Mä olen laittanut suoraan viestiä puljujen omistajille. Id-numeroa mukaan niin eiköhän sieltä jotain vastausta tule....
Oolrait, kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen laittanut suoraan viestiä puljujen omistajille. Id-numeroa mukaan niin eiköhän sieltä jotain vastausta tule....
Organisaation omistaja ruksii ottelijoiden QFC-oikat sopimuksen teon jälkeen. Pistä viestiä siihen suuntaan.Joo täytyy opiskella lisää tätä peliä, kahtelen nyt kuinka saan matseja kun seuraava on vasta 10.10 ja käsitin että organisaatio sallisi QFC:t mutta aina kun yritän sellaista buukata niin lukee vaan että sinulla ei ole ottelijoita jotka voisivat osallistua...
Mitenhän mä oon ollu näin yössä tämän kanssa. Eihän toi stamina oikeestaan jeesaa ku condition treenejä tosiaan. :jahas:Testaappa enemmin tukottaa ottelijalle parhaita staminamömmöjä ku sullaki noi cardiot on noin hyvässä kuosissa. Snap, crackle ja POP ku rupee hitaammallaki oppijalla skillit nousee.
Organisaation omistaja ruksii ottelijoiden QFC-oikat sopimuksen teon jälkeen. Pistä viestiä siihen suuntaan.
Onko mahdollista järkätä matsia omien ukkojen välillä?
Nuo näkyivät jossain mmatycoon.infossa. Ruskea taisi olla remarkable jotain eli 100 tahi yli. Oikeastaanhan todella kova violetti voi olla pelissä kovempi valtti kuin huono ruskea Saattaa vaikuttaa vastustajien takuihin.Mikäs BJJ:n tarttee olla, että saa brown beltin?
Mulla on pari ottelijaa, joilla molemmilla on purple belt ja BJJ = Superb.
Ja jos jollain on kiinnostusta ja taitoa (purple-brown belt..) sparrailla BJJ:tä Tokiossa tai Las Vegasissa ni ei muutaku viestiä tähän suuntaan! Nimi myös pelissä: Mikko0o
Kyllä ne käsittääkseni ovat kosmetiikkaa. En ole ainakaan mistään lukenut, että noista mitään saisi. Onhan se komiannäköistä. Sama kuin noissa muissa popeissa, kiva katsoa, kun taidot nousevat tietyn rajan yliMutta tuleekos noihin BJJ taitoihin "extra" boosti, kun siirtyy vöissä ylös päin. Vai onko nuo vyöt pelkkää kosmetiikkaa?
Ei se peli-engine sitä vyön väriä katso. En ole satavarma mutta mun mielestä se että skilli poppaa esim strong++ -> superb-- ei muuta asiaa sen kummemmin ku nousis skilli vaikka mediocre+ -> mediocre++. Eli siis tuo että nimike vaihtuu ei muuta asiaa sen kummemin kun näyttää kivemmalta. Peraatteessahan noi on kaikki numeroita vaan, joita se engine sitten laskee.Mutta tuleekos noihin BJJ taitoihin "extra" boosti, kun siirtyy vöissä ylös päin. Vai onko nuo vyöt pelkkää kosmetiikkaa?
Thanks, eli en ole kaukana siitä.. En arvannutkaan että ne löytyis tuolta, koska toisella sivulla lukee: "I'm not going to give away at what point your fighter will pop between levels, so you'll just have to figure it out for yourself. The only clue is that it is non-linear. " http://www.mmatycoon.info/index.php?title=Skill_valuesNuo näkyivät jossain mmatycoon.infossa. Ruskea taisi olla remarkable jotain eli 100 tahi yli. Oikeastaanhan todella kova violetti voi olla pelissä kovempi valtti kuin huono ruskea Saattaa vaikuttaa vastustajien takuihin.
edit. Tuossahan nuo:
http://mmatycoon.info/index.php?title=BJJ_Belts
Condition ja Strength nousevat niin nopiaa mömmöillä, että uutta ottelijaa tehdessä kannattaa jättää nuo aika minimiin. Uutta tehdessä pistän strenan 1 ja conditioningin johki ~20, jotta voi edes aloittaa sen cardio-treenin. Circuit Training harjoittaa kaikkia fyysisiä ominaisuuksia, joten on cardioon vähän kehno.Nyt olisi pieni neuvonta poikaa. Olen tähän asti tehnyt ukkoja ihan perstuntumalta ja kolme hyvää onkin onnistunut. Tai siis ainakin kelpoa. Mutta nyt täällä sitten kerrotaankin, että tuolla conditionilla olisi noinkin suuri vaikutus harjoittelussa.
Eli mille tasolle condition kannattaa treenata? Onko valmentajan opastuksessa tehty circuit training paras, vai ihan vain cardio ilman valmentajaa?
Auttaako mömmöt myös oppimisen nopeudessa, vai ainoastaan energian kulutuksessa? Eli auttaako tuo stamina kuntoa paranemaan nopeammin?
Montako kertaa täytyy harjoitella, että havaittavaa vaikutusta syntyy?
Jos näihin saisi vastauksia, niin pommitan lisäkysymyksillä jatkossa.
MMATycoonin omalta foorumilta olen lueskellut, että noin superb tai remarkable tasolla voi vetää viikon kaikki treenit ja energia tasot palautuu sunnuntain aikana kunhan käyttää hyvää palkkaria. Pelkkä cardio on paras kunnon kohottamiseen. Circuit training treenaa kaikkia fyysisiä ominaisuuksia agility, strength, conditioning, jne.Nyt olisi pieni neuvonta poikaa. Olen tähän asti tehnyt ukkoja ihan perstuntumalta ja kolme hyvää onkin onnistunut. Tai siis ainakin kelpoa. Mutta nyt täällä sitten kerrotaankin, että tuolla conditionilla olisi noinkin suuri vaikutus harjoittelussa.
Eli mille tasolle condition kannattaa treenata? Onko valmentajan opastuksessa tehty circuit training paras, vai ihan vain cardio ilman valmentajaa?
Stamina mömmöillä stamina kehittyy nopeammin. Itse olen huomannut huomattivia eroja staminan kehittymisessä, jos niitä ei käytä.Auttaako mömmöt myös oppimisen nopeudessa, vai ainoastaan energian kulutuksessa? Eli auttaako tuo stamina kuntoa paranemaan nopeammin?
Montako kertaa täytyy harjoitella, että havaittavaa vaikutusta syntyy?
Jos näihin saisi vastauksia, niin pommitan lisäkysymyksillä jatkossa.