MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo täytyy opiskella lisää tätä peliä, kahtelen nyt kuinka saan matseja kun seuraava on vasta 10.10 ja käsitin että organisaatio sallisi QFC:t mutta aina kun yritän sellaista buukata niin lukee vaan että sinulla ei ole ottelijoita jotka voisivat osallistua...

Joo täytyy opiskella lisää tätä peliä, kahtelen nyt kuinka saan matseja kun seuraava on vasta 10.10 ja käsitin että organisaatio sallisi QFC:t mutta aina kun yritän sellaista buukata niin lukee vaan että sinulla ei ole ottelijoita jotka voisivat osallistua...
Organisaation omistaja ruksii ottelijoiden QFC-oikat sopimuksen teon jälkeen. Pistä viestiä siihen suuntaan.

Testaappa enemmin tukottaa ottelijalle parhaita staminamömmöjä ku sullaki noi cardiot on noin hyvässä kuosissa. Snap, crackle ja POP ku rupee hitaammallaki oppijalla skillit nousee. :eek:
Mitenhän mä oon ollu näin yössä tämän kanssa. Eihän toi stamina oikeestaan jeesaa ku condition treenejä tosiaan. :jahas:

Mikäs BJJ:n tarttee olla, että saa brown beltin?
Mulla on pari ottelijaa, joilla molemmilla on purple belt ja BJJ = Superb.
Ja jos jollain on kiinnostusta ja taitoa (purple-brown belt..) sparrailla BJJ:tä Tokiossa tai Las Vegasissa ni ei muutaku viestiä tähän suuntaan! Nimi myös pelissä: Mikko0o

Mikäs BJJ:n tarttee olla, että saa brown beltin?
Mulla on pari ottelijaa, joilla molemmilla on purple belt ja BJJ = Superb.
Ja jos jollain on kiinnostusta ja taitoa (purple-brown belt..) sparrailla BJJ:tä Tokiossa tai Las Vegasissa ni ei muutaku viestiä tähän suuntaan! Nimi myös pelissä: Mikko0o
Nuo näkyivät jossain mmatycoon.infossa. Ruskea taisi olla remarkable jotain eli 100 tahi yli. Oikeastaanhan todella kova violetti voi olla pelissä kovempi valtti kuin huono ruskea :) Saattaa vaikuttaa vastustajien takuihin.

edit. Tuossahan nuo:
http://mmatycoon.info/index.php?title=BJJ_Belts

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta tuleekos noihin BJJ taitoihin "extra" boosti, kun siirtyy vöissä ylös päin. Vai onko nuo vyöt pelkkää kosmetiikkaa?
Kyllä ne käsittääkseni ovat kosmetiikkaa. En ole ainakaan mistään lukenut, että noista mitään saisi. Onhan se komiannäköistä. Sama kuin noissa muissa popeissa, kiva katsoa, kun taidot nousevat tietyn rajan yli :)

Mutta tuleekos noihin BJJ taitoihin "extra" boosti, kun siirtyy vöissä ylös päin. Vai onko nuo vyöt pelkkää kosmetiikkaa?
Ei se peli-engine sitä vyön väriä katso. En ole satavarma mutta mun mielestä se että skilli poppaa esim strong++ -> superb-- ei muuta asiaa sen kummemmin ku nousis skilli vaikka mediocre+ -> mediocre++. Eli siis tuo että nimike vaihtuu ei muuta asiaa sen kummemin kun näyttää kivemmalta. Peraatteessahan noi on kaikki numeroita vaan, joita se engine sitten laskee.

Nuo näkyivät jossain mmatycoon.infossa. Ruskea taisi olla remarkable jotain eli 100 tahi yli. Oikeastaanhan todella kova violetti voi olla pelissä kovempi valtti kuin huono ruskea :) Saattaa vaikuttaa vastustajien takuihin.

edit. Tuossahan nuo:
http://mmatycoon.info/index.php?title=BJJ_Belts
Thanks, eli en ole kaukana siitä.. En arvannutkaan että ne löytyis tuolta, koska toisella sivulla lukee: "I'm not going to give away at what point your fighter will pop between levels, so you'll just have to figure it out for yourself. The only clue is that it is non-linear. " http://www.mmatycoon.info/index.php?title=Skill_values

No onkost siinä sitten mitääään järkeä sparrata grapplingia jos ei siitä kerta ole mitään muuta hyötyä kun erivärinen vyö? Onko sama juttu myös boxingin, mt:n ja wrestlingin kanssa? => sparrailu on muuten turhaa paitsi, että skillien arvot näyttävät kovemmilta kuin ovatkaan?

