MMA - Väittelyketju

Kyllä toi GSP:n mielipide on ihan perusteltu, ne Edgarin matsit Bendoa vastaan oli todella tasaisia.

Itseäni ei Edgarin tyyli ärsytä, nättiä potkunyrkkeilyä yhdistettynä painiin.

Mä kyllä ymmärrän kans GSP:n pointin. P4P listalla Edgar on aivan kärjessä jo pelkästään sen takia että on niittänyt väkeä UFC:ssä vuositolkulla vaikka on joka ottelussa ollut vastustajaa pienempi ja usein altavastaajan asemassa. Vaikka Edgarin painitaidot on tiedetty hyviksi, niin en olis ikinä uskonut että se kykenee slämmäämään ja tyrmäämään Maynardin ja laittamaan niin hyvin kampoihin myös Bensonin kanssa. Benson ja Maynard kuitenkin menis kokonsa puolesta mukisematta WW:hen ja Edgar ottelupaino on käytännössä pienempi kuin monella FW:llä.

Edgarin tyyli otella on aika samanlainen kuin GSP:llä. Hyvää pystyä yhdistettynä hyvään liikkeeseen ja räjähtäviin alasvienteihin toimii helvetin hyvin. Vaikkei kummaltakaa lopetuksia tule liukuhihnlta on se monipuolinen tekninen osaaminen sen verran kaunista että ei voi kuin ihailla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kyllä ymmärrän kans GSP:n pointin. P4P listalla Edgar on aivan kärjessä jo pelkästään sen takia että on niittänyt väkeä UFC:ssä vuositolkulla vaikka on joka ottelussa ollut vastustajaa pienempi ja usein altavastaajan asemassa. Vaikka Edgarin painitaidot on tiedetty hyviksi, niin en olis ikinä uskonut että se kykenee slämmäämään ja tyrmäämään Maynardin ja laittamaan niin hyvin kampoihin myös Bensonin kanssa. Benson ja Maynard kuitenkin menis kokonsa puolesta mukisematta WW:hen ja Edgar ottelupaino on käytännössä pienempi kuin monella FW:llä.

Edgarin tyyli otella on aika samanlainen kuin GSP:llä. Hyvää pystyä yhdistettynä hyvään liikkeeseen ja räjähtäviin alasvienteihin toimii helvetin hyvin. Vaikkei kummaltakaa lopetuksia tule liukuhihnlta on se monipuolinen tekninen osaaminen sen verran kaunista että ei voi kuin ihailla.
Aamen.saa aldo otella elämänsä parhaimman ottelun,jos mielii voittaa.

cryscythe, taysin samaa mielta.

Edgar on yksi niita ottelijoita jotka tuntuu aina lahtevan matsiin underdogina. En ma usko etta Aldo tulee kavelemaan Edgarin lapi, Edgar on vaikea matsi kenelle tahansa. Liikkuu hyvin, todella vaikea lopettaa, kova painimaan ja kondis ei varmasti lopu kesken.

Pysyyko Aldo Edgarin tahdissa jos matsi menee yli kolmen eran?

En mä kyl nää GSPn ja Edgarin tyyleissä juurikaan samaa.Edgarin vahvuuksia on just toi liikkuminen pystyssä ja loputon kondis.Aldo on aika eri kaliiberia kun edelliset vastustajat(BJ ei ollu matsien aikoihi enää parhaimmassa iskussaan).

Hyvä ja painoluokan paras paini on kans vähän eri asia.Aldo on kyl näyttäny et ei oo mitää ongelmia painijoita vastaan.

Eli siis mun mielestä Edgar on todella kova ottelija mut ei kyl mitenkään P4P matskua

Meikän mielestä tuo Frankie on aika raju jantteri. Moniahan se sen pistenekkailu ei kiinnosta ja jopa itelläkin se välissä puuduttaa. Mutta on se raju jätkä, enkä olisi yhtään ihmeissään vaikka veis koko matsin. Aldon alun myrskyt ja kovat iskut on tosiaan kovia, mutta jos joku sen kestää, niin Frankie.

Frankie meikän mielestä jopa kilpailee Dan Hendon kanssa siitä, kuka on häkkien kovin jannu. Ja siis en nyt tarkota sitä kumpi on parempi ottelijana.

Edgaria kovempaa jamppaa ei olekkaan. Ne comebackit Maynardia vastaan, ihan kun jostain leffasta. Itseasiassa, jos nakisin vastaavan suorituksen kun siina viimeisessa kohtaamisessa jossain elokuvassa, pitaisin sita varmaan eparealistisena. :D

No niinku kirjotin, ehkä Dan Henderson. mutta tosin eri tavalla. sen 8minuuttia näitten viestin välillä, niin voin jopa Danin julistaa ykköseksi :D mutta Frank hyvä kakkonen. Hurjia miehiä kummatkin tosin.

Viimeksi muokattu:
Ma olen aina pitanyt Danin tyylista. Pokerinaama aina paalla, mutta silti sellainen pieni virnistys. TUF kausi Bispingia vastaan oli ihan parhautta, Bisping soitti suuta, Dan vaan hymyili ja oli hiljaa. No, kaikki tietaa miten matsissa kavi... :D

niinpä. Dan on aika cool. Kyllä ihan hirvitti ku se Fedjan veti pihalle ja Shogunia läiski ihan viimesen päälle turpaan. En siis kantaa ota kuka sen Shogun matsin vei, mutta melkosta vanhan kunnon torpaamista naamariin. huh huh. Ei voi muuta sanoa ku että aika hurja miekkonen, näin ikäsekseen :D

Vaittelyketju, varmaan koko alueen asiallisin ketju. :D Nurinkurista.

Jones on tuleva ylivoimainen GOAT!!! Kaikki muut on täysin vastaantulijoita!

Tuota ei tajua miten joku näkee Edgarin tylsänä ottelijana? Nopeaa liikkumista, aktiivista toimintaa ja teknillinenkin puoli on hyvissä käsissä. Komeaa kateltavaa, tais olla tuo debyytti se matsi Tyson Griffiniä vastaan? Loistava matsi muuten.

paskapullo tää on sulle:

Sä sanoit, että Edgar ansaitsee päästä titteliotteluun vaikka on häviö alla, koska tuo häviö oli kyseenalainen. Samalla hehkutat Hendon voittoa Shogunista, joka oli vähintääkin yhtä kyseenalainen. Sun mielestä siis voitto on voitto ja häviö on häviö, voitto- tai häviötavasta riippumatta.

Sä käytit ainoana argumenttina sitä, että koska virallinen tuomio oli häviö Shogunille, niin Shogun sitten todellakin sen ottelun hävisi. Et siis antanu mitään sijaa paskalle tuomaroinnille. Tuolla logiikalla pidät myös Leonard Garciaa voittajana Nam Phania vastaan heidän ekassa kohtaamisessa, vaikka Phan vei helposti kaikki kolme erää? Vain siksi, että Garcian käsi nostettiin ylös? Entäs Shogun Machida 1? Tai sitten Bisping vs Hamill? Näitä on vaikka kuin vitusti.

Tai sitten jos tosissasi oot sitä mieltä, että Hendo vei Shogunin ihan myös moraalisesti, niin sitten sä vaan olet pihalla etkä oikein tajua tästä lajista kaikkea. Koska KAIKKI muut on sitä mieltä, että sen olisi pitänyt olla tasuri. Eli jos sä tosissasi oot sitä mieltä, että sen ei olisi pitänyt olla tasuri, niin sitten tätä koko hommaa on turha tän enempää vääntää, koska se on sama kuin mä sanoisin, että tuo valkoinen pallo tuolla taivaalla on Kuu ja sä sanot että ei se ei ole Kuu.

Jep tää väittely on aika turha, koska ihan vilpittömästi ja tosissani oon sitä mieltä, että on aikamoinen apina eikä joko omista silmiä, tajua lajista mitään tai on muuten vaan ihan kujalla jos vertaa hendo-shogunia noihin matseihin mitä sä luettelit tossa. Sä oot ilmeisesti vaan kujalla. Ei se mitään.

- - - Updated - - -

Hendo-Shogun yhtä kyseenalainen kuin Ben-Edgar 2 :D Ei vittu näitä apinoita...

Ei niitä voikaan noihin verrata suoraan, koska noissa mitä luettelin olisi pitänyt tuomita voittajaksi kokonaan se vastakkainen ottelija. Shogun Hendo olisi pitänyt olla tasan.

Ja on se kumma, että mun kanssa on kaikki muut lähteet samaa mieltä ja sä olet yksin mielipiteesi kanssa.

- - - Updated - - -

Hendo-Shogun yhtä kyseenalainen kuin Ben-Edgar 2 :D Ei vittu näitä apinoita...

Ei vaan vielä enemmän kyseenalainen.

Apinaksi haukkuminen on erittäin hyvä argumentti kun väitellään vapaaottelun tuomaroinnista.

Taisit ajautua nurkkaan, kun loppui argumentit kesken.

Linkitä tänne eri lähteitä, joissa ollaan sitä mieltä ettei tuon matsin olisi pitänyt olla tasuri.. niin katsotaan valehtelinko? Mä triplaan sen määrän lähteitä mitä sä laitat tänne, omilla lähteillä joissa tuetaan mun mielipidettä.

Mä voin aloittaa:

Was Shogun vs. Hendo a Draw? Dana Says Yes

http://www.mmaweekly.com/was-shogun-vs-henderson-a-draw-dana-white-thinks-so

http://www.bloodyelbow.com/2011/11/20/2576006/ufc-139-results-fightmetric-scores-shogun-vs-henderson-a-draw

http://bleacherreport.com/articles/948648-ufc-139-results-hendo-vs-shogun-should-have-been-a-draw

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom