MMA - Väittelyketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viittasin muuten tuolla "faktalla" siihen, että FightMetricin mukaan Shogun oli parempi joka osa-alueella tuossa matsissa (fakta) ja Hendosta ei saa voittajaa millään säännöillä (fakta) joten voit lopettaa housujesi kermaamisen tuolla jutulla.

Et yksinkertaisena ihmisenä kun olet, niin ilmeisesti osaa etsiä postia toisesta ketjusta. Mä voin auttaa sua.. tässä on sama postaus:

Aina kun joku ottaa esimerkiksi jonkun matsin, jossa toinen hävisi paskan tuomaroinnin takia niin sun vastaus on siihen aina olkia kohauttaen suurinpiirtein, että "häviö on häviö". Vaikkapa nyt Hendo vs Shogun, josta kaikki (fanit, media, mmasaitit yms.) on sitä mieltä, että olisi pitänyt tuomita tasuriksi, niin sä vaan hehkutat kuinka Hendolla on kaksi iso päänahkaa Fedorista ja Shogunista. Vaikka todellisuudessa sillä on iso päänahka vain Fedorista, koska Shogun matsi olisi pitänyt olla tasuri.

Mutta nyt kuitenkin Edgar ansaitsee päästä suoraan titteliotteluun Aldoa vastaan, koska tuo häviö oli kyseenalainen? Eikös häviö ole häviö ja sillä sipuli?

Annas mä vähän virkistän sun muistia:

Käyttäjänimi MiroHa laittoi fightmetric linkin viitaten Shogun vs Hendo ottelun lopputulokseen.

Johon sinä vastaat:

loss Dan Henderson UFC 139 - Shogun vs. Henderson
Nov / 19 / 2011 Decision (Unanimous)
Josh Rosenthal 5 5:00

MiroHa:

Hieno homma, vastasit faktoihin paskalla tuomaroinnilla.

Ten-Point Must System: 47-47 Draw
FightMetric Winner: Mauricio Rua

Ja sun vastaus:

Vastasin ottelun virallisella lopputuloksella, joka on fakta, toisin kuin jonkun nettisivun prosenttilaskuri.

..Ei nyt aloiteta tästä mitään Hendo Shogun kumpi kampi voitti oikeesti nönnönnöö skeidaa, vaan kunhan valaisin sun muistia. Eli sun logiikalla Edgar ei ansaitse päästä titteliotteluun, koska on häviö alla. Jos nyt sittenki ansaitseekin päästä, niin silloin pyörrät omia puheitas ja näin ollen samalla logiikalla Hendolla ei todellisuudessa ole isoa päänahkaa Shogunista, koska ei oikeasti sitä voittanut.

Ensiksi Disgust sanoo, että KAIKKI muut ovat sitä mieltä, että hendo-shogun olisi pitänyt olla tasuri, ja että minä olen yksin mielipiteeni kanssa, ja alkoi tuputtelemaan painavia lähteitä, eli Dana Whiten ja muiden yksittäisten henkilöiden mielipiteitä. Luen vähän aikaa keskustelua koskien näiden yksittäisten henkilöiden mielipidettä jossa huomaan huomattavasti ihmisten mielipiteitä puolesta ja vastaan. Voisitko jo myöntää olevasi väärässä siinä, että KAIKKI ovat sitä mieltä että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri ja että se on kiistämätön tosiasia?

OK. Maailman kaikki ihmiset ei ole sitä mieltä. Lähinnä jotkut harvat Hendolasien läpi katsovat ovat sitä mieltä, että Hendo voitti.

Mutta kaikki isoimmat mma saitit, asiantuntijat, toimittajat, fanit yleisesti, toiset ottelijat, UFC:n presidentti yms. ovat sun kanssa eri mieltä. Itseasiassa tää ei edes ole mielipideasia. 10 point must systemin mukaan (eli UFC:n säännöt) ton olisi pitänyt olla tasuri.

Ensiksi Disgust sanoo, että KAIKKI muut ovat sitä mieltä, että hendo-shogun olisi pitänyt olla tasuri, ja että minä olen yksin mielipiteeni kanssa, ja alkoi tuputtelemaan painavia lähteitä, eli Dana Whiten ja muiden yksittäisten henkilöiden mielipiteitä. Luen vähän aikaa keskustelua koskien näiden yksittäisten henkilöiden mielipidettä jossa huomaan huomattavasti ihmisten mielipiteitä puolesta ja vastaan. Voisitko jo myöntää olevasi väärässä siinä, että KAIKKI ovat sitä mieltä että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri ja että se on kiistämätön tosiasia?

