MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo katselin ottelijalistaa niin sielläkin oli ns. "kuolleita" tapauksia aika paljon. Siellä oli muutama aktiivinen palaaja jäljellä.
Mun eka eventti näyttäisi valmistuvan ihan aikataulussa. Luulisin saavan 10 ottelua aika helposti järjestettyä.

Takedown artist

Millä taktiikalla pelaatte näitä vastaan jotka yrittävät aina ja koko ajan viedä tonttiin ja itse ei sinne niin välttämättä haluaisi? Kumpi parempi standupissa agressiivinen tyrmäyksen haku vaiko odottaa kun sen toinen yrittää niitä maahanvientejä ja vetää siinä iskuja perille? Tietty tähänkin vaikuttaa niin moni asia. Oma takedown defence, oma tyrmäyskyky, vastustajan leuan kestävyys ainkin tulee ekana mieleen. Mielipiteitä, kokemuksia?

Mä sanoisin melkeen että kannattaa vetää aggrot tapissa vastustajaa palloon. Tämä koska tällä hetkellä voi vielä spammaa sitä takedownii vaikka olis energiat nollissa ja jossain vaiheessa se sinne maahan menee vaikka olis kuinka paljon parempi td defence. Counttereita käytän yleensä jos on kovempi iskijä vastassa.

Omissa takuissa takedownspammereita vastaan vaikuttavat juuri vastustajan taidot maahanviennissä ja oman äijän puolustus. Jos puolustus on kovempi kuin maahanvientitaidot, pistän yleensä counteria ja toisinpäin. Damagea kannattanee pistää ihan kunnolla. Noilla kun harvemmin on niin hirveän hyvä iskupuolustus.

Kuinkahan toi pelimoottori ottaa huomioon sen potkiiko paljon/potkiiko päähän ton maihinviennin suhteen. Itellä ollu noi potkut hyvälläkin potkijalla alapotku painotteisesti mattomiehiä vastaa. Mutta onkohan moottori niin realistinen, että ottaa tuommoisen huomioon? Mieli tekisi käyttää potkuja ylemmäs enemmän kun sellainen taito olisi=)

Itse en takedownspammereita vastaan tykkää vartaloon potkia, tai muutenkaan sellaisia vastaan keiden kanssa ei maahan halua joutua sillä vartalopotkun voi napata kiinni ja viedä tonttiin. Kovia alapotkuja ja sillointällöin nostaa yläkertaan niin kyllä putoaa.

Itse en takedownspammereita vastaan tykkää vartaloon potkia, tai muutenkaan sellaisia vastaan keiden kanssa ei maahan halua joutua sillä vartalopotkun voi napata kiinni ja viedä tonttiin. Kovia alapotkuja ja sillointällöin nostaa yläkertaan niin kyllä putoaa.
Vaan tajuaako tämä peli, että vartalopotkusta on helpompi viedä maahan? Toki pelissa kyllä vartalopotkut on helpompi torjua, jolloin näistä saisi paikkoja vastaiskuille kuten maahanvienneille.

Onko teillä tapana lepuuttaa ottelijoita otteluiden jälkeen, kunnes stamina on täysillä ja vasta sitten treeniä täysillä? Vai onkohan asialla ees mitään väliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko teillä tapana lepuuttaa ottelijoita otteluiden jälkeen, kunnes stamina on täysillä ja vasta sitten treeniä täysillä? Vai onkohan asialla ees mitään väliä.
Vetelen tuonne 80-90% pintaan ja jatkan treenejä. Jotkut treenauttavat kaveria 70% ja toiset 90%. En siis vedä väkisin täysille vaan tuonne treenausmääriin.

Conditioning superb ja hepun treenatessa clinchailua 158 recovery-jauheen kanssa, tippuivat energiat 100,00 % -> 99,32 %. Eli conditioning on ihan kiva treenata korkealle.

Conditioning superb ja hepun treenatessa clinchailua 158 recovery-jauheen kanssa, tippuivat energiat 100,00 % -> 99,32 %. Eli conditioning on ihan kiva treenata korkealle.
Testaappa enemmin tukottaa ottelijalle parhaita staminamömmöjä ku sullaki noi cardiot on noin hyvässä kuosissa. Snap, crackle ja POP ku rupee hitaammallaki oppijalla skillit nousee. :eek:

Testaappa enemmin tukottaa ottelijalle parhaita staminamömmöjä ku sullaki noi cardiot on noin hyvässä kuosissa. Snap, crackle ja POP ku rupee hitaammallaki oppijalla skillit nousee. :eek:
Ei kai siinä muut nouse kuin conditioning? Joka toki sitten nouseekin ihan kivaa tahtia.
Woeful -> mediocore tuli todistettua 156 staminapöperöillä :)

Neljässätoista cardio treenikerrassa nousi mun 18 vuotiailla kympistä remarkableen. Oiskohan olla 140 ensin käytössä ja sit 150 stamina mömmö.
Oho. Eli vähän yli viikossa jos olis joka päivä jaksanu treenata. Ite alotin kerran uudestaan ja nyt lähtenyt ihan kivasti käyntiin ja 5-1 recordi.

Juu ei ihan viikossa saa noita :) Kympin kunnolla kun treenaa, menee jotain 15% energioista ekoissa treeneissä.

Reilu pari viikkoa siinä meni. Oli äijät part time treenauksessa, ei ois enempää ollu puhtiakaan, paitsi sit lopussa. 22 vuotiaat pääsi superb kuntoon samassa ajassa.
Juu, luin jostain, että ottelijoiden oppimiskyky ei vaikuta fyysisiin ominaisuuksiin, mikä kuulostaakin ihan fiksulta.

Kuinkas te ootte löytänyt noita sponsseja, ottelijallani 3-0 rekordi ja eilen signattiin organisaatioon. Sponsseja tarvittas kyyyllä et sais lisää roinaa:)

Kuinkas te ootte löytänyt noita sponsseja, ottelijallani 3-0 rekordi ja eilen signattiin organisaatioon. Sponsseja tarvittas kyyyllä et sais lisää roinaa:)

Mä olen laittanut suoraan viestiä puljujen omistajille. Id-numeroa mukaan niin eiköhän sieltä jotain vastausta tule....

Suositut

Back
Ylös Bottom