Rockyhän oli ihan väsyksissäBelal oli yllättävän nopea ja ulottuva pystyssä. Jones vs Aspinall nyt vaan nopsaan tulille ja Aspinall KO voitto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rockyhän oli ihan väsyksissäBelal oli yllättävän nopea ja ulottuva pystyssä. Jones vs Aspinall nyt vaan nopsaan tulille ja Aspinall KO voitto.
Minusta pitäisi jotenkin erottaa GOAT ja BOAT eli Best Of All Times. Erityisesti vapaaottelun kaltaisessa kehittyvässä lajissa, jossa ottelijoiden taso nousee nopeasti.
Jos arvottaa Stipen Fedorin yläpuolelle, niin sitten kai pitäisi myös laittaa Leon Edwards korkeammalle kuin GSP. Aika harva taitaisi kuitenkaan hyväksyä tätä näkemystä.
Fedor on havinnyt kerran subilla ja 6 kertaa TKO:lla, eiko han ole enaa mielestasi GOAT keskustelussa mukana? Mun mielesta jengi tuijottaa liikaa nollahaviosarakkeeseen ja nostelee jotain Khabibeja GOAT ottelijoiksi.Ei kyllä mahdu tajuntaani että ainakin 3 kertaa UFCssä tyrmätty olisi joku GOAT.
Pre-USADA Johny Hendricks oli kyllä aika hiton kova luu, voisi hyvin voittaa Usmaninkin. Muille aika selkeä epäluottamuslause.En oikein usko että esim. prime Nick Diaz tai kukaan muukaan GSP:n vastustaja voittaisi prime Kamaru Usmania.
Oikeastaan tarkoitin sitä, että Leon Edwardsin voittamat vastustajat olivat kovempia kuin GSP:n voittamat. Sehän tuo Aloittelija1982:n argumentti oli.
En oikein usko että esim. prime Nick Diaz tai kukaan muukaan GSP:n vastustaja voittaisi prime Kamaru Usmania.
Näen että 10 vuodessa vapaaottelu on mennyt sen verran eteenpäin, että vanhemman ajan kärkiottelijoilla ei olisi saumaa nykyajan kyvyille.
Oletuksena tässä siis se, että dopingvalvonta olisi samalla tasolla kaikilla.
Ei ole "minun papereissani". Perustat itse GOAT näkemyksesi ottelijan prime aikaan. Ennen häviöitä. Ei se niin mene. Koko ura siinä huomioidaan.Fedor on havinnyt kerran subilla ja 6 kertaa TKO:lla, eiko han ole enaa mielestasi GOAT keskustelussa mukana? Mun mielesta jengi tuijottaa liikaa nollahaviosarakkeeseen ja nostelee jotain Khabibeja GOAT ottelijoiksi.
Teoreettisessakin kysymyksessä on hyvä olla joku järki, että koko väite on edes millään tavalla perusteellinen. Ei tuohon ole muuta vastausta kuin mitä esitin.
Ja tuo pelastusvene tilanne, niin ei siinäkään mitään kysellä vaan pelastetaan kaikki ketkä pelastettavissa on. Kirurgi on hyvin todennäköisesti aika helposti jo pääsemässä veneeseen jo itsekin
Kunnioitan mielipidettasi, ei ongelmaa. Kuka on mielestasi hevari GOAT?Ei ole "minun papereissani". Perustat itse GOAT näkemyksesi ottelijan prime aikaan. Ennen häviöitä. Ei se niin mene. Koko ura siinä huomioidaan.
Ei siellä oikein ole. Couture.Kunnioitan mielipidettasi, ei ongelmaa. Kuka on mielestasi hevari GOAT?
MW 2014 (Sherdog ranking)
#1 Weidman
#2 Silva
#3 Belfort
#4 Souza
#5 Rockhold
#6 Machida
#7 Romero
#9 Moose
Couture on ihan hyva nimi lisata keskusteluunEi siellä oikein ole. Couture.
Niinpa. Esim. Khabibille olisi ilman muuta loytynyt kengittaja jossain vaiheessa. Parilla tittelimatsilla ei pitaisi missaan tapauksessa olla GOAT keskustelussa kun on olemassa monta ottelijaa joilla niita on moninkertainen maaraMinusta on vähän kummallinen ajatus, että pitkään jatketun uran loppupuolen tappiot jotenkin laskisivat arvostusta. Verrattuna siis siihen että lopetetaan ura kun ollaan vielä huipulla.
Sekin vähän vaikuttaa et kuinka nopeesti pääsee tittelimatsiin. Khabib otteli UFC:ssä voittamattomana 6 vuotta, ennen kuin pääsi titteli matsiin.Niinpa. Esim. Khabibille olisi ilman muuta loytynyt kengittaja jossain vaiheessa. Parilla tittelimatsilla ei pitaisi missaan tapauksessa olla GOAT keskustelussa kun on olemassa monta ottelijaa joilla niita on moninkertainen maara
Siihen on syy miksi ne on entisiä mestareita.Khabibille otteli pikkunimia vastaan, UFC:ssa vain 2 matsia entista mestaria vastaan, ikina. Pereira ottaa enemman entisia mestareita vastaan vuodessa