MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harmi ku ei näy milloin noi matsit on ? Tai siis QFC matsithan on 3pvän päästä mutta turnaus/liigamatsit. Tosta yhestä omasta fighterista teen kyllä vielä kovan jätkän 2 matsia 2lukkovoittoa :)

Alun jälkeen helpottaa niiden rahojen kanssa. Mun mielestä jopa part time treenaaminen ei ole paha idea heti kättelyssä. Saatte rahaa 200$/vko + energiat pysyy kurissa ja kumminki voi vetää 6 treenii viikossa.

e. Mun salilta tippu yli kymmenen ottelijaa nyt noihin salimaksuihin rrrkele. :D

Huomaa kyllä, että tekee väkisinkin sellaisia noista ottelijoista, minkä tyylisiä arvostaa reaalimaailmassa, eli kovia painijoita, jolla on raskaat kädet:)

Koska tonne Top MMA Nutritioniin tulee lisää stamina mömmöjä? Minä ja veljeni ainakin käytiin molemmat 1 kpl ostamassa näitä vanhoja.

Kun salilla lukee päivät jolloin on sparri treenejä, niin onko ne ainoat päivät kun kannattaa laittaa ottelija sparraamaan? Vai onko ne vain ehdotuksia salin pitäjältä?

Esim. Tokio Shooto salin aikataulu:
Sparring sessions:
Muay Thai: Wednesday PM
Boxing: Friday AM
Wrestling: Monday AM
Submissions: Tuesday PM

millä helvetillä tässä saa firman perustettuu? en oo löytäny mitää nappulaa mistä pääsee perustamaan yritystä... oonko mä vaan vitun tyhmä tai jotain?

jeesikää vähä!

Kun salilla lukee päivät jolloin on sparri treenejä, niin onko ne ainoat päivät kun kannattaa laittaa ottelija sparraamaan? Vai onko ne vain ehdotuksia salin pitäjältä?

Esim. Tokio Shooto salin aikataulu:
Sparring sessions:
Muay Thai: Wednesday PM
Boxing: Friday AM
Wrestling: Monday AM
Submissions: Tuesday PM
http://mmatycoon.info
# Sparring: You NEED fighters to be training at the same time otherwise you will not receive any training. Beyond that, it doesn't matter how many people are training with you. You will rotate with all available training partners during sparring.

Eli sparrauksessa on pakko olla vähintään yksi kaveri mukana. Sparrauksen teho riippuu sparrauskavereiden keskimääräisestä taitotasosta. Kannattavinta olisi siis sparraus parhailla saleilla parhaita ottelijoita vastaan.

Toisaalta koutsauksessa:
The more fighters there are in a slot, the less time the coach will be able to spend with your fighter and the slower your fighter will improve.

Jos pistäisi pari kaveria treenaamaan juuri salin sparraussessioiden aikana, saisi koutsista enemmän irti, kun kaikki olisivat sparraamassa eivätkä näinollen veisi treeniaikaa valmentajalta?

Tuo VIP-mahdollisuus on siitä kiva, ettei se anna kovinkaan suurta kilpailuetua eikä esim. paranna suoraan ottelijoita. Tavalliset kuolevaisetkin voivat siis saada talliinsa maailman parhaan ottelijan.

edit
Voisiko tänne pistää ilmoituksia, että aikooko joku ossalistua mihinkin sparriin. Itse olen jokaisessa vähintään yhdellä ottelijalla.
Kai tuossa voi pistää omatkin äijät sparrimaan keskenään? Toki jos molemmat ovat ihan luokattomia niin ei ehkä se paras vaihtoehto:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisiko tänne pistää ilmoituksia, että aikooko joku ossalistua mihinkin sparriin. Itse olen jokaisessa vähintään yhdellä ottelijalla.

Tokyo Shooton sparriaikataulut on tosiaan ehdotuksia ja tarkotettu pääasiassa ei-vipeille, jotka ei näe salin virallista sparrilistaa. Ei tartte arpoa ja tuolla tapaa saa varmasti porukkaa samoihin sparreihin.

Ja kyllä, kaksi omaa ottelijaa voi laittaa sparraamaan toisiaan.

Nyt kun täällä näyttäis olevan näinkin paljon managereita kehissä ni mulla tuli idea. Kuulostaisko miltä jos tehdään oma organisaatio, johon jokainen tekee yhden tai kaks ottelijaa vaikka omalla nimellään tai nickillä ja sitte turnaukset pystyyn? Katotaan kuka on pakkiksen ultimate manager! :whip: Hmm, toimiskohan tuommonen?

Tuolla foorumilla oli läppää, että jossain vaiheessa sais pyörittää toistakin firmaa. Nyt voi vetää vaan yhtä, koska ainakin ihan alkuvaiheessa kun oli vähemmän porukkaa ni olis pystynyt tekemään monopolin jonnekkin.

Koska tonne Top MMA Nutritioniin tulee lisää stamina mömmöjä? Minä ja veljeni ainakin käytiin molemmat 1 kpl ostamassa näitä vanhoja.

Sunnuntaina tulee uusi lähetys. Jos olisin tiennyt noiden suosion niin olisin tilannut heti aluksi enemmän. Kaikki hyvät aineet meni alle 12h sisällä. Sunnuntaina-maanantaina akselilla tulee 3 tuotetta hyllyyn. Laadultaan tulevat stamina ja energia ravinteet ovat huippuluokkaa.

Joo sama tilanne.

Vielä löytyy muutama quality 100 muscle mass -tabua. Kahden viikon annos 40 $, käykääpäs ostamassa pois. Kolmen päivän päästä tulee sitten 100kpl myyntiin noita!

Nyt kun täällä näyttäis olevan näinkin paljon managereita kehissä ni mulla tuli idea. Kuulostaisko miltä jos tehdään oma organisaatio, johon jokainen tekee yhden tai kaks ottelijaa vaikka omalla nimellään tai nickillä ja sitte turnaukset pystyyn? Katotaan kuka on pakkiksen ultimate manager! :whip: Hmm, toimiskohan tuommonen?

Tuolla foorumilla oli läppää, että jossain vaiheessa sais pyörittää toistakin firmaa. Nyt voi vetää vaan yhtä, koska ainakin ihan alkuvaiheessa kun oli vähemmän porukkaa ni olis pystynyt tekemään monopolin jonnekkin.
Tuo kuulostaisi ihan hyvältä idealta. Mihin kaupunkiin se vaan tehtäisiin? Ilmeisesti jonkun vipin pitäisi se tehdä. Jos kaikki tekisi vielä samaan painoluokkaan? Sitten aika monien kyllä pitäisi luoda ihan uusi ottelija ja itselläni on jo 4 ottelijaa enkä voi vielä ketään poiskaan potkia

Mul on nyt 3 ottelijaa, kaikki Tokiossa ja matsit sovittuna :)
Miten tärkeitä noi palkkarit yms. on tän pelin kannalta?
Onko niitä pakko ostaa jos meinaa pärjätä?

Mulla olis vipit muttei firmaa, voin yöllä töiden jälkeen viritella organisaatioo jos porukalla olis kiinnostusta?

Suositut

Back
Ylös Bottom