Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos mutta mitähän helvettiä... Laitoin ton inviten kautta sen sign upin, sit se meni loggaukseen... Noh, sit se ei hyväksyny passua..

Sit menin takas sähköpostiin ja siihen invitejuttuun.. Noh pääsin sen laittamaan uudellee.. Sitteku laitan tietoja siihen nii tulee "You cannot invite yourself!"

Osaako joku auttaa? Vai onko tää joku bugi mikä sitte toimii myöhemmin?

Uploaded 42.33MB
Downloaded 8.34GB
Share ratio 0.004

:thumbs:

Joo ei täältä kannata ketää kutsua, kun ihan paskasakkia nää kaikki täällä pakkiksella ;) Itse voisin katsella uudelleen, kun noi kolme kutsumaani (tai edes joku niistä) saa ratiot yhden paremmalle puolelle.

4 invitea ois jemmassa. vipit saa jos nätisti pyytää, ehkä. ;)

olisin myös erittäin kiitollinen invitestä. Ratiot kyllä pysyy kunnossa!

krupa(ät)netikka.fi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uploaded 42.33MB
Downloaded 8.34GB
Share ratio 0.004

:thumbs:

Ja DonCorleonen kannattaa tarkistaa sähköposti.

Hoho :)

Uusien pitäs aina imuttaa vaan uutta tavaraa. Tai sitten kiltisti maksaa PayPal:illa vähän fyffee... Kivahan se on päästä katselemaan suurta arkistoa, mutta kun niitä lataamalla ei hirveesti uppia tule...

Ja vielä muistutuksena, että se ei välttämättä riitä, että pitää koneen 24/7 päällä. Alussa on pakko ladata vain ja ainoastaan uutta ja suosittua kamaa. Ehkä jopa tehdä lahjoitus. Vaikka mieli tekis, niin älkää alussa ladatko kaiken maailman vanhoja settejä.

Jos joku voisi laittaa inviteä tulemaan, niin laittakaa privalla viestiä. Ennen ensi lauantaita mielellään :)

Helpoimmalla pääsee kun lyö PayPalin kautta luottokortilla parikyt dollaria. Trackerin jengi tekee todella hyvää duunia ja eventit tulee jakoon lähes välittömästi kun tapahtuma on ohi. On ollut ton rahan väärti. Eipähän tartte kytätä koko yötä että pääsee jakamaan ensimmäisten joukossa ja saa ladata vaikka mitä tuubaa, ilman et pitää huolestua ratioista.

Siinä on vaan se että jos paikka jää kiinni, niin lahjoituksien tekijöitä aletaan tutkimaan paljon todennäköisemmin koska on tukenut toimintaa. Tai niin mulle sanottiin:D mä mitään noista tiedä ku kämmänny omatkin ratiot :jahas:

Siinä on vaan se että jos paikka jää kiinni, niin lahjoituksien tekijöitä aletaan tutkimaan paljon todennäköisemmin koska on tukenut toimintaa. Tai niin mulle sanottiin:D mä mitään noista tiedä ku kämmänny omatkin ratiot :jahas:

Voe herranjestas mitä settiä taas...

Lahjoittakaa ihan huoletta vaan. Helpoin tapa pitää Ratio kuosissa.

Voe herranjestas mitä settiä taas...

Lahjoittakaa ihan huoletta vaan. Helpoin tapa pitää Ratio kuosissa.

no joo kuten sanoin et itellä ei oo hajua vaan yks torrenttinörtti siitä vaan varoitti.

Toimiiko muilla normaalisti?

Tänään ei yllättäen mennyt tunnuksilla sisään. Recoveryllä sain salasanat, joten tuskin accounttia on delattukaan? Ei vaan mene niillä resetoiduilla passuillakaan sisälle:C

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom