MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
osaaks joku kertoa, miten jo olemassa olevaan yhtiöön saa otettua lainaa?

Company Finances(keltainen dollarin kuvake) ---> siltä kohtaan Add to loans ja ekalla rivillä on clicking here. Painat sitä ja pääset ottamaan lisää lainaa.

Niiiin ärsyttäviä tämmäset. 41 osumaa päähän, 20 kroppaan ja 10 puolustettua maahanvientiä ja kolmannessa erässä vastustaja vetää giljotiinin jostain guardista. Energialla taas niin paljon väliä. Liekö paras taktiikka edelleen se täysillä damagella KO:n kokeilu tahi takedownspämmi ja maassa subspämmi.

http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=39582

miten tuo perusskillin ja yksittäisen skillin suhde oikee menee? esim jos mulla on mt vaikka woeful mut potkut useless, tai toisinpäin, niin onko noista potkuista mitään hyötyä?

Tiedän, että kokemus=älykkyys noin karkeasti yleistäen. Mietin, että sieltä voi tulla myös muutakin etua. Vaikkapa, että ottelija ei luovuta niin helposti tai että pystyy nousemaan tappiotilanteesta. Näinhän kokenut ottelija toimisi oikeassakin tilanteessa.

Noilla piiloskilleillä ja/tai "kokemuspisteillä" on pakko olla paljon merkitystä, sillä tänään mun mediocre boksauksella ja abysmal thailla oleva 7-1 recordin kaveri tiputti pystystä strong boksauksella ja mediocre thailla olevan kaverin. Tuntuu siltä, että paljon matsannut kaveri pystyy kääntämään otteluita edukseen. Uskoisin, että kannattaa matsauttaa niitä ukkoja ihan alusta lähtien. Voin toki olla väärässäkin.

Niin noh, tuollaiseen voi vaikuttaa todella moni asia. Piiloatribuutteja on niin monia, joista kokemus vain yksi. Kuinkahan nopeasti tuota kokemusta karttuu jos äijien oletetaan kuitenkin ottelevan vielä monia vuosia ja ainakin omassa organisaatiossani sällien otteluväli on yleensä 2-3 viikkoa.

http://mmatycoon.com/nutritionpublic.php?ncid=311

Jos löytyy ylimääräistä rahaa niin käykää hakemassa tuolta mömmöjä,kun myyn kaupan tyhjäksi ja perustan organisaation. Eli kun kauppa on tyhjä niin lopetan firman ja teen organisaation tod.näk. vegasiin. Joten kaikki apu on tarpeen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tunnustaako kukaan tehneensä useamman kuin yhden käyttäjän tuonne? :whip:

Mistä tycoonin ylläpito edes tietää, että kenellä on useampi käyttäjä ja kellä ei?

Jep, luulisin että siellä on Tycoonin Mikellä ip check nappi, niin kuin useimmilla foorumeilla on modeilla. Tuskin sentään päivät pitkät niitä tarkastelee, vaan sitten kun on aihetta niin tsekkaa jäbiä läpi.

Tosin näitäkin voi aina yrittää selitellä legendaarisilla "mun veli" jutuilla. Mut sanoisin ettei kannata riskeerata. Ennemmin kandee koittaa vaan solmia suhteita muihin pelaajiin, ja autella ristiin rastiin.

Niin, ja tunnustuksia vielä. Ennen kuin otin vipin niin mulla oli pari muuta accounttia(et sai enempi takuja!), mut pistin Mikelle postia et poistelee ne.

Seppo Saurio on tällä hetkellä mun menestynein ottelija kun tyrmäs toisen vastustajansa putkeen. 2-2 recordi mutta Seposta on tulossa sellainen kone että oksat pois. :)
Saa nähdä mitä tapahtuu kun vastaan tulee taas sellainen joka oikeasti osaa viedä tonttiin.

Tunnustaako kukaan tehneensä useamman kuin yhden käyttäjän tuonne? :whip:

Mulla oli toinenkin tili ja ilmoitin sen kyllä tuonne.

En tajunnut alussa sitä (ihan oikeasti) että niitä toisia tilejä ei saanut tehdä. Käsitin, että homma on ok jos ottelijat eivät ottele keskenään tai ei pyri muuten hyötymään hommasta esim. firmojen tai salien kautta. Enpä minä kyllä siihen toiseen tiliin panostanutkaan yhtään, joten ihan sama että meneekö kiinni vai ei.

Mulla taas on se 15 ottelijaa nyt tallissa ni kyllä vois tosta jonku keltanokat potkasta ja kattoo jos sais haalittua yhden lupaavan kaverin matkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom