johon minä perustelin miksi Gusse oli lähellä lopettaa Jonesin (doctor stoppage). Perustelin myös miksi doctor stoppagen voi nähdä lopetus/keskeytys-voittona. Koshaka-otteluun vetoaminen oli olkinukke, koska väitit minun puhuvan ristiin jonkin sellaisen kanssa mistä en ollut sanonut sanaakaan.
Muistelisin että sinä olit aikoinaan täällä sitä Fedor matsia flukeksi huutelemassa, vaikket olisi ollutkaan niin suht yleinen consensus sen puolesta täällä oli. Minä olin jo silloin toista mieltä asiasta, on hyvä nähdä että sinäkin olet sitä mieltä että tappio on Fedjalle ihan legitti.
Itse aiheesta, niin minä vertasin keskeytyksen läheisyyttä muutamiin matseihin joissa todellakin vastustaja oli lopettamassa Jonesia, Gusse ei tähän pystynyt, sinun mukaasi lääkäri oli lähellä pysäyttää matsin, se ei ole läheskään niin lähellä kuin Shogunin käsilukko, tai Sonnen matsin varma lääkärin keskeytys. Sonnen matsissa erätauolle mentäessä ei olisi arvottu että jatkuuko matsi vai ei. Sitähän herra muita viisaampi ei tainnut ymmärtää. Toistetaan siis vielä jos se toisella kertaa menisi perille, Gusse ei ollut lähelläkään lopettaa Jonesia.
Sen lisäksi kerroin vielä erikseen oman mielipiteeni Koshaka- ottelusta eli sen, että minulla ei ole henk.koht mitään ongelmaa kyseisen ottelun ratkaisun kanssa laittoman kyynärpääiskun lisäksi. Väitteesi siis siitä, että olisin puhunut itseni pussiin Koshaka-ottelun takia on väärä. En ollut sanonut siitä sanaakaan ja sen lisäksi mielipiteeni Koshaka-ottelusta ei ole ristiriidassa sen kanssa, että Gustafsson oli lähellä lopettaa Jonesin.
Kyllähän nuo vähän ristiriidassa on, taidat vain olla liian viisas nähdäksesi sitä, vähän sama kuin muillakin neroilla, yksityiskohdat tuppaa hämärtymään.
Olit siis koko ajan väärässä, olkinukkeillen, ilman perusteluja, valehdellen jne.
Ei vaan sinä jälleen kiertelet seinillä vältellen sitä että sut ownattiin jälleen kerran.