Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaistellyt, urheasti 15. ottelussaan kohtasi kokemattoman vastustajan. Samassa vaiheessa nyssy-Jones otteli UFC mestarisakkeja vastaan.Erona Jonesiin, Khabib ei väistellyt vastustajia.
Mun mielestä pitäis keskittyä vaan niihin otteluihin.Kaipa siina on ideana se etta henkiloa arvostellaan kokonaisuutena. Toisille GOAT on paras ottelija, piste. Toisille ottelija ja hyva esikuva.
Tää kyl totta, tosin vasta hevarissa.Erona Jonesiin, Khabib ei väistellyt vastustajia.
Chickens can't be Goats, basic biologiaa.
Ja Khabib ei ole minusta Goat.
Jep samaa mieltä.Mulle ei nollasarake merkkaa yhta paljoa kun joillekin muille. Ma arvostan esim. Pereiran todella korkealle vaikka tappioita on sarakkeessa. Fedor on toki kova luu ja monen mielesta keskustelussa mukana, oikeitetusti.
Goat rankkiin varmasti vaikuttaa itse kullakin omat mittarit, mutta goatin tittelin voi tiivistää myös eräällä leffaquotellakin:GOAT titteliin otetaan yleensä muutakin huomioon kuin recordi, Jonesilla painaa varmaan huumetuomiot ja pahoinpitelyt känniajelut etc=?
"I was not the best because I killed quickly. I was the best because the crowd loved me"
En tiedä oliko tämä tietoinen valinta Khabibilta, yleensä ottelija ei voi sille mitään jos vastustajat eivät vaan ole omalla tasolla siinä vaiheessa missä kohtaa omaa uraa ollaan menossa.Ei vaistellyt, urheasti 15. ottelussaan kohtasi kokemattoman vastustajan. Samassa vaiheessa nyssy-Jones otteli UFC mestarisakkeja vastaan.
Mun mielestä pitäis keskittyä vaan niihin otteluihin.
Aika monella on menneisyys, eihän se vie pois miten matseissa pärjännyt.
Tuossa pitäisi sitten huomioida erot testauksessa eri aikoina ja eri maissa. USADA:n testauksen alla on hieman vaikeampi doupata kuin RUSADA:n alla.
Lisäksi esimerkiksi sellainen kaveri kuin Mark Kerr ei ole koskaan kärynnyt dopingista. Ei niin että hän millekään GOAT-listalle kuuluisi, mutta ymmärtänette pointin.
Pidän siis melko selvänä sitä, että merkittävä osa sellaisista eri aikojen huipuista, jotka eivät ole kärynneet dopingista, on kuitenkin käyttänyt dopingia jäämättä kiinni. Ei ehkä jokainen, mutta suurin osa. Missään nimessä en usko että kaikki ei-kärähtäneet olisivat lifetime natuja.
Siksi se että on sattunut jäämään kiinni, on vähän ongelmallinen peruste nollata jonkun uran saavutukset kokonaan. Ja samalla arvostaa sellaista, joka on vain ollut douppauksessaan ovelampi tai onnekkaampi.