Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein yhden ottelijan tohon käytin kaikki pisteet. Nyt kun koettaa tehdä uutta äijää, niin kaikki siirrettävät pisteet on ihan nollilla. Onko muillakin noin vain olenko
Ei pitäisi olla näin. Saat pisteitä ottelijan iästä riippuen ja jokaiselle ottelijoille omat pisteet. Toisen ottelijan pisteet eivät vaikuta mitenkään.
Laitoin myös sparriaikataulun etusivulle että ei-vipitkin saa ajoitettua sparrit kohdilleen.
Kiitti savucha vastauksista. Voiko ottelijaa laihduttaa pysyvästi? Ei innostais syöttää minun 206 paunaista pygmiäni 265 paunaisille monstereille :D
Pistäkääs palkkareita ulos niin tulen ostoksille. Ostin jo jotain sekundajauhoa.
Ku saatte huomenna jauhot myyntiin niin tulen kyllä ostoksille Top mma Nutritionsiin.
Ostat esim. http://www.mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311 mun liikkeestä huomenna tuotteita jotka parantavat palautumista treeneistä. Voi treenata useammin kuin ilman noita. Huomenna aamulla pitäisi olla saatavilla tuolta mun liikkeestä noita mömmöjä. Mä keskityn energian ja staminaan enemmän ja Extreme Quality Nutritions joka löytyy tokiosta keskittyy lihasten kasvatukseen ;) Eli ostakaa meiltä tuotteenne ja myöhemmin kun ollaan päästy veloista saatte vastapalveluksena kunnon sponssi sopparit.
Onko noista vaatteista paljonkin hyötyä vai onko vain koristeita?
mites, onkos nuo contractit kuinka kiven alla? kannattaako ottaa esimmäinen jonka saa? kun nyt tarjosivat DIFO:lta viiden matsin sopparia Bob HAMMERTIME Forest:illeni vaikka ei ole edes quick matsia ottanut.ammunko itseäni nyt jotenkin nilkkaan jos sitoudun johonkin rupuhommiin?