää pistää uudelleen sanoo vaan ettei rahat riitä vaikka 310$ ukolla ja sali maksaa 190$.

finnfighter sanoi:
Tällä hetkellä manageri tilasto näyttää 8-1. Mutta ensi yönä tulee pataan kun kaverit eivät palautuneetkaan täysin matsiin. Molemmilla 70-80% energiaa jäljellä. Toivottavasti ei tule pitkiä matseja. Tänään tulee Top MMA Nutritions myymälään hyvät tuotteet. Energy ja Stamina tuotteet ovat kummatkin laadukkaita. Pitäisi olla joskus illalla/yöllä saatavilla.

Rispektiä, itsellä vähän heikommat 2-3 :).

Tein uuden äijän ja pistin uudelle gymille, rahat menivät mutta äijä ei sitten mihinkään liittynyt, ja nyt kun yrittää pistää uudelleen sanoo vaan ettei rahat riitä vaikka 310$ ukolla ja sali maksaa 190$.

Meni kokonaissaldo alle 200 $ ja sillon äijä menee full-time töihin jättäen salin?

Meni kokonaissaldo alle 200 $ ja sillon äijä menee full-time töihin jättäen salin?
Olisi mennyt alle 200 niin ei näköjään enään suostunut liittymään tuonne 190$ salille. Sain sitten kuitenkin pistettyä ZeiZein salille.
Meinaako tuossa fight tacticsissa oleva swing seconds sitä että kuinka paljon yrittää matsin aikana lyödä toista ?

Olisi mennyt alle 200 niin ei näköjään enään suostunut liittymään tuonne 190$ salille. Sain sitten kuitenkin pistettyä ZeiZein salille.
Meinaako tuossa fight tacticsissa oleva swing seconds sitä että kuinka paljon yrittää matsin aikana lyödä toista ?

Ei vaan matsin lopussa jos ukkosi on tappiolla niin tolla määrittelet koska se alkaa yrittämään tyrmäystä tai jotain muuta lopetusta,että voittaisi matsin. Mulla on yleensä se 120 sekunnissa joten 2min ennen loppua jos ukko on tappiolla niin yrittää tyrmäystä tai tulee tyrmätyksi ;)

Ei vaan matsin lopussa jos ukkosi on tappiolla niin tolla määrittelet koska se alkaa yrittämään tyrmäystä tai jotain muuta lopetusta,että voittaisi matsin. Mulla on yleensä se 120 sekunnissa joten 2min ennen loppua jos ukko on tappiolla niin yrittää tyrmäystä tai tulee tyrmätyksi ;)
Oho aika paljon. :D Mulla yleensä joku 30-40sec.

No niin, kuuden ukon ensimmäiset matsit ohi, saldo 3 voittoa ja 3 tappiota. Tappiot eivät olleet mikään kauhea yllätys, omaa hölmöyttäni kun koitin tehdä kaikenlaisia erilaisia hahmoja ja ne hölmöt tekeleet tietysti ottivat kuonoon. Yksi asia mikä myös jälkeenpäin hieman kaduttaa on, että en tarkemmin ottanut selvää, että mihin mikäkin fyysinen ominaisuus eniten vaikuttaa... Ei tullut pystykavereille nimittäin laitettua kauheasti pisteitä balanceen ja agilityyn kuitenkaan.

Sali on lähtenyt aikasta hyvin käyntiin, parin päivän aikana kasvanut jo ihan mukavasti tuonne 50 treenaajaan :) Edelleen lisää jengiä kuitenkin kaivataan reilusti, että päästään nopeasti palkkaamaan enemmän ja kovempia koutseja! Eli sinne vaan mukaan treenaamaan Modern Samurais:lle:puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom