MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei toi ees ollu mitenkään ihmeellisen paljon TD yrityksiä, 12 vähän yli neljässä minuutissa, ja löihän tuo jopa kaks vartaloiskua pystyssä.

Ei taida olla sun takus kova tyrmäämään, ottaen huomioon et toi sun vastustaja on tyrmätty parikin kertaa aikaisemmin ekassa erässä. Ja nyrkkeilijä pohja, melkeen pistäisin vaihtoon jos olis oma. Tai voi kait sitä toisen mahdollisuuden vielä antaa. Raaka peli. :whip:

Jo ekassa erässä ja vain 12 maahanvientiyritystä? Eihän tuo ole vielä mitään :)
Sitten, kun kolmannen erän viime hetkillä se 57. maahanvienti onnistuu, saa jo vittuuntua :D

Tuskin heti kannattaa pois potkia ekan matsin jälkeen. Nopeasti kuitenkin "rockasi" sitä toista tuossa. Treenaa ihmeessä tuo BJJ väh. 25 pojoon niin saat sinisen vyön sille. Tuskin jengi siinäkään vaiheessa alkaa alasvientejä välttämään, mutta antaapahan edes jonkin verran arvailun aihetta onko se nyt 25 vai 65.

4001 viestiä. Pitäis löytää se 4000.

edit. Toimiihan tuo toiseenkin suuntaan: lähes kolme erää dominointia matossa ja ajassa 4:55 potku päähän :D
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=27015

ja vain yksi, mutta ah niin dominoiva erä takana ja vastustajan ainoa isku sattuu osumaan ja tyrmäämään
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=45235

Jaaaaa.. 36 iskua matossa ja kaveri vetää giljotiinin guardista.
http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=27009

Njooh, en enää viitti linkitellä omia, vittumaisia epäonnistumisia :D

Noniin, raskassarja lisätty organisaatioon. Wink, wink. Ottelijoita otetaan.
Saisit Savucha päästää pari mun ottelijaani sun salilles :) Ollut täynnä.

Onkohan tuo kaksoistunnusten poisto toiminut vähän turhankin hyvin, kun noita free agentteja tupsahtelee joka kolosta. Ärsyttävää näin organisaationpyörittäjän näkökulmasta. Yksi mestariehdokaskin meni prkl.

Perustin organisaation ja nyt tarvitsen vähän vinkkejä teiltä joilla on jo organisaatio!
Eli paljonko olette laittaneet mainostamiseen rahaa? Esim tuo 700 henkeä vetävän hallin mainostamiseen?
Ja kaikki kellä on uusi ottelija vegasissa niin ei muuta kuin viestiä mulle!
http://mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=849

Mulla on yksi uusi ottelija Las Vegasissa. Jannu on nyt kuntokuurilla ja sen jälkeen pitäisi vielä rautaa nostella hetki. Laitan finfighterille viestiä kun ukko on valmis organisaatiomatseihin.
Yksi uusi ukko on myös Tokyossa, mutta sillä on sama tilanne kun tuolla Las Vegasin ukolla elikkä lisää kuntoa ja habaa tarttee hankkia.

Mulla on nyt neljä 0-0 ottelijaa kokopäivä treenaajina.

Yks on nostanu BJJ:n 0-->80 ja nostan vielä sataan, jonka jälkeen nyrkkeily tonne 60-70 paikkeille ja sit viel vähän kuntoo ylös.

Yhtä sankarii oon treenannu vaan circuitissa, jonka jälkeen menee nostamaan nyrkkeilyn 80-100 paikkeille.

Yks sankari taas on nostanu nyrkkeilyn 0-->50 ja sekin nousee tonne 80-90 paikkeille jonka jälkeen kuntokuuria.

Ja nyt pari päivää vanha ukko jonka painin ja BJJ:n meinasin nostaa tonne 70 paikkeille, jonka jälkeen kuntoilemaan.

