Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanon, että olet internet-trolli. Samaa sanovat sinusta lähes kaikki täällä forumilla. Pystytkö myöntämään sen julkisesti?
Pystyn myöntämään julkisesti että sanot niin.
Olen useasti sanonut olleeni jossain asiassa väärässä. Se ei tarkoita, että minun pitäisi myöntää olevani väärässä silloinkin, kun vasta-argumenttina on pelkkä valheellinen väitelause.
Kuitenkin jälleen kerran jankkaat vastaan vaikka olet väärässä.
Olkinukke. En ole omasta mielestäni aina oikeassa tai aina älykkäin. Kaikki eivät myöskään naura minulle. Lisäksi sinulle nauretaan täällä paljon enemmän kuin minulle.
Ei kaikki, Counterfeith kannustaa sua välillä. Viimeisestä lauseesta en olisi niin varma.
Pyydä vaikka modea tekemään gallup siitä kumman kamppailuforumin väki haluaa äänestää mielummin pihalle täältä, niin katsotaan mitä mieltä ihmiset on.:D
Counterfeithin privaviestiin totean vain, että: Kiitos, arvostan sanojasi.
Miksi minun pitäisi pyytää modea? Etkö itse voi jos se on sulle noin tärkeää. Minä en ole itkupotkuraivareissani uhonnut poistuvani foorumilta kuten sinä joskus vähän ennen Jones-Gusse matsia uhosit, ja jätit lähtemättä kuitenkin.
Voin tehdä uuden ketjun mihin kirjoittajat äänestää esim.viikon ajan kumman haluavat pihalle kamppailuforumilta. Kirjoittaja kirjoittaa vain joko sinun tai minun nimimerkin siihen ketjuun ja viikon päästä lasketaan äänet ja enemmän ääniä saanut lupaa olla koskaan enää kirjoittamatta pakkiksen kamppailuforumille.
Ok?
Vai pistetäänkö se poikki Jones-Gusse rematcistä. Jos Jones voittaa sinä et kirjoita ja jos Gusse voittaa minä en kirjoita?
Ok?
Tässä pitää ottaa huomioon etten silti ole Jones fani, katsotaan vain kuinka pitkälle sun fanitus riittää.
Et vastannut ehdotukseeni. Käykö sinulle se vai ei? Vastaat vain, että "käy", niin teen sen ketjun ja asia on sillä selvä. Se kumman forumin väki haluaa mielummin pois täältä kamppailuforumilta se myös lähtee pois ja lupaa olla ikinä kirjoittamatta enää viestiäkään tänne.
Käykö vai ei?
Tottakai haluavat pitää sen jolle saavat nauraa enemmän joten äänestys ei olisi tasapuolinen, veisit sen ylivoimaisesti. Siksipä ehdotin kovalle pelimiehelle joka kehuskelee vedonlyönneillään otteluun perustuvaa vedonlyöntiä. Sait vielä suosikkisi jonka väität olevan paremman, eikö ole uskallusta?
Tottakai haluavat pitää sen jolle saavat nauraa enemmän joten äänestys ei olisi tasapuolinen, veisit sen ylivoimaisesti. Siksipä ehdotin kovalle pelimiehelle joka kehuskelee vedonlyönneillään otteluun perustuvaa vedonlyöntiä. Sait vielä suosikkisi jonka väität olevan paremman, eikö ole uskallusta?
Voidaan asettaa se gallup niin, että kysytään ainoastaan kumman haluaa jäävän kamppailuosiolle pelkästään asiallisten, ei-naurettavien viestien takia. Testataan siis kumpaa arvostetaan kamppailuosiolla enemmän ei-naurettavista syistä ja se kumpi häviää ei enää ikinä kirjoita pakkiksen kamppailuosiolle.
Olet nyt täysin selkä seinää vasten. Käykö vai ei?
Eli menit vedonlyöjänä puihin etkä luota mauleriin yhtään. Tämä selvä. Tähän duckaamiseen voi viitata aina kun hehkutat sitä että mauler on parempi ja tulee voittaa.
Eli menit vedonlyöjänä puihin etkä luota mauleriin yhtään. Tämä selvä. Tähän duckaamiseen voi viitata aina kun hehkutat sitä että mauler on parempi ja tulee voittaa.
Eli nyt, kun tämä minun ehdottama veto on käsitelty läpi ja kaikki ovat nähneet, että foldasit sen, voidaan siirtyä sinun ehdotukseen.
Suostun sinun ehdottamaan vetoon sillä muutoksella, että nostetaan panoksia. Jos Jones voittaa Gustafssonin uusinnassa, niin minä poistun pakkikselta kokonaan enkä kirjoita tänne enää koskaan ainuttakaan viestiä ja jos Gustafsson voittaa, niin sinä poistut pakkikselta kokonaan etkä kirjoita enää koskaan ainuttakaan viestiä tänne.
Testataan nyt sitä luottoa ihan kunnolla sitten. Käykö vai ei?