Nyt olisi pieni neuvonta poikaa. Olen tähän asti tehnyt ukkoja ihan perstuntumalta ja kolme hyvää onkin onnistunut. Tai siis ainakin kelpoa. Mutta nyt täällä sitten kerrotaankin, että tuolla conditionilla olisi noinkin suuri vaikutus harjoittelussa.

Eli mille tasolle condition kannattaa treenata? Onko valmentajan opastuksessa tehty circuit training paras, vai ihan vain cardio ilman valmentajaa?

Auttaako mömmöt myös oppimisen nopeudessa, vai ainoastaan energian kulutuksessa? Eli auttaako tuo stamina kuntoa paranemaan nopeammin?

Montako kertaa täytyy harjoitella, että havaittavaa vaikutusta syntyy?

Jos näihin saisi vastauksia, niin pommitan lisäkysymyksillä jatkossa. :rolleyes:

Miten teette yleensä gameplanit? Katsotte vastustajan taidot ja myös luette vastustajanne ottelut? Myös ajattelette omia taitoja joiden perusteella vastustaja voisi muunnella omaa gameplania?

Todella sekavaa puuhaa :D

Nyt olisi pieni neuvonta poikaa. Olen tähän asti tehnyt ukkoja ihan perstuntumalta ja kolme hyvää onkin onnistunut. Tai siis ainakin kelpoa. Mutta nyt täällä sitten kerrotaankin, että tuolla conditionilla olisi noinkin suuri vaikutus harjoittelussa.

Eli mille tasolle condition kannattaa treenata? Onko valmentajan opastuksessa tehty circuit training paras, vai ihan vain cardio ilman valmentajaa?

Auttaako mömmöt myös oppimisen nopeudessa, vai ainoastaan energian kulutuksessa? Eli auttaako tuo stamina kuntoa paranemaan nopeammin?

Jos näihin saisi vastauksia, niin pommitan lisäkysymyksillä jatkossa. :rolleyes:
Condition ja Strength nousevat niin nopiaa mömmöillä, että uutta ottelijaa tehdessä kannattaa jättää nuo aika minimiin. Uutta tehdessä pistän strenan 1 ja conditioningin johki ~20, jotta voi edes aloittaa sen cardio-treenin. Circuit Training harjoittaa kaikkia fyysisiä ominaisuuksia, joten on cardioon vähän kehno.

Staminamössöt naamaan ja puhtaalle, halvalle salille tekemään cardiotreeniä energioiden pysyessä jossain +75%. En tiedä mikä se optimi prosu on, mutta olen pyrkinyt pitämään sen cardio- ja strenatreeneissä jossain tuolla ja muissa treeneissä lähellä 90%, kun cardio on kovaa tasoa. Cardiota olen sitten vääntänyt johonkin superb-wonderful tasoille asti. Eli 90-110. Vähän ihtestä kiinni kauanko sitä jaksaa säätää. Se kuitenkin nousee todella nopeasti ja antaa hyvät eväät muille treeneille, kun energiaa kuluu todella vähän nokutreeniin.

Tuon jälkeen olen tehnyt saman strengthilla käyttäen muskelimömmöjä johonkin 80-90 asti. Nyt tosin olen pistänyt ennen voimatreeniä kaverit sparraamaan, jotta näen edes jotenkin näiden oppimiskyvyn. Energiatahna auttaa energiansäilymisessä, stamina cardiossa ja muscle strenassa.

MMATycoonin omalta foorumilta olen lueskellut, että noin superb tai remarkable tasolla voi vetää viikon kaikki treenit ja energia tasot palautuu sunnuntain aikana kunhan käyttää hyvää palkkaria. Pelkkä cardio on paras kunnon kohottamiseen. Circuit training treenaa kaikkia fyysisiä ominaisuuksia agility, strength, conditioning, jne.

Stamina mömmöillä stamina kehittyy nopeammin. Itse olen huomannut huomattivia eroja staminan kehittymisessä, jos niitä ei käytä.

Parilla treenikerralla pitäisi saada skill poppi. Korkeammilla energia tasoilla treenatessa treenistä saa enemmän hyötyä. Esimerkkinä kehittymisestä yksi oma ottelijani: laitoin alussa conditioniin 10 pojoa, tänään päättyi 14:sta cardio treeni ja taso on nyt strong+ eli > 85. Hyvät stamina mömmöt alusta asti käytössä ja lepoa tarpeeksi, jotta energiatasot on korkeella kun treenataan.

Back
Ylös Bottom