MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun tyyppi kun veti sub sparria kokoviikon putkeen, niin neljä päivää tarvitsi että sai energiat taas täyteen. Tämä siis Remarkable-- kunnolla. 158+ recovery mömmö oli käytössä. En tiedä sitten kuluttaako sparri enemmän energiaa kuin trainerien kanssa kikkailu.

Miten teette yleensä gameplanit? Katsotte vastustajan taidot ja myös luette vastustajanne ottelut? Myös ajattelette omia taitoja joiden perusteella vastustaja voisi muunnella omaa gameplania?

Todella sekavaa puuhaa :D

Noin se vähän menee. Joillakin mun tyypeillä on kyllä aina suunnilleen sama gameplan.

Miten ootte laittanu sen "follow gameplan/see how it goes", sliderin? Ite jätän aina about 30% äijän omia aivoja käyttöön.

Jeesh.. Eli tuo sekoilu siis kuuluu asiaan. Välillä menee aivot vähän jumiin "jos mun taku on toi niin se varmaan counteraa sen niin, et mun pitää sittenkin laittaa se näin. ei mutta jos..." :)

Tuo 30% vaikuttaa aika paljolta, mutta kokeillaanpa vaikka tän päivän matsissa tota.

Jeesh.. Eli tuo sekoilu siis kuuluu asiaan. Välillä menee aivot vähän jumiin "jos mun taku on toi niin se varmaan counteraa sen niin, et mun pitää sittenkin laittaa se näin. ei mutta jos..." :)

Tuo 30% vaikuttaa aika paljolta, mutta kokeillaanpa vaikka tän päivän matsissa tota.
No mä en itse vie edes noin pitkälle. Ennemminkin teen takut niin että pääsen käyttämään vastustajan heikkouksia ja omia vahvuuksia mahdollisimman paljon hyväksi. Kattelen yleensä jonku ottelun vastustajalta miten menny ja vähän sen mukaan sitte laitan sliderit.

Okei. Näillä ohjeilla pääsee eteenpäin. Olen panostanut selkeästi liian vähän tuohon kuntopuoleen. Tällä hetkellä kaikki ottelijat ovat lepäämässä, mutta kunhan energiaa on riittävästi ja/tai ottelut on käyty, niin laitan kaikki kuntokuurille. Tekisi mieli ostaa oikeudet parille ottelijalle lisää, mutta jos sitä ei nyt kuitenkaan tässä vaiheessa.

Mun tyyppi kun veti sub sparria kokoviikon putkeen, niin neljä päivää tarvitsi että sai energiat taas täyteen. Tämä siis Remarkable-- kunnolla. 158+ recovery mömmö oli käytössä. En tiedä sitten kuluttaako sparri enemmän energiaa kuin trainerien kanssa kikkailu.
Mites sulla nyt noin? Oon yhdellä kaverilla vetänyt superb-kunnolla ja 158+ recovery-mössöllä 9 treeniä aloittaen 100% energioista. Tällä hetkellä yli 90%. Tuo taitaa sisältää 7 koutsattua treeniä ja 2 sparria. Vaikuttaakohan salin kunto noihin mitenkään? Vaiko vain moraaliin?

Mulla on yksi inteligentti kaveri. Voisi koittaa pistää tuolla matsiin vähän enemmän vapauksia.

No ei sunnuntaissa energiat nouse kun 6%. Pitäis lopettaa 94% lauantain iltatreenin jälkeen että olis mahdollista treenata 12 treeniä viikkoon eikä ikinä pitäis väli lepoja. Tällä viikolla 8 sub sparria takana, 98% lähdettiin, nyt on 90% energiat. Keskiviikosta lähtien ollut 159+ recovery mömmö ollu käytössä. Salin varusteiden kunto(equipment), vaikutti johonki reeneihin. Puhtaus ja varusteet on ollu kyllä tapissa koko ajan.

20 sub sparria takana tällä kaverilla, alotti BJJ wonderful--, ja nyt on wonderful++.

Tuo 98 -> 90 kuulostaa jo ihan fiksulta.

Energiahan nousee nopeammin mitä alempana se on esim. 96 %:ssa tuo voi nousta kenties vain jotain 2-3%, kun taas 70%:ssa voi tuo nousu olla lähempänä 5-6%. Eli jos 100% energioista lähdetään treenaamaan täyttä viikkoa, syntyy jonkinlainen dynaaminen energiatasapaino, jossa treenistä aiheutunut hävikki saadaan takaisin sunnuntaina. Tämän energiatason suuruuteen vaikuttaa toki kunto, mössöt ym. Onkohan joku laskenut noita :)

90% energiat, niin levossa nousee 3%. 80% puolella energiat nousee 4%. 70% niin nousee 5%. Sen alempaa en just nyt näe, mutta luultavasti joka kymmenellä kun mennään alaspäin nousee yhden enemmän.

Itse haluan pitää kaverit tuolla yli 90%, niin joudun tyytymään siihen 3% nousuun. Tiedä sitten olisiko viisaampaa treenata alemmilla energioilla niin sais ehkä enemmän treenejä viikkoon. Tai sit vaan pumppaa ton conditionin eliteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jossain mietiskeltiin vaikuttaako Muay Thai potkujen väistelemiseen enemmän kuin boksailu. Eli jos omaan omalla ottelijallani useless MT:n ja Wonderful boksailun ja striking defencen, paranisiko potkujenväistelyni huomattavasti Muay Thaita treenattuani?

Jossain mietiskeltiin vaikuttaako Muay Thai potkujen väistelemiseen enemmän kuin boksailu. Eli jos omaan omalla ottelijallani useless MT:n ja Wonderful boksailun ja striking defencen, paranisiko potkujenväistelyni huomattavasti Muay Thaita treenattuani?

Todennäköisesti. Lisäksi uskoisin, että MT tukee myös boksausta. Eli jos sulla on esim. competent boksaus ja mediocre MT niin se on parempi kuin pelkkä comp.box. strikesin kannalta. Vähän sama juttu kuin paini ja bjj tukee hiukkasen toisiaan.

Todennäköisesti. Lisäksi uskoisin, että MT tukee myös boksausta. Eli jos sulla on esim. competent boksaus ja mediocre MT niin se on parempi kuin pelkkä comp.box. strikesin kannalta. Vähän sama juttu kuin paini ja bjj tukee hiukkasen toisiaan.
Juu, kyllähän tuo jonkin verran auttaa. Mietin vain auttaisiko esim. 100 MT ja 100 striking defence enemmän potkuihin kuin 100 boxing ja 100 striking defence. Että tajuaisiko peli tuollaista ottaa huomioon.

No voi maksullinen nainen. Huomasin tuossa justiinsa, että nuo erilaiset lisäravinteet täytyy klikata käyttöön erikseen. Tähän mennessä olen vain ostanut noita ja kuvitellut niiden tulevan käyttöön automaattisesti. Aina oppii jotain uutta...

Pakko vähän laittaa laittaa noista soppareista. Mun ukon Cormac McCarthyn soppari meni loppuun, mikä oli hyvä, sillä se oli aika kevyt ja ukon rahat oli lopussa. No tarjouksien jälkeen tein vanhan orgin kanssa sopparin 6000/1500/3500. No sitten kävikin niin, että Cormac ehti ottaa vain yhden matsin orgissa ennenkuin se menikin yllättäen nurin. Sattui voittamaan sen matsin, joten sai siis tavallaan 11t siitä yhdestä matsista. Samana päivänä tuli sitten toisesta orgista tarjous 15000-1500-3000, jonka tietysti hyväksyin, sillä org oli samasta kaupungista. No nyt on sitten ukolla katetta tilillään.. lol

Pakko vähän laittaa laittaa noista soppareista. Mun ukon Cormac McCarthyn soppari meni loppuun, mikä oli hyvä, sillä se oli aika kevyt ja ukon rahat oli lopussa. No tarjouksien jälkeen tein vanhan orgin kanssa sopparin 6000/1500/3500. No sitten kävikin niin, että Cormac ehti ottaa vain yhden matsin orgissa ennenkuin se menikin yllättäen nurin. Sattui voittamaan sen matsin, joten sai siis tavallaan 11t siitä yhdestä matsista. Samana päivänä tuli sitten toisesta orgista tarjous 15000-1500-3000, jonka tietysti hyväksyin, sillä org oli samasta kaupungista. No nyt on sitten ukolla katetta tilillään.. lol
Minkäslaisia diilejä muilla? Mulla yks ottelija (Taka Gominori) teki CFC:n kanssa 14000/8000/10000 diilin. Ekassa matsissa tuli kuokkaan, mutta tokan voitin. :E

Mun suosittu 5-2 ottelijani saa omassa orgissa 500$ :)
http://mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=11202
Voisin antaa noille vaikka sen 1$, kun mieluummin pitää niitä masseja managerilla.

Eikä ole vielä tarvinnut maksaa 2000$ enempää. Ehkä mun ottelijat eivät vaan osaa pyytää ;)

Esim. tämä 6-1 ottelija on 1500-1000-1500 palkalla liikenteessä ;) Nooh, saahan tuo vähän enempi kun sopimus loppuu.
http://mmatycoon.com/fighterprofilepublic.php?FID=16098

Suurin sopimus jonkun toisen leivissä on 1500-1500-1500.

Back
Ylös Bottom