Eli taitaa vielä aikaa mennä reilusti ennenkun noi kaverit on valmiita :puntti:

Mut onneks on noi veteraaanit joita voi matsauttaa vähän väliä. :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aloittelevan organisaation 700 henkeä vetävän eventin mainostamiseen riittää ihan muutama tuhat. Itse pistin jotain 10 000$, kuten mmatycoon.infossa ehdoteltiin. Huono idea :) Työläin vaihe organisaatioilussa on tuo ottelijoiden haku ja palkkaus. Alussa kannattaa panostaa volyymiin ja heitellä pieniä 200-300$ soppareita isolle porukalle. Osa suostuu, osa ei suostu, osa suostuu ja heivaa ottelijansa mäkeen ennen matsia ja osa suostuu ja lopettaa pelin. Monen ottelijan suosioon vaikuttaa tuossa vaiheessa kuitenkin se piiloatribuutti suosio ja näin ollen 1-1 ottelijat ja huonommatkin voivat vetää yleisöä. Managerit eivät siis aina ymmärrä ottelijoidensa arvoa ja ovat innoissaan mistä tahansa. Noh, itsekin joskus suostuin johonkin 100$ diiliin :D

No Contest on pahin skenaario ja vie hypeä rankalla kädellä. Kannattaa siis lähettää noita matsiehdotuksia hyvissä ajoin ja vaihtaa otteljoita elleivät nämä ole vielä vastanneet muutaman päivän sisällä.

Jep nyt olen heittänyt sellaiset +50 soppari tarjousta kehiin ja 4 on sisällä organisaatiossa. Yritän saada aluksi sellaiset 30-40 sisälle,että pääsee paremmin vaihtamaan matseja tarvittaessa.

Kauan on Huimalla mennyt esim tuon BJJ:n nostamiseen 0-80, monta sparrisessiota siis?

Kauan on Huimalla mennyt esim tuon BJJ:n nostamiseen 0-80, monta sparrisessiota siis?

54, eli aikas paljon. Tuntuu et on aika hidas oppija ja et ois myös tullu huonoja sparrikavereita. Ei kyl oo mitään hajua miten nopeesti ton vois saada, just esim.0-80? Onko kellään muilla vastaavia kokeiluja?

Ilarilla 0-40 vienyt nyt 27 treeniä. Riippuuhan nuo paljon treenikavereista ja siitä onko niitä edes siellä, salin kunnosta, ottelijan energiasta jne. Nopiaan cardiot kuntoon ja treeniä hyvien kavereiden kanssa +90% energioilla niin menee hitusen nopiampaan. Tuon seuraavan lupauksen treeni on mennyt hieman nopiampaan.

Cardio on kivaa. Menee n. 1% energiasta kun treenaa valmentajan opissa.

Jaahas. Tänään sain haalittua vain 14 ottelijaa organisaatioon ja 64 sopparia roikkuu. Saisi noista 64:stä edes 20-30 sisään niin olisi sellainen mukavan kokoinen ryhmä kasassa. Olisi mukava saada lisää suomalaista väriä tuonne joten laittakaa ihmeessä viestiä mulle.

Jaahas. Tänään sain haalittua vain 14 ottelijaa organisaatioon ja 64 sopparia roikkuu. Saisi noista 64:stä edes 20-30 sisään niin olisi sellainen mukavan kokoinen ryhmä kasassa. Olisi mukava saada lisää suomalaista väriä tuonne joten laittakaa ihmeessä viestiä mulle.

Otin sun tarjoaman sopparin vastaan Cam "NoX" Nortonille. Meinasin näin alkuun sitä treenautella, mut oppiipahan nöyräks ku saa vähän nekkuun välillä.

Mulla vapautuu sopparista kohta yks LV ottelija, muistaakseni. Laitan heti viestiä. Ja jos noista mun uusista kavereista joku vaikuttaa liian kanisterilta ni voin tehdä uuden sitte spartaan ottelemaan.

Mulla vapautuu sopparista kohta yks LV ottelija, muistaakseni. Laitan heti viestiä. Ja jos noista mun uusista kavereista joku vaikuttaa liian kanisterilta ni voin tehdä uuden sitte spartaan ottelemaan.

Hienoa.
Ottelijoiden hankkiminen on yllättävänkin vaikeaa. Kaikki haluaa heti alussa jotain 1000/1000/2000 sopimuksia mihin ei uudella organisaatiolla ole varaa. Mutta eiköhän sellanen soppari kuitenkin synny,että pääsee rauhassa treenaamaan salilla ilman rahan loppumista.
Kiitos SeveriK kun otit sopparin! :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom