MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkäslaisia diilejä muilla? Mulla yks ottelija (Taka Gominori) teki CFC:n kanssa 14000/8000/10000 diilin. Ekassa matsissa tuli kuokkaan, mutta tokan voitin. :E

Joo. Minäkin olen saanut Kanadasta (ei tosin CFC:Ltä) yli 10t allekirjoituspalkkioita, joista paikan muutokseen menisi siis 10t, mutta tuo 8t/10t matseista on kyllä todella kova! CFC taitaa tosin olla sellainen org ettei siellä säkkejä taida tulla vastaan ollenkaan..

Mitähän Pride maksaa ottelijoilleen? Mulla olisi kohta vapautumassa hyvä ottelija (7-1 recordi, Tokion rank.3 ja PFL:n champ) Tokiosta, kun tuo vanha org näyttäisi menevän nurin. Chokeen ei voi mennä, sillä siellä on toinen saman sarjan ottelija (Tokion rank.6).. Mitäs Hugsy maksaisi? Voisin vaikka antaa ukon tulla yhden ottelun verran matsaamaan puoli-ilmaiseksi, jos saisit vaikka vähän lisää hypeä johonkin iltamaan. Olisi tosin mun ukko tietty 7-2 sen jälkeen..

Heh, ei ole Hugsylla ihan tuollaisia summia. Noita 2000-3000 areenoita vasta täytellyt voittojen pyöriessä siellä 30-50k per ilta. Olen koittanut tässä viime aikoina palkata vähän nimekkäämpiäkin ottelijoita, jotta pääsisi joskus tuonne 7000 liigaan. Toki vasta 10. event ensi lauantaina, joten vauhti ihan kohdillaan. Event rating jotain 80-90 tasoa, joten tasoa pitäisi kyllä parantaa. Tasoa saa rahalla ja rahaa vaivalla, jota ei aina jaksa kuluttaa tuohon :) Noihin vaikuttaisi varmaan enemmän sellaisten suht kovien, muutamien tuhansien dollarien ottelijoiden hankinta. Toki jos tänne haluaa tulla ottamaan kovemmatkin matsia niin siitä vaan jos ei viisinumeroisia soppareita odota :)

Sama se voittaisiko ottelijasi vai ei. Saman verran hypeä siitä eventtiin tulee. Toki jos haluaa yksittäisille ottelijoille hypeä niin on eri asia.

Mitähän Pride maksaa ottelijoilleen?...
Se Priden pyörittäjän managerin tilillä on tällä hetkellä yli 4m$. En sitte tiiä pitääkö kaikkea rahaa siinä vai onko vielä lisää pätäkkää organisaation tilillä, mutta onhan toi jo hemmetisti.

Just tää mun ottelija Gominori aloitti uransa Pridessä. Tuli siellä sellanen fiilis että tää vetäjä on vähä tylsä tapaus. Se yritti vääntää (kun gominori oli 5-1) jotain 300/300/300 diilejä mun kanssa. Sitte tehtiin joku ihan ok soppari muutamaan matsiin. Sen jälkeen pamahti CFC:ltä tuo tarjous ja sanoin Priden vetäjälle että jään pienemmälläki sopparilla tokioon jos tarjoaa ni se vastas viestissä "go to CFC". Ei enempää eikä vähempää. Eikä siis muutenkaan ollu koskaan mikään supliikein tapaus. Paska maku jäi ja pakko sanoa että kyllä kelpaa olla CFC:ssä. ;D

Se Priden pyörittäjän managerin tilillä on tällä hetkellä yli 4m$. En sitte tiiä pitääkö kaikkea rahaa siinä vai onko vielä lisää pätäkkää organisaation tilillä, mutta onhan toi jo hemmetisti.

