- Ikä
- 39
+1Nyrkkeilypiireistä sitä huutoa kuuluu kuinka MMA ei ole mitään
Näin. Ei se, että kuka pärjää kelle ja missä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Nyrkkeilypiireistä sitä huutoa kuuluu kuinka MMA ei ole mitään
Oma suosikkitapani lajin kovuuden määrittämiseen on se, kuinka paljon pitää panostaa fyysisesti ja henkisesti noustakseen siinä huipputasolle. Tällöin ammattinyrkkeily on selvästi "kovin" laji. Taso on kovin ja laajin, ottelut pisimpiä, terveysriskit suuria ja lisäksi jokainen ottelu uralla merkitsee ja on henkisesti raskas, kun tappioihin ei ole juuri varaa. Esim. 18-10 listainen kaveri ei voisi nyrkkeilyssä olla samassa asemassa kuin Couture on vaparissa. Mutta tämä on vain minun näkemykseni.
ja sitte ku laitetaan practical harrastaja ni kaikki noiki lakoaa ja mun isi on kovin kaikista niiQ ;)
Nyrkkeily ehkä on suositumpaa ja isompi bisnes, mutta se tosiasia pysyy aina, että nyrkkeilijällä ei ole mitään jakoa puhtaassa tappelussa.
Puh pah ei näillä "real" tai military ottelutyylien jannuilla ole ottelekukokemusta ja kilpailevien ottelijoiden kuntoa. Turpaan saavat Krav maga ja practical tms kaverit ihan 6-0 . Ei oo meinaan Fedoreille ja muille kovin kauhee tyylimuutos iskeä leuan sijasta kurkkuun ja potkia vähän munille, katkoa sormet jne.
PS. Ja mun isä on ihan nynny
Niin, nyrkkeily onkin urheilua eikä tappelua.
Nyrkkeilyssä rakennetaan uraa erittäin huolella ja ottelijan voitoissa on todella monta heittopussia ennen todellisia otteluita. Randy Couturelle ei ole rakennettu uraa huolella vaan vastaan on laitettu aina sen ajan huippu muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja ottaen huomioon,että kaveri aloitti lajin kolmekymppisenä.
Niin on MMA:kin. Pointtisi?