Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli nyt, kun tämä minun ehdottama veto on käsitelty läpi ja kaikki ovat nähneet, että foldasit sen, voidaan siirtyä sinun ehdotukseen.
Suostun sinun ehdottamaan vetoon sillä muutoksella, että nostetaan panoksia. Jos Jones voittaa Gustafssonin uusinnassa, niin minä poistun pakkikselta kokonaan enkä kirjoita tänne enää koskaan ainuttakaan viestiä ja jos Gustafsson voittaa, niin sinä poistut pakkikselta kokonaan etkä kirjoita enää koskaan ainuttakaan viestiä tänne.
Testataan nyt sitä luottoa ihan kunnolla sitten. Käykö vai ei?
Eli et suostu mun vetoon kun haluat muutoksia? Mun veto on jo tossa ylhäällä hyväksyt tai et. Itse päätät.
Näyttää siltä, että olet kieltäytynyt jokaisesta ehdotuksestani tähän asti. Älä siis tule jatkossa urputtamaan minulle esim.että minulle yleisesti naurettaisiin täällä (koska epäsuorasti myönnät, että sinulla ei ole sellaiseen varaa), tai että minulla ei olisi luottoa Gustafssoniin, koska oma ehdotukseni oli sama, kuin sinun, mutta kovemmilla panoksilla. Olet nyt täydellisesti mauleroitu, joten pysy jatkossa poissa minun tieltä, trolli.
Ja nyt lopuksi minä vastaan ensimmäistä kertaa sinun alkuperäiseen ehdotukseen ja vastaan, että se sopii.
Kyseinen ehdotuksesi oli sen verran ympäripyöreä, että selvennetään se tähän. Korjaat jos et ole samaa mieltä:
Jos Jones voittaa Gustafssonin uusinnassa, niin minä lupaan loppuelämäni ajan olla kirjoittamatta pakkiksen kamppailuforumille mitään.
Jos Gustafsson voittaa Jonesin uusinnassa, niin sinä lupaat loppuelämäsi ajan olla kirjoittamatta pakkiksen kamppailuforumille mitään.
Sopii vai ei?
AH <3 finally we got rid of japi
ps. silva goat
Lisätään vielä sellainen pointti että vaikka ottelija A voittaisi mutta myöhemmin kävisi ilmi että ottelija A jää kiinni horkasta, jolloin voittajaksi vaihtuu ottelija B. Se ei vie kuin viikon verran matsista eli siinä kohtaa voi palata ja toinen poistuu. Mennään siis matsin lopullisen tuloksen mukaan. (<- Tämä varmaan käy.)
Tää on mulle safe bet, voitan kummallakin tavalla jotain.
Jep, sopii.
- - - Updated - - -
Annoin kamppailuforumille ilmaisen mahdollisuuden päästä hauskalla tavalla eroon pakkiksen kaikkien aikojen isoimmasta pellestä. Ainoa mitä he voivat "hävitä" on minun kirjoitteluni täällä. En tehnyt tätä sen takia, että uskoisin bannin tänne olevan sinulle iso juttu, tein sen muiden pakkislaisten takia. He saavat viihdettä ja mahdollisesti sinut vittuun täältä ikiajoiksi.
öö pojat tuota semmonen pikku juttu tässä välissä että eihän Gusse vs Jones matsia oo vielä lukkoon lyöty? Teixeira ensin ja jos siitä selviää niin miljoona asiaa voi sotkea ton rematchin..
+ herra Ankka ehtii luultavasti muutenkin saada uuden bannin tänne, koska tuohon matsiin toteutuessaankin olisi aikaa n.puoli vuotta tms. Mutta näillä mennään. Parempi tämäkin, kuin ei mitään.
Tää on mulle safe bet, voitan kummallakin tavalla jotain.
Älä itke ruma lapsi, huomenna mennään naamarikauppaan.
öö pojat tuota semmonen pikku juttu tässä välissä että eihän Gusse vs Jones matsia oo vielä lukkoon lyöty? Teixeira ensin ja jos siitä selviää niin miljoona asiaa voi sotkea ton rematchin..