Ei jumalauta. Jaksoin jostain syystä lukea koko setin läpi ja kyllähän nyt Mauler on tässä perustellut kantansa kymmenen kertaa paremmin Japin vain tyytyessä kärsivänä ynähtelemään "Eiku säpäs!", "Eiku sut ownattiin", "ownattiinpas", sekä "no kaikki nauraa sulle". Toistan ihan vähän itseäni, mutta on edelleen pakko mainita: Vaikka Maulerilla on kärkkäät mielipiteet ja häneltä löytyy jaksamista keskustella (ehkä kinatakin) asioista hamaan loppuun saakka, on hänen perustelunsa, tietämyksensä lajista ja kirjoitustaidot aivan eri planeetalta kuin Japin. Itse olen ainakin tässä pitkän ajan kuluessa saanut runsaasti Maulerin kirjoituksista ja hommahan lähti siitä hän oli aivan täydellisen oikeassa siitä että Gusse tulee antamaan Jonesille paljon kovemman vastuksen kuin moni tajuaa. Ja tässä hän ownasi (voi helvetti kuinka typerä sana) kaikki. Siitä varmaan jäi parillekin jotain hampaankoloon. Esim. Japi juuri käytti suunnilleen tällaista lausetta: "Jonesille annetaan helppoja vastuksia, esim. Gusse taas syötetään Jonesille". =D Syötetään. Ei vittu. Kuinka kujalla voi edelleen olla vaikka lajia on seurattu jo useita vuosia? Japi onkin niin katkera lukemattomista verbaalisista tappioistaan tällä foorumilla (ja varmaan aika monella muullakin, kaikki Demit ja Ylilaudat mukaanlukien) että joka väliin on pakko heittää tuollaisia käsittämättömiä aivopieruja ikäänkuin tukemaan omia näkemyksiään. Ei ne siitä todeksi muutu vaikka sä kuinka niitä jankkaisit. Jos joku täällä on rikkinäinen levari niin Japi.
Ja hullut propsit vielä Maulerille siitä että on valmis uhraamaan omat kirjoittelunsa vain jotta saadaan tuo Japi vihdoin ja viimein kokonaan ulos. Mauler>Bones aivan varmasti tietää että Jones on vähintään se sarjan toiseksi kovin ukko, vaikka joidenkin silmissä Gusse hienoisena ennakkosuosikkina matsiin lähteekin. Vapaaottelu on siitä hurja laji että yksi oikein ajoitettu lyönti muuttaa kaiken. Tämä ei ole mitään lätkän playoffia, jossa kaksi jengiä vääntää tunnin ja sitten kun väsytään, mennään vaihtoaitioon juomaan vähän mehua ja paras kolmesta menee jatkoon. Tässä lajissa momentti on niin pienestä kiinni.
Olen tässä kehnohkon elämäni aikana pyörinyt erinäisillä keskustelufoorumilla noin viidentoista vuoden ajan, mukaanlukien muinaiset Kiss FM:n chatit, parit autofoorumit, sun muita foorumeita ja olenpa aikoinaan juontanut sekä moderoinut Maikkarin Chattejakin (olin nuori ja tarvitsin rahaa, voi jummi), mutta enpä koskaan ole törmännyt näin kieroon ja sinnikkääseen kirjoittelijaan mitä Japi on. Siis aivan käsittämätöntä miten se saa porskuttaa täällä vuodesta toiseen. Siispä virtuaalinen kädenpuristus sinne MB:lle, aika harva olisi jaksanut tätä touhua niin kauan kuin sinä. Eli kuten jo joku mainitsikin, jälleen yksi loistava syy kannustaa Gussea, mikäli Jonesin joskus kohtaa.
Ja hullut propsit vielä Maulerille siitä että on valmis uhraamaan omat kirjoittelunsa vain jotta saadaan tuo Japi vihdoin ja viimein kokonaan ulos. Mauler>Bones aivan varmasti tietää että Jones on vähintään se sarjan toiseksi kovin ukko, vaikka joidenkin silmissä Gusse hienoisena ennakkosuosikkina matsiin lähteekin. Vapaaottelu on siitä hurja laji että yksi oikein ajoitettu lyönti muuttaa kaiken. Tämä ei ole mitään lätkän playoffia, jossa kaksi jengiä vääntää tunnin ja sitten kun väsytään, mennään vaihtoaitioon juomaan vähän mehua ja paras kolmesta menee jatkoon. Tässä lajissa momentti on niin pienestä kiinni.
Olen tässä kehnohkon elämäni aikana pyörinyt erinäisillä keskustelufoorumilla noin viidentoista vuoden ajan, mukaanlukien muinaiset Kiss FM:n chatit, parit autofoorumit, sun muita foorumeita ja olenpa aikoinaan juontanut sekä moderoinut Maikkarin Chattejakin (olin nuori ja tarvitsin rahaa, voi jummi), mutta enpä koskaan ole törmännyt näin kieroon ja sinnikkääseen kirjoittelijaan mitä Japi on. Siis aivan käsittämätöntä miten se saa porskuttaa täällä vuodesta toiseen. Siispä virtuaalinen kädenpuristus sinne MB:lle, aika harva olisi jaksanut tätä touhua niin kauan kuin sinä. Eli kuten jo joku mainitsikin, jälleen yksi loistava syy kannustaa Gussea, mikäli Jonesin joskus kohtaa.