MMA - Väittelyketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hello-Loser.jpeg

Kappas, itse Disgust, mies joka ensin yrittää valehdella että olen täysin yksin mielipiteeni kanssa, ja sen jälkeen jo seuraavassa viestissä puhuu itsensä pussiin :D

Tässä muistutuksena meidän eilisen illan väittely, jossa sä jäit taas kakkoseksi.

Disgust:

"Taisit ajautua nurkkaan, kun loppui argumentit kesken.

Linkitä tänne eri lähteitä, joissa ollaan sitä mieltä ettei tuon matsin olisi pitänyt olla tasuri.. niin katsotaan valehtelinko? Mä triplaan sen määrän lähteitä mitä sä laitat tänne, omilla lähteillä joissa tuetaan mun mielipidettä.

Mä voin aloittaa:

Was Shogun vs. Hendo a Draw? Dana Says Yes

http://www.mmaweekly.com/was-shogun-vs-henderson-a-draw-dana-white-thinks-so

http://www.bloodyelbow.com/2011/11/20/2576006/ufc-139-results-fightmetric-scores-shogun-vs-henderson-a-draw

http://bleacherreport.com/articles/948648-ufc-139-results-hendo-vs-shogun-should-have-been-a-draw"

pullopaskaa:

"Toi google-linkkien tuputtaminen on häviäjien touhua"

..joten älä lässytä.

Disgust:

Ensin tulet raivoamaan kesken keskustelun jostain mun ja MiroHan vanhasta väittelystä, jossa ounasin MiroHan siinä mikä on faktaa ja mikä ei. Minä vastasin sinulle, sinulle, joka tulit ensimmäisenä ketjuun purkamaan patoutumiasi mua kohtaan. Tähän vedät jotkut itkupotkuraivarit ja sanot että mä pilaan ketjun :D

Ja mitä tohon sun ylempään viestiin tulee, niin ensiksi sanot, että kaikki muut ovat sitä mieltä, että hendo-shogun oli tasuri, ja olen yksin mielipiteeni kanssa. Siihen vastaan, että en ole yksin mielipiteeni kanssa, josta vedät taas itkuraget ja alat tuputtamaan jotain vitun dana whiten mielipiteitä ja haastamaan johonkin googlelinkkikisaan koskien mielipiteitä hendo-shogun ottelun vikan erän pisteytyksestä :D Voisitko selittää mulle, mikä on sun agendasi tässä ajojahdissa? Sua vituttaa noin paljon se, että hendo voitti shogunin ja on nro 2. LHW maailmassa ja mä sanon sen ääneen?

Mutta takaisin siihen eiliseen viestiisi jossa pastesit palasia mun ja MiroHan vanhasta keskustelusta joka meni näin:

Käyttäjänimi MiroHa laittoi fightmetric linkin viitaten Shogun vs Hendo ottelun lopputulokseen.

Johon minä vastaan:

loss Dan Henderson UFC 139 - Shogun vs. Henderson
Nov / 19 / 2011 Decision (Unanimous)
Josh Rosenthal 5 5:00

MiroHa:

Hieno homma, vastasit faktoihin paskalla tuomaroinnilla.

Ten-Point Must System: 47-47 Draw
FightMetric Winner: Mauricio Rua

Minä:

Vastasin ottelun virallisella lopputuloksella, joka on fakta, toisin kuin jonkun nettisivun prosenttilaskuri.

Tähän nimimerkki Disgust vielä lisäsi:

..Ei nyt aloiteta tästä mitään Hendo Shogun kumpi kampi voitti oikeesti nönnönnöö skeidaa, vaan kunhan valaisin sun muistia. Eli sun logiikalla Edgar ei ansaitse päästä titteliotteluun, koska on häviö alla. Jos nyt sittenki ansaitseekin päästä, niin silloin pyörrät omia puheitas ja näin ollen samalla logiikalla Hendolla ei todellisuudessa ole isoa päänahkaa Shogunista, koska ei oikeasti sitä voittanut.

Johon minä vastasin:

Tottakai mä sanon, että hendo voitti, koska hendo voitti? Disgusted ja MiroHa on saanut jostain päähänsä, että on fakta, että se oli oikeasti tasuri. Ei ollut fakta. Mielipide on eri asia kuin fakta. Jos MiroHa väittää, että on fakta, että hendo-shogun oli oikeasti tasuri, niin enkö saa korjata asiaa toteamalla, että eipäs ole fakta, vaan fakta on se, että hendo voitti shogunin? Jankutinko jo tarpeeksi selvästi?

"Tosiasia (tosiseikka, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia. Se on todellisuudessa olemassa oleva vastine todelle väittämälle, ja sen olemassaolo tekee väittämästä toden. Tosiasia on näin asioiden todellinen tila, asiaintila joka vallitsee."

"Mielipide on yleisesti ottaen joukko ihmisen omia ajatuksia jostakin tietystä asiasta tai aiheesta. Mielipide muodostuu ihmisen omista kokemuksista sekä kuulemista tai näkemistä aihetiedoista."

Mielipiteistä voi väitellä, ei faktoista.

Tämän jälkeen nimimerkki Disgust, joka ihan ensimmäisenä tuli ja aloitti koko paskanjauhannan, sanoi, että minä pilaan taas ketjun ja hän voi siirtää keskustelun väittelyketjuun. Väittelyketjussa hän aloittikin yhtäkkiä jonkun googlelinkkien tuputtamisen ja alkoi väittämään että olen täysin yksin mielipiteeni kanssa hendo-shogun ottelun lopputuloksesta enkä teiedä vapaaottelusta juuri mitään.

Onks sulla kaikki hyvin?

itkuraget?

Mä kysyin sulta hyvin hyvin yksinkertaisen kysymyksen. Mä väitin, että sä olet yksin mielipiteesi kanssa. Sä väitit, ettet sä olet, joten pyysin sua linkittämään lähteitä tukemaan sun väitettä. Se oli näköjään liikaa pyydetty, koska sä aloit taas jauhamaan jostain ihan muusta. Koita nyt pysyä aiheessa.

Linkitin Dana Whiten mielipiteen lisäksi pari muuta isoa mma saittia, jotka on myös sitä mieltä että sen olisi pitänyt olla tasuri. Mulla on aina väitteitäni tukemaan lähteitä, sulla ei mitään koska sä puhut pelkkää paskaa koko ajan.

Ja mitä tulee Hendoon, niin mä fanitan miestä ihan kybällä. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ottelu Shogunia vastaan tuomittiin väärin.

edit. jos et kerran ole yksin mielipiteesi kanssa, niin kerro toki mulle ketkä muut on sun kanssa samaa mieltä? Se yleensä vaatii sen lähteen u know?

Avasin ekaa kertaa yhen sun linkeistä ja heti linkin keskustelun toisessa viestissä oli henkilö, jonka mielestä hendo voitti matsin :D Ei terve sun kanssa...

- - - Updated - - -

Mutta voisitko vastata viestiini, joka koskee aihetta mistä tämä kaikki lähti eilen liikkeelle?

Luin lisää ihmisten mielipiteitä joita käytiin sun linkittämien LÄHTEIDEN keskusteluissa, ja voin hyvillä mielin todeta, että en ole yksin mielipiteeni kanssa :D Eli olet väärässä siinä, että olen yksin mielipiteeni kanssa. Case closed :D

Nyt kyllä lähteen löysit. Joku random jäbä keskusteluviesteissä. Aika tukeva lähde. Mutta joo ainakin sä löysit yhden sieluveljen, joka on yhtä kujalla kuin sinä. Onneksi olkoon, et ole yksin.

Ööh? Eikös Dana White ole jäbä jolla on mielipide? Eikös artikkelin kirjoittaja ole jäbä jolla on mielipide? :D Ja ei, minulla ei ole vain yhtä sielunveljeä joka on kanssani samaa mieltä, olet siinäkin väärässä.

Mutta voisitko vastata viestiini koskien eilistä uutislinkkikeskustelua josta tämä kaikki alkoi ja josta alunperin piti keskustella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom