MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tein yhden ottelijan tohon käytin kaikki pisteet. Nyt kun koettaa tehdä uutta äijää, niin kaikki siirrettävät pisteet on ihan nollilla. Onko muillakin noin vain olenko :david:

Tein yhden ottelijan tohon käytin kaikki pisteet. Nyt kun koettaa tehdä uutta äijää, niin kaikki siirrettävät pisteet on ihan nollilla. Onko muillakin noin vain olenko :david:

Ei pitäisi olla näin. Saat pisteitä ottelijan iästä riippuen ja jokaiselle ottelijoille omat pisteet. Toisen ottelijan pisteet eivät vaikuta mitenkään.

Laitoin myös sparriaikataulun etusivulle että ei-vipitkin saa ajoitettua sparrit kohdilleen.

Miten tuo siis toimii? tehokkaampaa treenata silloin kun tuo 'sparrisessio' vs. normitreeni.

Mites sit koutsin kanssa treeni vs. esim jooga ja noi muut ilman koutsia suoritettavat?

Ja joo, allianceen liittymiseen tarvi näköjään olla vip.
Onko alliancesta kokreettista hyötyä?

mites, en vaa osaa oikee tota peliä tai siis, en mitn palkkareita oo ostellu enkä mitää en osaa perehtyä suomeks haluun ton peli :D tein vaan yhen ukon, onko se kannattavaa vai iha vitun tyhmää? tai onko mitn väliä... sil recordi 3-0-0 mikä tos on niinkun hyvä recordi? pitäs kait se vippi ostaa jos oikeesti nyt tajuis tosta hevonvittua...

Kiitti savucha vastauksista. Voiko ottelijaa laihduttaa pysyvästi? Ei innostais syöttää minun 206 paunaista pygmiäni 265 paunaisille monstereille :D

Pistäkääs palkkareita ulos niin tulen ostoksille. Ostin jo jotain sekundajauhoa.

Kiitti savucha vastauksista. Voiko ottelijaa laihduttaa pysyvästi? Ei innostais syöttää minun 206 paunaista pygmiäni 265 paunaisille monstereille :D

Pistäkääs palkkareita ulos niin tulen ostoksille. Ostin jo jotain sekundajauhoa.

Huomenna aamulla on jauhot mun kaupassa. Sinne tulee toinen erä parempaa kamaa ensi viikolla. Top mma Nutritions las vegasissa. Mulle tulee myös laihdutukseen auttavaa lisäravinnetta. Sitä sitten vaan naamaan jos näyttää siltä ettei ihan ehdi paino tippua matsiksi. Mulla painaa yksi jannu 208 paunaa ja pudottaa aina painoaan matsiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
La tulee muscle mass lisääjää myös halvalla Tokion Extreme Quality Nutritionssiin. Jos menee kaupaksi niin teen lisää ja pudotan hintaa!

Ku saatte huomenna jauhot myyntiin niin tulen kyllä ostoksille Top mma Nutritionsiin.

Kuulostaa hyvältä! :D
Olen sanonut tämän miljoona kertaa jo,mutta sanon vielä kerran. Kun käytte ahkerasti hakemassa multa noita energy ja stamina tuoteita niin sen jälkeen kun velat ovat poissa saatte tuntuvia alennuksia ja kunnon sponsori sopimuksia. Joten rahat tulevat takaisin teille myöhemmin.

helvetin hieno peli!

ainoa vika vaan on se että pitääkö tässä ny tosiaanki odottaa 3 päivää että saa edes quick fightin.

helvetti ku tääki menee vissiin ihan reaaliajassa.

no ei se mitää. aika hyvin on sisäistetty asioita tässä pelissä.

Joo kyllä erittän upea peli. Saisi aika kyllä mennä hiukan nopeammin kuin reaali ajassa. Vaikka niin kuin jalkapallo manageripelissä Hattrickissä jossa vuodessa on 3 kautta. Ja mun mielestä olis parempi ilman noita mömmöjö mutta pakko niitä on syödä jos aikoo pärjätä. Hyvää on vielä sekin, että pelaajia on noin vähän niin on helpompi päästä huipulle. Taitaa olla aika uus peli?

Uudistuksia tulossa mm. treenien intesiteettiin yms.
Peliä kehitetään koko ajan ja olen puhunut pelin tekijän kanssa aika paljon. Sinäänsä on hyvä,että peli etenee rauhallisesti niin ei mene paljon aikaa koneen edessä istumiseen. Itse rakennan rauhassa omille ukoille uraa ja keskityn treenaamiseen sekä yritän saada mieleiseni vastustajat itselleni. 1-2 matsia/kk on ihan sopiva tahti niin saa hyvin paranneltua noita ukkoja. Kun ottelijoille tulee ikää lisää niin se alkaa näkyä mm. nopeudessa ja muissa aioissa. Mutta jo nyt peli on paras mma aiheinen kliksuttelu peli mitä on tehty.

Ostat esim. http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311 mun liikkeestä huomenna tuotteita jotka parantavat palautumista treeneistä. Voi treenata useammin kuin ilman noita. Huomenna aamulla pitäisi olla saatavilla tuolta mun liikkeestä noita mömmöjä. Mä keskityn energian ja staminaan enemmän ja Extreme Quality Nutritions joka löytyy tokiosta keskittyy lihasten kasvatukseen ;) Eli ostakaa meiltä tuotteenne ja myöhemmin kun ollaan päästy veloista saatte vastapalveluksena kunnon sponssi sopparit.

Kiitos muute sponssista ottelijalle Giuseppe Casey ;)

mites, onkos nuo contractit kuinka kiven alla? kannattaako ottaa esimmäinen jonka saa? kun nyt tarjosivat DIFO:lta viiden matsin sopparia Bob HAMMERTIME Forest:illeni vaikka ei ole edes quick matsia ottanut.ammunko itseäni nyt jotenkin nilkkaan jos sitoudun johonkin rupuhommiin?

mites, onkos nuo contractit kuinka kiven alla? kannattaako ottaa esimmäinen jonka saa? kun nyt tarjosivat DIFO:lta viiden matsin sopparia Bob HAMMERTIME Forest:illeni vaikka ei ole edes quick matsia ottanut.ammunko itseäni nyt jotenkin nilkkaan jos sitoudun johonkin rupuhommiin?

Millaista sopparia tarjoavat?? 5 ottelua ja mitä summia??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom