MMA - Väittelyketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No Rondan p4p-asemasta varmasti sais paljon enemmän keskustelua, jos se vaan pysyy ihan fiksussa keskustelussa eikä mee taas hiekkalaatikko sodaksi. Oikeestaan tuossa ppv-myynnissä ei kai ole edes mitään ihmeellistä, varmasti on Ronda siinä top3 tuntumassa ihan jo näin pelkällä mututuntumalla. Niin surullista kuin se onkin.

No Rondan p4p-asemasta varmasti sais paljon enemmän keskustelua, jos se vaan pysyy ihan fiksussa keskustelussa eikä mee taas hiekkalaatikko sodaksi. Oikeestaan tuossa ppv-myynnissä ei kai ole edes mitään ihmeellistä, varmasti on Ronda siinä top3 tuntumassa ihan jo näin pelkällä mututuntumalla. Niin surullista kuin se onkin.

Se top3 oli ehkä liian heppoinen väite provosoimaan väittelyä. Top2? Näin uskoisin, tuoreimmat näytöt viittaisi siihen. Tosin odotan mielenkiinnolla mitä Weidman pystyy myymään ensimmäisessä tittelinpuolustuksessaan toukokuussa. Vaikka Weidman onnistuisikin myymään niukasti enemmän kuin Rondan viimeisin, sanotaan vaikka 400k, niin siinäkin olisi sentään vähän apua mukana Machidalta. Ronda tähdittää maininsa käytännössä yksin.

Todella harmi, että Ronda vs Tatea ei päästy näkemään ppv:n mainina, koska olen aika varma, että se olisi myynyt yli 500k. Rondalle vastaan joku Carano, niin 500k on helposti realismia, Cyborg niin 600-800k on imo ihan haarukassa. Ronda olisi edelleen se ehdoton päätähti, vain tunnetulla ja kiinnostavalla vastustajalla nevöhöödien sijaan.

PPV-drawsta oli kyse, mutta tuosta Rondan p4p-asemasta saattaisi oikeastaan saada vielä mehevämmän väittelyn aikaiseksi.

Koko keskustelussa ei olisi mitään järkeä, kun kaikki ajattelevat P4P-listan tarkoituksen erilailla ja osan mielestä naisten vapari ei edes kuulu UFC:hen.

On siinä niin kauan järkeä jos kunnioitetaan toisen mielipidettä, ei siitä välttämättä tarvi samaa mieltä olla, mutta semmonen kehittävä keskusteluhan näidenkin asioiden ympärillä olis aika, jos ei mahdollista, niin ainakin mukavaa. Vois siinä vaikkapa joku käyttäjä oivaltaa jotain uuttakin, toisin ja puolin. Tuonkin keskustelun pohjalta voi sitten lähtee vaikka mitä mielenkiintosta vai kiinnotonta settiä ilmoille. Aika monesti se vaan menee siihen juupaseipäs, meitsin pippeli on pidempi kuin sinun, olen oikeassa, sinä et-juttuun.

e. Eli ei siinä olis järkeä, kun tarkemmin ajattelee. Tuo ylläoleva on jotain utopiaa nettikeskusteluissa.

se puolusti jo kerran ku tyrmäs ja mursi silva koiven

Veti destructionit Silvan sääreen ja myi siinä sivussa miljoona ppv:tä.

Tohon Rondaan liittyen. Ei voi oikein vielä sanoa kuinka kova magneetti se on, ei ole mielestäni tarpeeksi tasa-arvoista dataa olemassa. Rondaa on promottu ja tuettu poikkeuksellisen raskaalla kädellä/rahalla ja väitän että rosterissa olis aika monta muutakin kenelle saatais samanlaiset myynnit jos taustatuki olis samanlaista.

Lisäksi naisten MMA on massoille aika uusi juttu ja moni varmasti kiinnostuu pelkästään tästä. Kaikkea myyntiä ei voida laskea pelkän Rondan taskuun.

Siitä olen samaa mieltä että Ronda vs Miesha olis ehkä pitäny olla oma ppv. Siinä oli aito grudge tarina taustalla ja TUF toiminu promona taustalla. Ton kaltaisen matsin uskonkin myyvän kohtuu hyvin ilman kovaa muuta korttia. Hyvät grudgetarinat myy aina. Tossa kohdin UFC oli kuitenkin vähän epävarma naisvaparin kantovoimasta ja käytti ton Weidman vs Silva matsin hyväkseen ja esitteli siinä naisvaparia massalle. Matsihan oli viihdyttävä ja se varmasti edesautti myös McMann matsin myyntiä.

Mikä idea tossa liikkeessä on? Luiskauttaa niskanikamat paikaltaan ja rikkoa kiertäjäkalvosimet ? + näyttää ihan vitun typerältä. Tyhmä huora.

Anyway, jatkakaa :)

Rhomboideus minor/major ja trapeziuksen alaosan reeniä.. En oikeen nää että tollanen kuminauhoilla tehtävä reeni kävis kauheesti olkapäiden päälle...

Tohon Rondaan liittyen. Ei voi oikein vielä sanoa kuinka kova magneetti se on, ei ole mielestäni tarpeeksi tasa-arvoista dataa olemassa. Rondaa on promottu ja tuettu poikkeuksellisen raskaalla kädellä/rahalla ja väitän että rosterissa olis aika monta muutakin kenelle saatais samanlaiset myynnit jos taustatuki olis samanlaista.

Se 340k myynti on ihan oikeasti melko kova myynti tänä päivänä kaikille, joiden nimi ei ole GSP, Jones tai Anderson Silva. Varsinkin, kun ottaa huomioon sen, että co main meni ihan puihin ja Ronda oli vasta otellut 2kk sitten. Suora vertailu viimeaikojen muiden ppv-korttien myynteihin antaa tästä melko hyvin osviittaa.

Ja tottakai Rondan suosio johtuu siitä, että UFC on tunkemassa naista kaikkien kurkusta alas joka käänteessä, mutta it is what it is. Ja onhan Ronda omankin osansa tehnyt itsensä promoamisessa, mimmi käyttää kaikki mahdolliset keinot hyväkseen myydäkseen itseään. Elokuvadiilit, talk-show-esiintymiset, mahdollisimman provoavat lausunnot, uuden "sexy-Ronda"-imagon lanseeraaminen (suorastaan vaivaannuttavia jotkin naisen tv-show vierailut väkinäisen flirtin ja kehonkielen takia) ja ylipäänsä kaikessa tekemisessä tähtääminen siihen, että naama näkyy joka puolella ja naisesta puhutaan vaikuttaa paljon Rondan markkina-arvoon. Eli ei siis pelkästään laiteta tätä Rondan promoamista UFC:n piikkiin, suurimman osan nainen hoitaa siitä ihan itse.

Ronda on tällä hetkellä saavuttanut jo sellaisen aseman, että pystyy myymään itseään ilman UFC:n apuakin. Toki jokainen lisävuosi ja uusi tittelinpuolustus UFC:ssa on vain plussaa.

Lisäksi naisten MMA on massoille aika uusi juttu ja moni varmasti kiinnostuu pelkästään tästä. Kaikkea myyntiä ei voida laskea pelkän Rondan taskuun.

WMMA olisi saattanut syttyä liekkeihin samalla tavalla ilman Rondaakin, mutta sitä ei voida tietää. Varmasti Rondalla on tässä kaikessa ollut paljon vaikutusta. Voittamaton rekordi ja kaikki voitot lopetuksella on tärkeä osa Rondan markkina-arvoa kaiken muun lisäksi mitä tässä on tullut mainittua. Olisiko WMMA UFC:ssa tällä hetkellä ilman Rondaa? Ehkä, ehkä ei. Ainakin Dana sanoo, että nimenomaan Ronda oli syy miksi naiset ovat tällä hetkellä UFC:ssa (uskoo ken tahtoo).

Siitä olen samaa mieltä että Ronda vs Miesha olis ehkä pitäny olla oma ppv. Siinä oli aito grudge tarina taustalla ja TUF toiminu promona taustalla. Ton kaltaisen matsin uskonkin myyvän kohtuu hyvin ilman kovaa muuta korttia. Hyvät grudgetarinat myy aina. Tossa kohdin UFC oli kuitenkin vähän epävarma naisvaparin kantovoimasta ja käytti ton Weidman vs Silva matsin hyväkseen ja esitteli siinä naisvaparia massalle. Matsihan oli viihdyttävä ja se varmasti edesautti myös McMann matsin myyntiä.

