MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen loin tunnarit ja nyt mennyt koko iltapäivä opetellessa :)
Tilasin VIP:it aamulla, muttei vieläkään päivittynyt...mihis kannattais laittaa viestiä?

Eilen loin tunnarit ja nyt mennyt koko iltapäivä opetellessa :)
Tilasin VIP:it aamulla, muttei vieläkään päivittynyt...mihis kannattais laittaa viestiä?
Etusivulla on vasemmalla kohta Contact Us. Ennen kuin olet kirjautunut sisään.

Tullut näemmä tehtyä vähän enempi iskijäpainotteisempia ottelijoita :P
Wins
16 (T)KOs (72.73%)
1 Subs (4.55%)
5 Decisions (22.73%)

Palkkasin uuden double elite valmentajan Las Vegasiin salille nimeltä Dream Team Vegas. Hinta on veilä toistaiseksi 100$ per viikko. Nyt ajattelin tiputella porukkamäärää ja nostaa vähän hintaa, mutta se ei ole kirkossa kuulutettua joten don't hold your breath. Se tulee tapahtumaan aikaisintaan kuukauden päästä kun näen miten noi tuotot tuolta pakkasen puolelta nousee kun nyt jo mennään vähän siinä ja siinä kannattaako.

Mutta tervetuloa treenaamaan halvalle ja teoriassa hyvälle salille.

Oli mukava saada viime viikonloppuna eka mestaruusvyö. Tervetuloa konfliktiin Los Angelesiin haastaa 185:n mestaria Loren Lorenzoa.

ja muutenkin toi organisaatio on hyvä aloittelevalle ottelijalle. Ei tuu heti vastaan loppuun tuunattu cardiohirmu megaskilleillä. Omistaja on kans reilu ja toteuttaa toiveita.

Viimeksi muokattu:
Palkkasin uuden double elite valmentajan Las Vegasiin salille nimeltä Dream Team Vegas. Hinta on veilä toistaiseksi 100$ per viikko. Nyt ajattelin tiputella porukkamäärää ja nostaa vähän hintaa, mutta se ei ole kirkossa kuulutettua joten don't hold your breath. Se tulee tapahtumaan aikaisintaan kuukauden päästä kun näen miten noi tuotot tuolta pakkasen puolelta nousee kun nyt jo mennään vähän siinä ja siinä kannattaako.

Mutta tervetuloa treenaamaan halvalle ja teoriassa hyvälle salille.

täytyy tulla tukemaan omilla ottelioilla sun salia :puntti:

Hyvältä näyttää kyllä, jännä miten itsekkin tulee dissattua tuota MT:ta.
Olen tehnyt pari MT-spesialistia. Toisella superb ja toisella wonderful. MT näyttäis muuten oikein kivalta, mutta vaikuttaa niin moneen eri alueeseen, että noista tulee melkein väkisinkin sellaisia joka paikan höyliä. Nyrkkeilijästä saa kovan tekijän, kun panostaa lyönteihin ja väistöihin unohtamatta täysin clinchiä. MT-ottelijan erikoisuuksiin taas kuuluu lyönnit, potkut, polvet, kyynärpäät, clinchi ja väistöt.

Kuitenkin 100 punches luultavasti pieksee 50 punches ja 50 kicks. Entä 100 punches -nyrkkeilijä ja 100 kicks -MT-sälli.

Toisaalta alkoihan tuo MT-äijän urakin suht nousujohtoisesti ;)
http://www.mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=57049

Toki nyrkkelijälupauskin kylvää kauhua QFC-matseissa.
http://www.mmatycoon.com/fighterprofilemanager.php?FID=25500

Ekat matsit oli tänään...neljä voittoa, yks tappio, eli ihan kivasti alko :)
Nyt vaan treeniä alle ja oottelemaan uusia matseja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mites usein ottelette uusilla ukoilla?
Noh, lyhyt vastaus: kun he ovat valmiita.

Esim. tehdessäni suht simppeliä nyrkkeilijää, piti minun vain huolehtia, että kaveri sai kunnon, strenan ja painin sen verta kuntoon, että tämän takedown defencestä oli jotain hyötyä.

Painijalupaukselleni olen vääntänyt BJJ:n kuosiin, jottei heti joudu lukotetuksi ja nyrkkeilyn sen verta kondikseen, jottei heti tyrmätä. jne.

Mä testaan jo vähä aiemmin et onko kaverista mihinkään ja sit jatkan treenaamista. Pikkasen saattais kynsii ku pariki noista olis täysii säkkei. :E
Juu, sama. Ei se yksi häviökään siellä mitään loppujen lopuksi paina. Pieni hinta siitä, että näkee onko ottelijasta ylipäätään mihinkään. Toki esim. Ilari Hurmalla nuo QFC-vastukset ovat olleet sellaisia säkkejä, ettei kaverin kykyjä ole pahemmin päässyt testaamaan :) Kahdessa viimisessä matsissa kaksi lyöntiä ja yksi sarja. Noh, osaapahan ainakin tyrmätä immeisiä.

edit. Jänskiä myös nuo voittotapojen suhteet ihan manageritasollakin. Esim. miulla 17 tyrmäystä ja 1 subi ja Huimahuimalla 5 tyrmäystä ja 19 subia.

Mikä hidden skill

Mulla on ottelija joka pärjää ihmeen hyvin matossa vaikka statistiikan mukaan pitäis tulla lukotetuksi helposti. Mikähän hidden skill tuossa on takana? Tuli tossa mieleen että kuinkahan hyvä BJJ kaveri tosta oikein tulisi mattomiehen statseilla =)

Mulla on ottelija joka pärjää ihmeen hyvin matossa vaikka statistiikan mukaan pitäis tulla lukotetuksi helposti. Mikähän hidden skill tuossa on takana? Tuli tossa mieleen että kuinkahan hyvä BJJ kaveri tosta oikein tulisi mattomiehen statseilla =)
http://mmatycoon.info/index.php?title=Fighter_skills
Kyllähän nuo kaikki vähän vaikuttavat esim. big heart ja self confidence ja intelligence/experience voisivat olla syinä.

Toki näkyvistä vaikuttavatkin sitten mattotaitojen lisäksi fyysiset ominaisuudet ja ottelijan koko. Ja tietysti vastustajan taidot :)

Joo mua mietityttää kans yks mun ottelija jolle luulin tekeväni kovat BJJ skilssit mattoon, mutta silti neljä voittoa tullu TKO (strikes) eli matosta poundaamalla. :D

Kyllä nuo piiloskillssit vaikuttavat yllättävän paljon, joten kannattaa laittaa ne ukot ottamaan aika aikaisessa vaiheessa ihan kunnon otteluita.

Mulla oli yksi ukko, joka kehittyi todella nopeasti, mutta jostain syystä se ei vaan pystynyt voittamaan otteluita millään. Siis se vaan hävisi ekassa erässä paljon (paperilla) huonommille ottelijoille pariin minuuttiin vaikka mitä yritti laittaa takuiksi. Pitkään jaksoin yrittää sen kanssa, kun ukko kuitenkin sai niitä poppeja, mutta sitten se oli vaan lopulta pakko laittaa Bahamalle..

On mulla päinvastaisiakin esimerkkejä. Esim. yksi nappasi triangelin purppurasta ekassa matsissaan, vaikka oli sininen(feeble) ja subit woeful..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom