pistin inviten
suuret kiitokset :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pistin inviten
Nyt on käynyt niin, että sain vasta tänään perille sähköpostiin inviten... Oli Pakkiksen mailista kyllä jatkolähetys lähtenyt omaan postiin, mutta elisan serveri on tökkinyt mun kohdalla ja pahasti :( Useimmat mailit tulleet myöhässä...:curs:Kutsuttu.
Nyt on käynyt niin, että sain vasta tänään perille sähköpostiin inviten... Oli Pakkiksen mailista kyllä jatkolähetys lähtenyt omaan postiin, mutta elisan serveri on tökkinyt mun kohdalla ja pahasti :( Useimmat mailit tulleet myöhässä...:curs:
Olisiko mahdollista saada uudelleen kutsua, jotta pääsee jatkamaan?:thumbs:
Kiitän ja kumarran
macco@pakkotoisto.com
tämä henkilö sai 6 viikkoa sitten inviten kävi kerran... meni 1 invite aika hukkaan. mielummin annan semmoselle joka vetää paskoilla ratioilla koko ajan ja saa sitten fudut ku tämmönen ketä ei edes kiinnosta
se et vastaat noin 4 kuukautta vanhaan vastaukseen täydentää tätä vastausta loistavasti.Anteeksi vaan typerys mutta olen käynyt siellä useasti...
Sait.Viittiskö joku laittaa inviten?
joel@uusikaupunkilainen.com
Kuin myös.Kehtaisko joku laittaa mullekki? mmaperkele@webinfo.fi jos joku viittis
Huoh nyt katosi maan päältä FCZ, joten voisin tarvita mmatrackerille vihdoin sen inviten :/
Mitään ideaa mitä FCZ:lle tapahtui? Oli himo ratiotki siellä..
predster@gmail.com jos joku jaksaa/viitsii invitellä nakata.
Sait.
Kuin myös.
Olisi ihan positiivista vaihtelua, jos vaikkapa juuri te kaksi pitäisitte ratiot kunnossa.:piis:
Sitten ei muuta, kuin strikeforcea ja cage ragea liiskaamaan.
Sait.
Kuin myös.
Olisi ihan positiivista vaihtelua, jos vaikkapa juuri te kaksi pitäisitte ratiot kunnossa.:piis:
Sitten ei muuta, kuin strikeforcea ja cage ragea liiskaamaan.
Laitoin invitenOlen nollaposteri, mutta kun tuo FCS lakkasi toimivasta, niin jonnekin pitäisi päästä.
Olen tuonne mma-trackeriin yrittänyt rekisteröityä monesti, mutta se on aina ollut täynnä.
Ratiot pidän kunnossa tietysti.
Clok@luukku.com