Tämä viimeisin 340k myynti kaikki huomioiden osoitti mielestäni aika selvästi sen, että Ronda vs Tate olisi myynyt sen 500k ja ehkä niukasti yli ihan sellaisella normi co mainilla ja muulla cardilla. Ja se 500k on tänä päivänä jo toodella hyvin UFC:lle, sellaisia kortteja ei kovin montaa tule tälle vuodelle mahtumaan. Kyseessä oli ihan eri volyymilla promottu ottelu, kuin McMannia vastaan ja Tatella oli viimeistään TUF:in kautta jonkinlaista nimeä itselläänkin (+ myös Tate tekee parhaansa markkina-arvonsa eteen hyväksymällä sen, että WMMA:ta myydään paljon myös seksillä, toisin kuin McMann). Siihen päälle tuo Rondan ja Taten välinen rival mihin itsekin viittasit.

En usko, että UFC laittoi Rousey vs Tatea co mainiksi sen takia, että olivat epävarmoja Rondan/naisvaparin vetovoimasta, koska Rondahan oli jo tähdittänyt aiemmin ppv:tä onnistuneesti. Tarkoitus oli tehdä vuoden 2013 lopetuksesta todellinen "supercard", sitä mainostettiin mm.että nyt paukkuu ppv-ennätykset rikki jne.

Mitä tulee Silva vs Weidman 2 reilun miljoonan myyntiin, monethan pitivät ajatusta miljoonan rikkomisena etukäteen aivan liian optimistisena juuri sen takia, etteivät uskoneet Rondalla olevan tarpeeksi vetovoimaa. Perusteluina käytettiin mm.että Silva vs Sonnen 2 myi 925k ja, että tuo rematch olisi ollut isompi ja odotetumpi, kuin Silva vs Weidman 2 (ensimmäisen matsin eeppisyyden ja Sonnenin vetovoiman takia). Se, että Silva vs Weidman 2 myi silti enemmän kertoo siis luultavasti siitä, että co main oli poikkeuksellisen vetovoimainen (ns.supercardin leima siis siinä mielessä piti paikkansa).

Ei Koshakan voittoa tuomittu minään controversynä se kyynerpään laittomuus huomattiin videolta vasta paljon tuomion jälkeen, Fedor oli jo tuomittu lopetetuksi sinun logiikkasi mukaan.

Mutta kiertele vaan faktoja, puhuit itsesi jälleen pussiin. ;)

Doctor stoppage tarkoittaa, että ottelu keskeytetään, kun lääkäri arvioi ottelijan terveydentilan liian heikoksi/uhatuksi ottelun jatkamiseksi. Jos kyseinen tila on aiheutunut vastustajan laillisista iskuista ottelun aikana = legit lopetus/keskeytys-voitto.

Voidaan olla eri mieltä siitä kumpi oli lähempänä ottelun päättymistä, Jonesin kyynärpää-tilanne vai erätauon välinen tilanne. Minun argumentti jälkimmäisen puolesta on Danan kommentit ottelun jälkeen ja John McCarthyn omat sanat, joissa hän myöntää vedonneensa lääkäriin, ettei ottelua keskeytettäisi. Eikö ole ihan perusteltua silloin olettaa, että keskeytys oli lähellä? Koska Gustafsson ei kärsinyt edes knock downia kyynärpäästä ja Jonesin momemtumin aikana, pystyi esim.estämään Jonesin alasvientiyrityksen häkkiä vasten ja lopettamaan erän ragdollaamalla Jonesin lattiaan, on minun mielestä perusteltua sanoa, että doctor stoppage kävi lähempänä.

Oletan seuraavaa: Sinulla ei ole edes kiinnostusta asialliseen keskusteluun. Et halua luopua turvaa antavista olkinukeistasi, koska olet kamppailuforumilla ja varsinkin minun kanssa todella riippuvainen niistä. Kiinnostuksesi vapaaottelun seuraamista kohtaan on vähentynyt ja lähes ainoa motivaatiosi kamppailuforumilla kirjoittamiseen on enää trollaaminen. Minäkin tykkään provosoida, mutta meissä on se ero, että minä pyrin tekemään sen provosoivan sanavalinnan jälkeen faktoilla tai järkiargumenteilla, en (tahallisesti) olkinukeilla.

