Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etusivulla on vasemmalla kohta Contact Us. Ennen kuin olet kirjautunut sisään.Eilen loin tunnarit ja nyt mennyt koko iltapäivä opetellessa
Tilasin VIP:it aamulla, muttei vieläkään päivittynyt...mihis kannattais laittaa viestiä?
Palkkasin uuden double elite valmentajan Las Vegasiin salille nimeltä Dream Team Vegas. Hinta on veilä toistaiseksi 100$ per viikko. Nyt ajattelin tiputella porukkamäärää ja nostaa vähän hintaa, mutta se ei ole kirkossa kuulutettua joten don't hold your breath. Se tulee tapahtumaan aikaisintaan kuukauden päästä kun näen miten noi tuotot tuolta pakkasen puolelta nousee kun nyt jo mennään vähän siinä ja siinä kannattaako.
Mutta tervetuloa treenaamaan halvalle ja teoriassa hyvälle salille.
Noh, kovin koitin pitää tuon BJJ:n sinisellä vyöllä, mutta GnP-treeneissä hinkkautti sen viimeisen hitusen ja violetti putkahti kulman takaa
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=18488
Pelottaa tuo harjoittelumuutos. Toki ihan aiheellinen.
Olen tehnyt pari MT-spesialistia. Toisella superb ja toisella wonderful. MT näyttäis muuten oikein kivalta, mutta vaikuttaa niin moneen eri alueeseen, että noista tulee melkein väkisinkin sellaisia joka paikan höyliä. Nyrkkeilijästä saa kovan tekijän, kun panostaa lyönteihin ja väistöihin unohtamatta täysin clinchiä. MT-ottelijan erikoisuuksiin taas kuuluu lyönnit, potkut, polvet, kyynärpäät, clinchi ja väistöt.Hyvältä näyttää kyllä, jännä miten itsekkin tulee dissattua tuota MT:ta.
Noh, lyhyt vastaus: kun he ovat valmiita.mites usein ottelette uusilla ukoilla?
Mä testaan jo vähä aiemmin et onko kaverista mihinkään ja sit jatkan treenaamista. Pikkasen saattais kynsii ku pariki noista olis täysii säkkei. :E4 uusinta ukkoo, 2kk ottelematta...
Juu, sama. Ei se yksi häviökään siellä mitään loppujen lopuksi paina. Pieni hinta siitä, että näkee onko ottelijasta ylipäätään mihinkään. Toki esim. Ilari Hurmalla nuo QFC-vastukset ovat olleet sellaisia säkkejä, ettei kaverin kykyjä ole pahemmin päässyt testaamaan Kahdessa viimisessä matsissa kaksi lyöntiä ja yksi sarja. Noh, osaapahan ainakin tyrmätä immeisiä.Mä testaan jo vähä aiemmin et onko kaverista mihinkään ja sit jatkan treenaamista. Pikkasen saattais kynsii ku pariki noista olis täysii säkkei. :E
http://mmatycoon.info/index.php?title=Fighter_skillsMulla on ottelija joka pärjää ihmeen hyvin matossa vaikka statistiikan mukaan pitäis tulla lukotetuksi helposti. Mikähän hidden skill tuossa on takana? Tuli tossa mieleen että kuinkahan hyvä BJJ kaveri tosta oikein tulisi mattomiehen statseilla =)
Joo mua mietityttää kans yks mun ottelija jolle luulin tekeväni kovat BJJ skilssit mattoon, mutta silti neljä voittoa tullu TKO (strikes) eli matosta poundaamalla. :DMulla on ottelija joka pärjää ihmeen hyvin matossa vaikka statistiikan mukaan pitäis tulla lukotetuksi helposti. Mikähän hidden skill tuossa on takana? Tuli tossa mieleen että kuinkahan hyvä BJJ kaveri tosta oikein tulisi mattomiehen statseilla =)