Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://mmatycoon.infoKun salilla lukee päivät jolloin on sparri treenejä, niin onko ne ainoat päivät kun kannattaa laittaa ottelija sparraamaan? Vai onko ne vain ehdotuksia salin pitäjältä?
Esim. Tokio Shooto salin aikataulu:
Sparring sessions:
Muay Thai: Wednesday PM
Boxing: Friday AM
Wrestling: Monday AM
Submissions: Tuesday PM
Kai tuossa voi pistää omatkin äijät sparrimaan keskenään? Toki jos molemmat ovat ihan luokattomia niin ei ehkä se paras vaihtoehtoVoisiko tänne pistää ilmoituksia, että aikooko joku ossalistua mihinkin sparriin. Itse olen jokaisessa vähintään yhdellä ottelijalla.
Koska tonne Top MMA Nutritioniin tulee lisää stamina mömmöjä? Minä ja veljeni ainakin käytiin molemmat 1 kpl ostamassa näitä vanhoja.
Tuo kuulostaisi ihan hyvältä idealta. Mihin kaupunkiin se vaan tehtäisiin? Ilmeisesti jonkun vipin pitäisi se tehdä. Jos kaikki tekisi vielä samaan painoluokkaan? Sitten aika monien kyllä pitäisi luoda ihan uusi ottelija ja itselläni on jo 4 ottelijaa enkä voi vielä ketään poiskaan potkiaNyt kun täällä näyttäis olevan näinkin paljon managereita kehissä ni mulla tuli idea. Kuulostaisko miltä jos tehdään oma organisaatio, johon jokainen tekee yhden tai kaks ottelijaa vaikka omalla nimellään tai nickillä ja sitte turnaukset pystyyn? Katotaan kuka on pakkiksen ultimate manager! :whip: Hmm, toimiskohan tuommonen?
Tuolla foorumilla oli läppää, että jossain vaiheessa sais pyörittää toistakin firmaa. Nyt voi vetää vaan yhtä, koska ainakin ihan alkuvaiheessa kun oli vähemmän porukkaa ni olis pystynyt tekemään monopolin jonnekkin.