Doctor stoppage tarkoittaa, että ottelu keskeytetään, kun lääkäri arvioi ottelijan terveydentilan liian heikoksi/uhatuksi ottelun jatkamiseksi. Jos kyseinen tila on aiheutunut vastustajan laillisista iskuista ottelun aikana = legit lopetus/keskeytys-voitto.

Kuitenkaan lääkäri ei matsia pysäyttänyt. Big Johnilla ei ole valtaa lääkärin yli, mikäli lääkäri näkee että tilanne on vakava ja vaarallinen siinä ei tuomarin pyynnöt auta. Vaikka Big John varmasti aidosti mainitsikin asiasta lääkärille, ei se voi eikä saa vaikuttaa lääkärin toimintaan millään lailla. Fedorin matsissa tuomari ei tuominnut tilanteessa mitään illegal blowia vaan matsi keskeytettiin vain sen cutin takia, ja koska viralliseen ottelutulokseen merkattiin doctor stoppage voidaankin sanoa että Koshaka lopetti Fedorin.

Voidaan olla eri mieltä siitä kumpi oli lähempänä ottelun päättymistä, Jonesin kyynärpää-tilanne vai erätauon välinen tilanne. Minun argumentti jälkimmäisen puolesta on Danan kommentit ottelun jälkeen ja John McCarthyn omat sanat, joissa hän myöntää vedonneensa lääkäriin, ettei ottelua keskeytettäisi. Eikö ole ihan perusteltua silloin olettaa, että keskeytys oli lähellä? Koska Gustafsson ei kärsinyt edes knock downia kyynärpäästä ja Jonesin momemtumin aikana, pystyi esim.estämään Jonesin alasvientiyrityksen häkkiä vasten ja lopettamaan erän ragdollaamalla Jonesin lattiaan, on minun mielestä perusteltua sanoa, että doctor stoppage kävi lähempänä.

Edelleenkään Danan ottelun jälkeiset sanat tai McCarthyn aneet eivät voi vaikuttaa lääkärin mielipiteeseen. Gusse oli se joka juoksenteli pakoon sen kyynerpään seurauksena, Jones ei ollut moksiskaan haavasta, vaan vielä haava päässä vei erän nimiinsä.

Oletan seuraavaa: Sinulla ei ole edes kiinnostusta asialliseen keskusteluun. Et halua luopua turvaa antavista olkinukeistasi, koska olet kamppailuforumilla ja varsinkin minun kanssa todella riippuvainen niistä. Kiinnostuksesi vapaaottelun seuraamista kohtaan on vähentynyt ja lähes ainoa motivaatiosi kamppailuforumilla kirjoittamiseen on enää trollaaminen. Minäkin tykkään provosoida, mutta meissä on se ero, että minä pyrin tekemään sen provosoivan sanavalinnan jälkeen faktoilla tai järkiargumenteilla, en (tahallisesti) olkinukeilla.

On toki, sitä vain ei ole täällä ollut vuosiin tarjolla, ammennatte juttunne Sherdogista ja toistatte ne papukaijoina täällä ihmettelen suuresti miksi ette vain pysy siellä? En tarvitse olkinukkeja ampuakseni päättömät väittämäsi alas. Kiinnostus vaparia kohtaan ei ole vähentynyt kirjoittelen edelleen ulkomaisille foorumeille yhtä paljon kuin ennenkin, tänne aikalailla vähemmän, lähinnä piikittelen sinun puheen pyörtämisisiäsi. PUhut ristiin lähes viikottain. En tosin aina ehdi ekana niistä huomauttamaan. Oletit siis väärin.

Kuitenkaan lääkäri ei matsia pysäyttänyt. Big Johnilla ei ole valtaa lääkärin yli, mikäli lääkäri näkee että tilanne on vakava ja vaarallinen siinä ei tuomarin pyynnöt auta. Vaikka Big John varmasti aidosti mainitsikin asiasta lääkärille, ei se voi eikä saa vaikuttaa lääkärin toimintaan millään lailla. Fedorin matsissa tuomari ei tuominnut tilanteessa mitään illegal blowia vaan matsi keskeytettiin vain sen cutin takia, ja koska viralliseen ottelutulokseen merkattiin doctor stoppage voidaankin sanoa että Koshaka lopetti Fedorin.

Kyse olikin siitä, että väitit:
Sonnenkin katkoi Jonesilta melkein varpaan irti. Shogun oli lähempänä lopettaa Jonesin. Gusse ei ollut lähelläkään lopettaa matsia ja pakoonjuokseminen aiheutti sen ettei Jones saanut ukkoa lopetettua.

..mikä ei siis pitänyt lainkaan paikkaansa ja minä vastasin siihen perusteluin. Sinä vastasit siihen tarttumalla käyttämääni sanamuotoon "lopettaa Jonesin", johon minä perustelin minkä takia doctor stoppagekin voi olla legit lopetusvoitto.

End of story.

On toki, sitä vain ei ole täällä ollut vuosiin tarjolla, ammennatte juttunne Sherdogista ja toistatte ne papukaijoina täällä ihmettelen suuresti miksi ette vain pysy siellä? En tarvitse olkinukkeja ampuakseni päättömät väittämäsi alas. Kiinnostus vaparia kohtaan ei ole vähentynyt kirjoittelen edelleen ulkomaisille foorumeille yhtä paljon kuin ennenkin, tänne aikalailla vähemmän, lähinnä piikittelen sinun puheen pyörtämisisiäsi. PUhut ristiin lähes viikottain. En tosin aina ehdi ekana niistä huomauttamaan. Oletit siis väärin.

Tarvitset niitä joka kerta minun kanssa. Et ole pystynyt kertaakaan ampumaan mitään sanomaani alas, koska olkinukke ei ole pätevä argumentti. Et ehkä ymmärrä, että joka kerta, kun lähden näihin leikkeihin sinun kanssa olen etukäteen varmistanut, että provosoiva sanamuoto mitä tulen käyttämään on vedenpitävä ja tuettavissa järkiperusteluin, kun provoon tartutaan. Sen takia nimitän sinua paistiksi, koska olet itse liian tyhmä ymmärtämään sen tärkeyttä, kun haluaa miekkailla internet-pippeleillä.

Ymmärrät varmaan, että kaikki jotka tukevat kantaasi silloin, kun se perustuu täydellisesti olkinukkeen ovat liian tyhmiä ymmärtämään mistä on kyse. Olet siis kaikkien vähä-älyisten sankari. Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi, kunhan muistutin :D

On toki, sitä vain ei ole täällä ollut vuosiin tarjolla, ammennatte juttunne Sherdogista ja toistatte ne papukaijoina täällä ihmettelen suuresti miksi ette vain pysy siellä?

Pakkiksella on helpompaa kirjoittaa. Kirjoitan kohtalaisesti englanniksi, mutta suomeksi saa tarkemmin ajatuksensa esille. Tykkään myös postata pakkikselle uutisia, videoita yms.heitä varten, jotka eivät syystä tai toisesta seuraa aktiivisesti tai ollenkaan ulkomaisia forumeja. Sinun ja muutaman muun trollin tarjoamat showt tuovat oman lisäarvonsa jne.

Tarvitset niitä joka kerta minun kanssa. Et ole pystynyt kertaakaan ampumaan mitään sanomaani alas, koska olkinukke ei ole pätevä argumentti. Et ehkä ymmärrä, että joka kerta, kun lähden näihin leikkeihin sinun kanssa olen etukäteen varmistanut, että provosoiva sanamuoto mitä tulen käyttämään on vedenpitävä ja tuettavissa järkiperusteluin, kun provoon tartutaan. Sen takia nimitän sinua paistiksi, koska olet itse liian tyhmä ymmärtämään sen tärkeyttä, kun haluaa miekkailla internet-pippeleillä.

Ymmärrät varmaan, että kaikki jotka tukevat kantaasi silloin, kun se perustuu täydellisesti olkinukkeen ovat liian tyhmiä ymmärtämään mistä on kyse. Olet siis kaikkien vähä-älyisten sankari. Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi, kunhan muistutin :D
Tässähän se taas tuli mistä monet ovat sinua jo huomauttaneet kuvittelet olevasi muiden yläpuolella ja varsinkin fiksumpi, senpä takia tuolla jengi nauraa aina kun ownaan sut. Puhut itsesi jatkossakin pussiin viikottain ja vaikka kuvittelet olevasi oikeassa jossain mauleruniversumissa niin et kuitenkaan ole. Saat kuitenkin ihan rauhassa kuvitella olevasi mua ylempänä, sen enemmän naurattaa joka kerta kun huomautan töpistäsi :D

Mitä tulee Silva vs Weidman 2 reilun miljoonan myyntiin, monethan pitivät ajatusta miljoonan rikkomisena etukäteen aivan liian optimistisena juuri sen takia, etteivät uskoneet Rondalla olevan tarpeeksi vetovoimaa. Perusteluina käytettiin mm.että Silva vs Sonnen 2 myi 925k ja, että tuo rematch olisi ollut isompi ja odotetumpi, kuin Silva vs Weidman 2 (ensimmäisen matsin eeppisyyden ja Sonnenin vetovoiman takia). Se, että Silva vs Weidman 2 myi silti enemmän kertoo siis luultavasti siitä, että co main oli poikkeuksellisen vetovoimainen (ns.supercardin leima siis siinä mielessä piti paikkansa).

Sori bauleri ja japi et sotken teijän hiekkalaatikkoo.

Et vaikuta ottavan tässä boldatussa ollenkaan huomioon sitä, että Weidman oli edellisessä matsissa katkassu yhen historian suurimmista legacyista (markkina-arvoon suhteutettuna ja Silvan kannalta) noloimmalla tavalla ikinä.
Sen sijaan otat kyllä huomioon Sonnen ykkösen eeppisyyden. Et kai vaan valitse itelles sopivia faktoja tässä? Viittaat joihinkin "perusteluihin, joita käytettiin". Joku auktoriteetti? (en oo pahemmin muita viestejä lukenu ku tää ketju on ihan selvästi X-Files kamaa)

Vai järjestettiinkö äänestys jollain isolla foorumilla? Kertooko sellanenkaan oikeen mitään just-bleed-fanin mielenkiinnosta?

No jatkan tästä matkaa moro!

Kertooko sellanenkaan oikeen mitään just-bleed-fanin mielenkiinnosta?

Tähän tulee sorruttua monesti. Ei jotenkin ajattele, että ehkä muut ei ajattele näitä ottelujuttuja sen syvällisemmin, senkus katsovat vaan. Ehkä juuri sen takia huomaa löytävänsä itsensä jostain fb:n keskustelusaitilta ihmettelemästä sitä ihmisten typeryyttä ja jopa vastailemassa niihin älyttömyyksiin. Ei sitä jotenkin ajattele, että tuolla on ihmisiä jotka uskovat vakavalla naamalla vieläkin, että Silva hävisi Silva-Weidman I matsissa tahallaan tai että se oli UFC:n keksimä "fixed fight" jne jne jne.

Ja ehkä juuri näiden tällaisten juttujen takia UFC:n matchmaking on välillä niin käsittämätöntä paskaa tosifanien kannalta katsottuna. Eihän me heitä kiinnosteta, me ollaan vähemmistö. Se iso PPV:tä ostava massahan on juurikin se aivoton känninen JUST BLEED kansa, jota ei kiinnosta tiettyjen otteluiden urheilulliset perusteet paskan vertaa, vaan se, että matsi on viihdyttävä ja veri lentää.

Kiitos Eki.M. Eipä ole tullut pitkään aikaan moista AHAA! - elämystä.

Tässähän se taas tuli mistä monet ovat sinua jo huomauttaneet kuvittelet olevasi muiden yläpuolella ja varsinkin fiksumpi, senpä takia tuolla jengi nauraa aina kun ownaan sut. Puhut itsesi jatkossakin pussiin viikottain ja vaikka kuvittelet olevasi oikeassa jossain mauleruniversumissa niin et kuitenkaan ole. Saat kuitenkin ihan rauhassa kuvitella olevasi mua ylempänä, sen enemmän naurattaa joka kerta kun huomautan töpistäsi :D

Ainut vain, että väitteesi pussiin puhumisesta on valhe. Se ei ole totta, japi. Voin auttaa sinua:

Tästä se alkoi:
Gusse ei ollut lähelläkään lopettaa matsia

johon vastasin:
Gusse oli niin lähellä lopettaa Jonesin, että..

Seuraava viestisi oli:
Gusse oli lähellä lopettaa Jonesin? Kohsaka siis aikoinaan lopetti Fedorin. Gotcha.

johon minä perustelin miksi Gusse oli lähellä lopettaa Jonesin (doctor stoppage). Perustelin myös miksi doctor stoppagen voi nähdä lopetus/keskeytys-voittona. Koshaka-otteluun vetoaminen oli olkinukke, koska väitit minun puhuvan ristiin jonkin sellaisen kanssa mistä en ollut sanonut sanaakaan.

Sen lisäksi kerroin vielä erikseen oman mielipiteeni Koshaka- ottelusta eli sen, että minulla ei ole henk.koht mitään ongelmaa kyseisen ottelun ratkaisun kanssa laittoman kyynärpääiskun lisäksi. Väitteesi siis siitä, että olisin puhunut itseni pussiin Koshaka-ottelun takia on väärä. En ollut sanonut siitä sanaakaan ja sen lisäksi mielipiteeni Koshaka-ottelusta ei ole ristiriidassa sen kanssa, että Gustafsson oli lähellä lopettaa Jonesin.

Olit siis koko ajan väärässä, olkinukkeillen, ilman perusteluja, valehdellen jne.

Sori bauleri ja japi et sotken teijän hiekkalaatikkoo.

Et vaikuta ottavan tässä boldatussa ollenkaan huomioon sitä, että Weidman oli edellisessä matsissa katkassu yhen historian suurimmista legacyista (markkina-arvoon suhteutettuna ja Silvan kannalta) noloimmalla tavalla ikinä.
Sen sijaan otat kyllä huomioon Sonnen ykkösen eeppisyyden. Et kai vaan valitse itelles sopivia faktoja tässä? Viittaat joihinkin "perusteluihin, joita käytettiin". Joku auktoriteetti? (en oo pahemmin muita viestejä lukenu ku tää ketju on ihan selvästi X-Files kamaa)

Vai järjestettiinkö äänestys jollain isolla foorumilla? Kertooko sellanenkaan oikeen mitään just-bleed-fanin mielenkiinnosta?

No jatkan tästä matkaa moro!

Viittasin joihinkin ppv-aiheisiin keskusteluihin UFC 168 lähestyessä, joissa yleinen mielipide tuntui olevan sen puolella, että ppv-myyntiä ajatellen Silva vs Sonnen 2 > Silva vs Weidman 2. Olen itsekin taipuvainen sille kannalle, koska molemmat ottelut olivat urheilullisesta näkökulmasta todella suuria, mutta sen lisäksi Sonnenin ppv-vetovoima > Weidman.

On mahdollista, että Silva vs Weidman 2 oli vetovoimaisempi, mutta sen perusteleminen on vaikeaa Sonnenin vuoksi. Sonnenilla oli iso rooli Silva vs Sonnen 2 uusinnan markkinoinnissa ja mies todisti oman vetovoimansa myöhemmin yltämällä Jonesia vastaan Jonesin ppv-keskiarvon yläpuolelle vaikka kyseessä oli Jonesin turhimpana pidetty tittelinpuolustus.

Eli olen sitä mieltä, että Silva vs Sonnen 2 oli ppv-mielessä ehkä hieman isompi, kuin Silva vs Weidman 2, mutta Rousey vs Tate rematch nosti sen myynneissä ohi. (Silva vs Sonnen 2 CO mainina Griffin vs Ortiz).

Sonnenilla on sellainen kyky myydä tittelimatseja (ja muitakin) joita ei todellakaan muilla ole. Weidman ei kauheasti puhu paskaa, eikä puhu itseasiassa mitään muutakaan. Sellainen ottelija ei ole suuren kansan silmissä läheskään yhtä mielenkiintoinen (taidoista riippumatta), kuin paskaa puhuva, hauska verbaalimurhaaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom