Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos jollain on ylimääräistä inviteä, niin minulle voisi yhden laittaa. :)

hequmania at gmail piste com

Jos sillä on mitään merkitystä niin uppia löytyy 10mbps joten varmaan ratiokin pysyy hyvissä.

Jos jollain on ylimääräistä inviteä, niin minulle voisi yhden laittaa. :)

hequmania at gmail piste com

Jos sillä on mitään merkitystä niin uppia löytyy 10mbps joten varmaan ratiokin pysyy hyvissä.
laitoin

Voisko joku pistää inviteä tulemaan msrmek@luukku.com ? Ei oikeen löydy prideä ilman MMA trackerin avustusta :/
oon pari tommosta pelkkä invite ja sähköposti pyyntöä ohittanut jos olis ees kiitos ollut perässä olisin laittanut..
ja hakee prideä niin siinä menee ratiot samantien hukkaan :thumbs:
en yritä mitään jeesustella ja anteeksi

Eiköhän ne ratiot saa pysyy kunnossa ku lataa uusimmat MMA eventit/jaksot ku ne tulee ja sit siidaa muutaman päivän ku lataajia on. Sori mut pisti vaan silmään ku mä luulin että näis priva trackereis toi ration pitäminen on "hiljainen sääntö" minkä jokainen tietää tehdä ilman mitään huomautuksiakaan. Ton toimintahan perustuu nimen omaan tuohon että on siidaajia ja lataajia molemmassa päässä.

Prideä ei pahemmin saa mistää ellei jaksa lataa jollain 10kb/s nopeudella missä kestää ikuisuus.

Eiköhän ne ratiot saa pysyy kunnossa ku lataa uusimmat MMA eventit/jaksot ku ne tulee ja sit siidaa muutaman päivän ku lataajia on. Sori mut pisti vaan silmään ku mä luulin että näis priva trackereis toi ration pitäminen on "hiljainen sääntö" minkä jokainen tietää tehdä ilman mitään huomautuksiakaan. Ton toimintahan perustuu nimen omaan tuohon että on siidaajia ja lataajia molemmassa päässä.

Prideä ei pahemmin saa mistää ellei jaksa lataa jollain 10kb/s nopeudella missä kestää ikuisuus.
pistin sulle inviten

Joo tuota Prideä on vaikeaa ellei mahdotonta löytää inhimillisellä nopeudella muualta..
itellä on tällä hetkellä ratio 1.5 paikkeilla pian (uppia 170Gt) joka on tullut täysin latamaalla uusia turnauksia ja seedaamalla niitä kauan.. vielä kun tovin jaksaa niin voi ladat tuon Pride big packin ilman että ration painuu rangaistavalle alueelle... :dance:

Mitenkäs noita inviteitä voi lähettää ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sulla ei ole niitä vielä jos olet itse vasta saanut kutsun.
Kiitos nopeasta vastauksesta ettei tarvinnut koko iltaa kuluttaa niiden etsimisessä. :)

Ei liity asiaan oikeen, mutta iso kiitos näille jotka invitejä jakaa.

Näille siis tarjoan BitAddict inviteä, en tarvi ite inviteä takas tai mitään.

Laittakaa mulle vaan yksityisviestiä jos inviteä haluatte te jotka ootte antanu muille mmatracker invitejä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom