Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos joku voisi laittaa inviteä tulemaan olisin erittäin kiitollinen, aikoinaan n. 4 vuotta sitten omistin accountin trackerille mutta sittemmin tracker on kokenut muutoksia joten menetin pääsyni siinä. En pääse käsiksi WEC, EliteXC ja Dream videoihin mitään muuta kautta ja kiinnostus olisi kova päästä takaisin =/

Pidän aina rationi vähintään 1.5 rajamaissa, ja lahjoittaisin samantien rahaa trackerille, olen tehnyt sitä muillakin koska haluan tukea parhaita trackereita. Kone pysyy yötä päivää päällä joten ratiot pysyy kunnossa.

Vasta nyt tein accountin foorumille vaikka olen aina lueskellut näitä sivuja silloin tällöin.

sambol_@luukku.com

FCZ:n puuttuminen jättää ikävän aukon MMA tarjontaan. Jos uudelle naamalle liikenee invitea, niin kiitollinen olisin. Ratiostani pidän hyvää huolta ja uusinta Dreamiä odottelen innolla.

hoppiskoppis@gmail.com

Laitoin MMA4EVERille ja Thornigalille invitet.
Muistakaahan sit pitää ratiot kunnossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Josko vielä joltain löytyisi invite?
pmustonen@hotmail.com on osoite, ISO KIITOS jo etukäteen:)

Laitettu.
Pidä ratiot kunnossa.
Tähän mennessä kaikki kelle olen laittanut on luvannut mutta vain puolet on siinä onnistunut.
2 inviteä meni hukkaan kun niitä ei käytä kukaan.

CmPepsi (1.989)
electricelk (0.001)
kirppu (0.000)
svenkornie (2.651)

Laitettu.
Pidä ratiot kunnossa.
Tähän mennessä kaikki kelle olen laittanut on luvannut mutta vain puolet on siinä onnistunut.

Jep, homma hoidossa! On sen verran iso uppikaista, että ratiot pysyy kyllä hyvinä. Ja pakkohan ne on pitääkin, ettei bannia pauku. Kiitos vielä kerran, oli hetken aikaa orpo-olo kun FCZ meni nurin...

Laitettu.
Pidä ratiot kunnossa.

CmPepsi (1.989)
electricelk (0.001)
kirppu (0.000)
svenkornie (2.651)

Tuossa syy miksi olen lopettanut invien antamisen. annoin parille täällä muualle mutta he ovat antaneet invejä muille eli pitääkin antaa heille.

geeman (1.107)
Randi (1.140)

Ainoat ketkä on plussalla ja osaa hoitaa hommansa, muut 7 kusee, en viitti antaa nikkejä.
Ja itellä ulos 0.4 eli n. 40-45 kt/s ja JOKA paikassa ratio yli yhden!

4 inviteä ollu tiskis jo aika pitkään mut aina ku lukee miten porukkaa kusee noita ni en edes viitti antaa eteenpäin vaikka kuinka lupailee.

tämmöset on kans hanurista
Join date 2008-07-13 16:38:24 (10 weeks ago)
Last seen 2008-07-13 17:18:58 (10 weeks ago)
tässä mun kutsumien ratiot:
(3.837)
(---)
(---)
(0.348)
(3.238)
(0.156)
(0.875)
(0.108)
(1.885)
(0.956)
(0.002)
(3.109)
(0.484)
(0.018)
(0.299)
(1.324)

Ei niitä kannata laittaa tällä forumilla ilman kunnon backround-checkausta. Pelkkä "pidän ratiot kunnossa" on ulkoa opittu mantra. Itse kirjoitin pari sivua sitten millä multa lähtee invitet ja lupaus on edelleen voimassa.

Hyvä tracker, itse sain kutsun 6 päivää sitten ja tässä tulosta:

Uploaded 117.82GB
Downloaded 23.54GB
Share ratio
5.004

Ratiot kuntoon jätkät...

:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back