Onko häviö aina häviö vai onko olemassa kyseenalaisia päätöksiä ?
Jos tuohon vastaat mahdollisimman yksinkertaisesti.

Jaahas nyt jouduttiin keksimään uusi kiistämätön fakta :D

UFC:n pistelaskusysteemi on niin tulkinnanvarainen juttu että toi sun hädissäs keksimä uus argumentti on täyttä paskaa. Jos UFC:ssa käytettäisiin amatöörinyrkkeilyn kaltaista pistelaskua olisit oikeassa.

- - - Updated - - -

Onko häviö aina häviö vai onko olemassa kyseenalaisia päätöksiä ?
Jos tuohon vastaat mahdollisimman yksinkertaisesti.

Tietenkin häviö on häviö. Ja kyllä, olen nähnyt tuomioita, jotka olisin itse pisteyttänyt eri tavalla. Miten toi sun kysymys nyt liittyy tähän keskusteluun?

UFC:n pistelaskusysteemi on niin tulkinnanvarainen juttu että toi sun hädissäs keksimä uus argumentti on täyttä paskaa. Jos UFC:ssa käytettäisiin amatöörinyrkkeilyn kaltaista pistelaskua olisit oikeassa.

- - - Updated - - -

Tietenkin häviö on häviö. Ja kyllä, olen nähnyt tuomioita, jotka olisin itse pisteyttänyt eri tavalla. Miten toi sun kysymys nyt liittyy tähän keskusteluun?

Edgarin ja Aldon matsi on imo ihan perusteltavissa jos ottaa huomioon mitä Edgarin viimeisimmässä matsissa tapahtui.

Sinun mielestä Edgar:n tappio oli niin lievä tapaus että se ei vaikuta millään tavalla että siihen että voisi suoraan hypätä 1. haastajaksi alempaan painoluokkaan, eikös?

Eikö häviön pitäisi olla häviö. Vai voidaanko nyt puhua kyseenalaisesta päätöksestä? Vähän samaan ku puhutaan Hendo-shogun? Sinä pidät Edgaria voittajana, jotkut muut Little-Hendoa. Sinä pidät Hendoa voittajan, jotkut muut tasurina. Joskus on faktat tukemassa, joskus ei.

Btw..itse olen Hendo fani ja olin iloinen että Hendon käsi nousi. Mutta kyllä Shogun siitä taistelun teki. Jessus vieköön.

Sinä : Edgarin ja Aldon matsi on imo ihan perusteltavissa jos ottaa huomioon mitä Edgarin viimeisimmässä matsissa tapahtui.

Sinä: Loss Dan Henderson UFC 139 - Shogun vs. Henderson
Nov / 19 / 2011 Decision (Unanimous)
Josh Rosenthal 5 5:00
Vastasin ottelun virallisella lopputuloksella, joka on fakta, toisin kuin jonkun nettisivun prosenttilaskuri.

Joku : Voit roikkua tuossa virallisessa tuloksessa miten paljon haluat, se ei muuta sitä, että valtaosa faneista ja mediasta piti tuota tasurina kuten myös Shogunia voittajana ensimmäisessä kohtaamisessa Machidan kanssa.
Sinä: Voit roikkua selityksissäsi miten paljon haluat, se ei muuta sitä, että shogun hävisi hendolle.

Liittyi varmaan jotenkin tuohon mistä olette jo muutaman sivun ajan vääntäneet.

http://www.ufc.com/discover/sport/rules-and-regulations

Kohdasta 14. Judging, J.

ii. a round is to be scored as a 10-9 round when a contestant wins by a close margin, landing the greater number of effective legal strikes, grappling and other maneuvers;

iii. a round is to be scored as a 10-8 round when a contestant overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round.

Noiden kriteerien mukaan erät 1-4 ovat 10-9 ja 5. erä 10-8 aika selkeästi.

http://www.ufc.com/discover/sport/rules-and-regulations

Kohdasta 14. Judging, J.

Noiden kriteerien mukaan erät 1-4 ovat 10-9 ja 5. erä 10-8 aika selkeästi.

Niin, UFC:n pistelaskusysteemi nojaa tuomareiden omaan tulkintaan säännöistä. Disgust olisi oikeassa jos UFC:n pistelaskusysteemi olisi samanlainen kuin esimerkiksi amatöörinyrkkeilyssä. Toivottavasti en joudu toistamaan itseäni enää uudestaan.

- - - Updated - - -

Sinun mielestä Edgar:n tappio oli niin lievä tapaus että se ei vaikuta millään tavalla että siihen että voisi suoraan hypätä 1. haastajaksi alempaan painoluokkaan, eikös?

Eikö häviön pitäisi olla häviö. Vai voidaanko nyt puhua kyseenalaisesta päätöksestä? Vähän samaan ku puhutaan Hendo-shogun? Sinä pidät Edgaria voittajana, jotkut muut Little-Hendoa. Sinä pidät Hendoa voittajan, jotkut muut tasurina. Joskus on faktat tukemassa, joskus ei.

Joo elikkäs, miten mielipiteeni siitä, että tiukan matsin ylemmän painoluokan mestaruusmatsissa splitillä hävinnyt Edgar ei ole niin läppä tittelimatsiin alemman painoluokan mestaria Aldoa vastaan kuin Sonnen Jonesia, ja Sylvia Fedoria vastaan liittyy väittelyyn siitä, että nimimerkit MiroHa ja Disgust väittävät sen olevan fakta, että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri, ja minä sanon että se ei ole fakta? Edelleen, ne ovat mielipiteitä, ei faktoja. Olen eri mieltä heidän kanssaan, ja he ovat argumentoineet mielipiteillä väittäen niitä kiistattomiksi totuuksiksi joihin minä vastasin oikeilla kiistattomilla totuuksilla. En oikeasti jaksaisi enää toistaa itseäni joten toivon, että ymmärsit.

Btw..itse olen Hendo fani ja olin iloinen että Hendon käsi nousi. Mutta kyllä Shogun siitä taistelun teki. Jessus vieköön.

Täysin samaa mieltä. Huikea taistelu molemmilta herroilta.

Niin, UFC:n pistelaskusysteemi nojaa tuomareiden omaan tulkintaan säännöistä. Disgust olisi oikeassa jos UFC:n pistelaskusysteemi olisi samanlainen kuin esimerkiksi amatöörinyrkkeilyssä. Toivottavasti en joudu toistamaan itseäni enää uudestaan.

Osaatko englantia?

"a round is to be scored as a 10-8 round when a contestant overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round."

Osaatko englantia?

"a round is to be scored as a 10-8 round when a contestant overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round."

Niin, ja kuka tulkitsee sen, onko ottelija niin ylivoimainen että ansaitsee 10-8? Aivan, tuomari. Toivottavasti en joudu toistamaan enää itseäni.

olen pitkään miettinyt, että voisi olla hyvä"tärkeä"/sticky postaus, jossa olisi esillä ensimmäisenä "unified rules", (... ja ehkä tietysti muutkin vapaaottelusääntömuunnelmat) joita hissun kissun voisi vaikka suomentaa. Ketjussa voitaisiin sitten jankata aiheesta ja tulkinnoista.

Niin, ja kuka tulkitsee sen, onko ottelija niin ylivoimainen että ansaitsee 10-8? Aivan, tuomari. Toivottavasti en joudu toistamaan enää itseäni.

Miten sä tulkitset sen? Eikö se viimeinen erä täyttänyt nuo kriteerit "overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round"?

Avaatko vähän lisää tuota? Noissa pisteytyskriteereissä nimittäin aika selkeästi sanotaan, että missä tilanteessa 10-9 ja 10-8 annetaan eikä noissa pitäisi hirveästi olla mitään tulkinnan varaa.

Joo elikkäs, miten mielipiteeni siitä, että tiukan matsin ylemmän painoluokan mestaruusmatsissa splitillä hävinnyt Edgar ei ole niin läppä tittelimatsiin alemman painoluokan mestaria Aldoa vastaan kuin Sonnen Jonesia, ja Sylvia Fedoria vastaan liittyy väittelyyn siitä, että nimimerkit MiroHa ja Disgust väittävät sen olevan fakta, että hendo-shogun olisi kuulunut olla tasuri, ja minä sanon että se ei ole fakta? Edelleen, ne ovat mielipiteitä, ei faktoja. Olen eri mieltä heidän kanssaan, ja he ovat argumentoineet mielipiteillä väittäen niitä kiistattomiksi totuuksiksi joihin minä vastasin oikeilla kiistattomilla totuuksilla. En oikeasti jaksaisi enää toistaa itseäni joten toivon, että ymmärsit..

Joku WAMMA-vyö on vähän eri asia ja Fedorilla ei edes ollut sitä vyötä tuossa vaiheessa vaan sen ensimmäinen omistaja päätettiin tuolla matsilla.

Miten sä tulkitset sen? Eikö se viimeinen erä täyttänyt nuo kriteerit "overwhelmingly dominates by striking or grappling in a round"?

Ei. Olen monessa ketjussa jo perustellut sinulle oman tulkintani viimeisen erän pisteytyksestä. Miksi sä pyydät mua kokoajan toistamaan itseäni vaikka tiedät varsin hyvin mun mielipiteen Hendo-Shogun ottelun pisteytyksestä?

MiroHa:
Avaatko vähän lisää tuota? Noissa pisteytyskriteereissä nimittäin aika selkeästi sanotaan, että missä tilanteessa 10-9 ja 10-8 annetaan eikä noissa pitäisi hirveästi olla mitään tulkinnan varaa.

Lisätään esimerkki. Minä itse tulkitsin Teixeira-Maldonado ottelussa Teixeiran dominoineen niin ylivoimaisesti painilla ja iskuilla Maldonadoa, että hän ansaitsi 10-8 erän selkeästi. Minä, ja muun muassa ottelun tuomarit tulkitsivat niin, että Hendo-Rua ottelussa Rua ei dominoinut niin ylivoimaisesti painilla ja iskuilla Hendoa, että olisi ansainnut 10-8. Huomaatteko, tulkinnanvaraiset säännöt? Tuomari itse tulkitsee dominoiko ottelija miten ylivoimaisesti vai ei ansaitakseen 10-8. Tämän takia Disgustin pistelaskusysteemiargumentti ei ole pätevä.

Ei tuossa ottelussa ole enää mikään mielipidekysymys oliko 5. erä 10-8 Shogunille. Shogun sai alasviennin, pääsi mountiin viidesti ja sideen kerran ja kaikissa osumissa vei Hendoa 79-8 ja merkittävissä osumissa 26-0. Jos tuo ei ole 10-8 erä niin ei sitten mikään.

^ näin juuri.

Tuo trollikin sen tietää. Kunhan inisee vastaan.

Onneksi tää on väittelyketju ja täällä kuuluu väitellä. pullopaskaa voisi tehdä palveluksen koko kamppailuosiolle ja pysyä nyt vain ja ainoastaan tässä ketjussa. Sana on vapaa..

Ei tuossa ottelussa ole enää mikään mielipidekysymys oliko 5. erä 10-8 Shogunille. Shogun sai alasviennin, pääsi mountiin viidesti ja sideen kerran ja kaikissa osumissa vei Hendoa 79-8 ja merkittävissä osumissa 26-0. Jos tuo ei ole 10-8 erä niin ei sitten mikään.

Rua ei saanut mitään vaarallista aikaan eikä ollut missään vaiheessa vaarassa lopettaa Hendoa.

PS. Teixeira-Maldonado ottelun toinen erä ilmeisesti tuomittiin 10-9 Teixeiralle ja hän teki mielestäni todella paljon enemmän vahinkoa Maldonadolle (kehätuomari muun muassa tarkistutti Maldonadon kesken erän lääkärillä ja erän päätyttyä ottelu keskeytettiin) kuin mitä Rua Hendoa vastaan.

- - - Updated - - -

^ näin juuri.

Tuo trollikin sen tietää. Kunhan inisee vastaan.

Onneksi tää on väittelyketju ja täällä kuuluu väitellä. pullopaskaa voisi tehdä palveluksen koko kamppailuosiolle ja pysyä nyt vain ja ainoastaan tässä ketjussa. Sana on vapaa..

Ja kun argumentit loppuu niin siirrytään ties monennettako kertaa haukkumiseen. Winning x 1000.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom