pullopaskaa
Banned
Winning. Trolli hiljennetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
loss Dan Henderson UFC 139 - Shogun vs. Henderson
Nov / 19 / 2011 Decision (Unanimous)
Josh Rosenthal 5 5:00
Hieno homma, vastasit faktoihin paskalla tuomaroinnilla.
Ten-Point Must System: 47-47 Draw
FightMetric Winner: Mauricio Rua
Vastasin ottelun virallisella lopputuloksella, joka on fakta, toisin kuin jonkun nettisivun prosenttilaskuri.
Ensiksi Disgust sanoo, että KAIKKI muut ovat sitä mieltä, että hendo-shogun olisi pitänyt olla tasuri, ja että minä olen yksin mielipiteeni kanssa, ja alkoi tuputtelemaan painavia lähteitä, eli Dana Whiten ja muiden yksittäisten henkilöiden mielipiteitä. Luen vähän aikaa keskustelua koskien näiden yksittäisten henkilöiden mielipidettä jossa huomaan huomattavasti ihmisten mielipiteitä puolesta ja vastaan. Voisitko jo myöntää olevasi väärässä siinä, että KAIKKI ovat sitä mieltä että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri ja että se on kiistämätön tosiasia?
Onko häviö aina häviö vai onko olemassa kyseenalaisia päätöksiä ?
Jos tuohon vastaat mahdollisimman yksinkertaisesti.
Jaahas nyt jouduttiin keksimään uusi kiistämätön fakta :D
UFC:n pistelaskusysteemi on niin tulkinnanvarainen juttu että toi sun hädissäs keksimä uus argumentti on täyttä paskaa. Jos UFC:ssa käytettäisiin amatöörinyrkkeilyn kaltaista pistelaskua olisit oikeassa.
- - - Updated - - -
Tietenkin häviö on häviö. Ja kyllä, olen nähnyt tuomioita, jotka olisin itse pisteyttänyt eri tavalla. Miten toi sun kysymys nyt liittyy tähän keskusteluun?
Edgarin ja Aldon matsi on imo ihan perusteltavissa jos ottaa huomioon mitä Edgarin viimeisimmässä matsissa tapahtui.
Tietenkin häviö on häviö. Ja kyllä, olen nähnyt tuomioita, jotka olisin itse pisteyttänyt eri tavalla. Miten toi sun kysymys nyt liittyy tähän keskusteluun?
Jaahas nyt jouduttiin keksimään uusi kiistämätön fakta :D
UFC:n pistelaskusysteemi on niin tulkinnanvarainen juttu että toi sun hädissäs keksimä uus argumentti on täyttä paskaa. Jos UFC:ssa käytettäisiin amatöörinyrkkeilyn kaltaista pistelaskua olisit oikeassa.
ii. a round is to be scored as a 10-9 round when a contestant wins by a close margin, landing the greater number of effective legal strikes, grappling and other maneuvers;
iii. a round is to be scored as a 10-8 round when a contestant overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round.
http://www.ufc.com/discover/sport/rules-and-regulations
Kohdasta 14. Judging, J.
Noiden kriteerien mukaan erät 1-4 ovat 10-9 ja 5. erä 10-8 aika selkeästi.
Sinun mielestä Edgar:n tappio oli niin lievä tapaus että se ei vaikuta millään tavalla että siihen että voisi suoraan hypätä 1. haastajaksi alempaan painoluokkaan, eikös?
Eikö häviön pitäisi olla häviö. Vai voidaanko nyt puhua kyseenalaisesta päätöksestä? Vähän samaan ku puhutaan Hendo-shogun? Sinä pidät Edgaria voittajana, jotkut muut Little-Hendoa. Sinä pidät Hendoa voittajan, jotkut muut tasurina. Joskus on faktat tukemassa, joskus ei.
Btw..itse olen Hendo fani ja olin iloinen että Hendon käsi nousi. Mutta kyllä Shogun siitä taistelun teki. Jessus vieköön.
Niin, UFC:n pistelaskusysteemi nojaa tuomareiden omaan tulkintaan säännöistä. Disgust olisi oikeassa jos UFC:n pistelaskusysteemi olisi samanlainen kuin esimerkiksi amatöörinyrkkeilyssä. Toivottavasti en joudu toistamaan itseäni enää uudestaan.
Osaatko englantia?
"a round is to be scored as a 10-8 round when a contestant overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round."
Niin, UFC:n pistelaskusysteemi nojaa tuomareiden omaan tulkintaan säännöistä. Disgust olisi oikeassa jos UFC:n pistelaskusysteemi olisi samanlainen kuin esimerkiksi amatöörinyrkkeilyssä. Toivottavasti en joudu toistamaan itseäni enää uudestaan.
Niin, ja kuka tulkitsee sen, onko ottelija niin ylivoimainen että ansaitsee 10-8? Aivan, tuomari. Toivottavasti en joudu toistamaan enää itseäni.
Joo elikkäs, miten mielipiteeni siitä, että tiukan matsin ylemmän painoluokan mestaruusmatsissa splitillä hävinnyt Edgar ei ole niin läppä tittelimatsiin alemman painoluokan mestaria Aldoa vastaan kuin Sonnen Jonesia, ja Sylvia Fedoria vastaan liittyy väittelyyn siitä, että nimimerkit MiroHa ja Disgust väittävät sen olevan fakta, että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri, ja minä sanon että se ei ole fakta? Edelleen, ne ovat mielipiteitä, ei faktoja. Olen eri mieltä heidän kanssaan, ja he ovat argumentoineet mielipiteillä väittäen niitä kiistattomiksi totuuksiksi joihin minä vastasin oikeilla kiistattomilla totuuksilla. En oikeasti jaksaisi enää toistaa itseäni joten toivon, että ymmärsit..
Miten sä tulkitset sen? Eikö se viimeinen erä täyttänyt nuo kriteerit "overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round"?
Avaatko vähän lisää tuota? Noissa pisteytyskriteereissä nimittäin aika selkeästi sanotaan, että missä tilanteessa 10-9 ja 10-8 annetaan eikä noissa pitäisi hirveästi olla mitään tulkinnan varaa.
Niin, ja kuka tulkitsee sen, onko ottelija niin ylivoimainen että ansaitsee 10-8? Aivan, tuomari. Toivottavasti en joudu toistamaan enää itseäni.
Ei tuossa ottelussa ole enää mikään mielipidekysymys oliko 5. erä 10-8 Shogunille. Shogun sai alasviennin, pääsi mountiin viidesti ja sideen kerran ja kaikissa osumissa vei Hendoa 79-8 ja merkittävissä osumissa 26-0. Jos tuo ei ole 10-8 erä niin ei sitten mikään.
^ näin juuri.
Tuo trollikin sen tietää. Kunhan inisee vastaan.
Onneksi tää on väittelyketju ja täällä kuuluu väitellä. pullopaskaa voisi tehdä palveluksen koko kamppailuosiolle ja pysyä nyt vain ja ainoastaan tässä ketjussa. Sana on vapaa..