Just tää mun ottelija Gominori aloitti uransa Pridessä. Tuli siellä sellanen fiilis että tää vetäjä on vähä tylsä tapaus. Se yritti vääntää (kun gominori oli 5-1) jotain 300/300/300 diilejä mun kanssa. Sitte tehtiin joku ihan ok soppari muutamaan matsiin. Sen jälkeen pamahti CFC:ltä tuo tarjous ja sanoin Priden vetäjälle että jään pienemmälläki sopparilla tokioon jos tarjoaa ni se vastas viestissä "go to CFC". Ei enempää eikä vähempää. Eikä siis muutenkaan ollu koskaan mikään supliikein tapaus. Paska maku jäi ja pakko sanoa että kyllä kelpaa olla CFC:ssä. ;D

Ok. Taidan todellakin jättää sen Priden väliin. Itseasissa nyt tulikin mieleen, että tämä mun ukko Lalli Koylio ottelikin ihan uransa alussa yhden matsin Pridessa. Taisi olla toinen matsi koko uralla. Hävisi sen paremmalle ukolle ja tämä orgin omistaja sitten pisti mun ukon ulos, vaikka sopparia olisi ollut jäljellä. Se on vieläkin se ainoa tappio recordissa. Ihme spede. Mitä se niillä miljoonilla oikein tekee siellä tilillään? Pelaa High and Low:ta ja Lottoa vai?

Joo tuo Priden omistaja heitti mulle aikoinaan sopparin jossa oli viesti "welcome to pride" ja sopparin arvo oli 150/150/150. Pihi mies :D Olen toki minäkin,mutta mulla ei olekkaan miljoonia firman tilillä.

No voi maksullinen nainen. Huomasin tuossa justiinsa, että nuo erilaiset lisäravinteet täytyy klikata käyttöön erikseen. Tähän mennessä olen vain ostanut noita ja kuvitellut niiden tulevan käyttöön automaattisesti. Aina oppii jotain uutta...

FFFFFFFFuuuuuuuuuu.jpg

Me too:itku:

Sparri tosiaan kuluttaa ainakin tuplasti enemmän energiaa koutsaukseen verrattuna. Kahdesta superb-kunnolla ja samoilla mössöillä varustetuista ottelijoista sparraaja on menettänyt viikon aikana lähes n. 10% ja valmentajan opissa reenannut vain 4-5%. En sen tarkemmin noita aloitusenenergioita seuraillut.

Saattaa tulla pieniä eturistiriitoja omassa organisaatiossa, kun omat ottelijat lähestyvät kärkikastia :) Pitää tehdä nuo uudet ottelijat aina omista ottelijoista mahd. tyhjiin sarjoihin.

edit. Huu. Buukkasin 7000 katsojaa vetävän Saku Domen 31.10. Nyt jänskää :) Pitää valita kovia ottelijoita tuonne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aijoo. Unohtui tuhlata tuon Jukko Tupolan rahat.

Ootteko kuinka levelillä tämän treenimuutoksen kanssa mitä tuolla nyt puidaan? Mä ymmärsin, että treeniä tullaan pikkasen twiikkaamaan niin, että yksipuolinen jatkuva treenaaminen ei ole enään niin tehokasta tai sitte syö ottelijan moraalia. Tästähän tuli huolellinen soppa tosiaan tuolla foorumilla.

Itse pidän muutosta hyvänä ja loogisena. Tarkoitushan on vähän tasoittaa tuota sparrin "hyväkskäyttöä". Muutos pätee myös yksittäisen skillin treenaamisessa. Esim. kun kaveri treenaa 50 kertaa putkeen circuittia ni ei voi olettaa, että ensimmäinen ja 50. treeni kehittää yhtä paljon eiks ni? Jengi menny suht pähkinöik tästä, mutta ite todellaki diggaan muutoksesta. Tulee syvyyttä treenaamiseen ja puhtaat sparrisalit/ottelijat ei enään kannata. :hyvä:

Muutos tulee kai ensviikolla tai n viikon päästä voimaan. Tällä hetkellä Tokyo Shootfighterssillä paikkoja vielä vapaana eli jos jollain on tokiossa sparrisalilla jamppoja ni varatkaa nopeesti mestat mun salilta ennen ku menee. ;)

Ai se tulee jo ens viikolla?

Muutos sinäänsä vaikuttaa hyvältä joo, kuhan itse sparrauksesta saatavaa hyötyä ei oo alennettu. Tää vaan tarkottaa sitä että täytyy pitää monipuolista treeniä, no problem.

Uuden ottelijan aloituksen cardio ja weights rumba vaan tulee pitkittymään pahasti. Voin vaan peloissani kuvitella montako kuukautta menee saada conditioning ylös jos sitä ei oo järkevää reenata kun pari kertaa viikossa.

Kylhän tuo hieman. Joku 50 pojoa saanut sparrata, että joku sekundääritaito nousisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom